Beantwoord

Bluetooth button ( knop ) blijft grijs en werkt niet.

• 21 september 2018
  • 3 reacties
  • 1602 Bekeken

Ik heb een samsung galaxy note 8.
Als ik mijn bluetooth aan wil zetten blijft deze uit en blijft het knopje grijs.

Ik kom dus helemaal niet in het connect menutje.

Ik heb al me cache geheugen van de bluetooth al gewist en een reset gedaan maar bij blijft uitgeschakeld . Help aub !
icon

Beste antwoord door Jaimy 26 september 2018, 12:50

Hoi hoi,

Wat gek zeg, dat moet natuurlijk wel werken!

Ik heb het voor jou nagevraagd bij een Samsung-kenner! Hij geeft aan het eerst eens in veilige modus te proberen. Hoe je dat doet, kun je hier vinden met duidelijke plaatjes erbij, maar ik schrijf het hier ook meteen even voor je uit:

1. Druk de 'Aan/uit' knop drie seconden in.
  2. Druk vervolgens drie seconden op de knop ‘Uitschakelen’
  3. Tik nogmaals om de telefoon opnieuw te starten in Veilige Modus.
Mocht Bluetooth het in de veilige modus ook niet goed doen, dan zou je kunnen denken aan Hulp op Afstand. Dit is een service die vanuit Samsung wordt geboden. Iemand kijkt dan op jouw toestel mee naar je instellingen, superhandig en ik denk dat het je hierbij goed zou kunnen helpen!

Laat je ons weten hoe dit afloopt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge
probeer eens :

Het kan zijn dat een app de BT onder controle heeft en steeds weer uit zet.
Probeer eens laatst geïnstalleerde apps te wissen/uit te zetten en kijk of dat de BT weer tot leven brengt.

Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root (for testing only)
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 5 N920T - Sold
Galaxy Note 8 N950U1- 8.0.0 (main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock
Ik heb vrijwel elke app behalve whatsapp en facebook maar mijn bluetooth werkt nogsteeds niet..

Dit is het geen wat ik zie.

Reputatie 7
Badge +19
Hoi hoi,

Wat gek zeg, dat moet natuurlijk wel werken!

Ik heb het voor jou nagevraagd bij een Samsung-kenner! Hij geeft aan het eerst eens in veilige modus te proberen. Hoe je dat doet, kun je hier vinden met duidelijke plaatjes erbij, maar ik schrijf het hier ook meteen even voor je uit:

1. Druk de 'Aan/uit' knop drie seconden in.
  2. Druk vervolgens drie seconden op de knop ‘Uitschakelen’
  3. Tik nogmaals om de telefoon opnieuw te starten in Veilige Modus.
Mocht Bluetooth het in de veilige modus ook niet goed doen, dan zou je kunnen denken aan Hulp op Afstand. Dit is een service die vanuit Samsung wordt geboden. Iemand kijkt dan op jouw toestel mee naar je instellingen, superhandig en ik denk dat het je hierbij goed zou kunnen helpen!

Laat je ons weten hoe dit afloopt?

Reageer