Beantwoord

Bluetooth problemen met muziek in de auto

• 25 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 4080 Bekeken

hoi
ik heb een samsung galaxy s8 plus
en de auto is een renault captur

maar ik heb problemen met muziek af spelen in de auto via bluetooth. ik kan mij mobiel verbinden met mijn auto en staat aan beide kanten dat ik ben verbonden. ik kan ook bellen en gebeld worden in de auto via mijn bluetooth. alleen als ik muziek wil afspelen komt er geen geluid. de auto staat op de instelling geluid via bluetooth en zie het nummer en artiest staan op het display van de auto maar kan het nummer niet afspelen. als ik op play druk gebeurt er niks en komt er geen geluid.

kan iemand mijn helpen
icon

Beste antwoord door Gilbert 25 augustus 2018, 11:46

Hoi Chris,

Wat vervelend om te horen dat het niet helemaal wil lukken. Kun je eens proberen een nummer te starten via het scherm van je telefoon in plaats van via het scherm van de auto? Ik weet dat bij mijn oude Samsung het starten ook niet altijd wilde lukken via het scherm van de auto. Ik moest echt mijn telefoon erbij pakken om te starten, daarna kon ik wel gewoon bedienen met de auto.

Check ook even het volume als de eerste oplossing niet werkt. De volumeregelaar van de auto regelt meestal niet het volume van de telefoon, die staan los van elkaar.

Mocht het niet lukken laat het dan vooral weten, er zijn vast nog mensen die een paar mogelijke oplossingen weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Chris,

Wat vervelend om te horen dat het niet helemaal wil lukken. Kun je eens proberen een nummer te starten via het scherm van je telefoon in plaats van via het scherm van de auto? Ik weet dat bij mijn oude Samsung het starten ook niet altijd wilde lukken via het scherm van de auto. Ik moest echt mijn telefoon erbij pakken om te starten, daarna kon ik wel gewoon bedienen met de auto.

Check ook even het volume als de eerste oplossing niet werkt. De volumeregelaar van de auto regelt meestal niet het volume van de telefoon, die staan los van elkaar.

Mocht het niet lukken laat het dan vooral weten, er zijn vast nog mensen die een paar mogelijke oplossingen weten!
Reputatie 7
Badge +9
Kun je onder instellingen > Bluetooth > Tandwieltje achter de naam van de auto > controleren of Media Audio is aangevinkt?

Reageer