Vraag

Bluetooth samsung S8 werkt niet

Goedenavond!

Ik heb een paar maanden een samsung S8 maar om 1 of andere reden werkt de bluetooth niet. Als ik een apparaat zoek vind hij deze niet. Het ligt niet aan de apparaten want met andere telefoons werken deze wel. Ook verschillende apparaten geprobeerd te koppelen aan mijn telefoon maar hij vind er geen 1. Ik heb mijn netwerkinstellingen al gereset maar zonder resultaat.

Het suffe is dat het laatst echt moest werken, toen pakte iemand anders mijn telefoon en die zei: oh dan moet je naar instellingen... en de rest heb ik niet gehoord maar het was haar wel gelukt. Dus ik doe duidelijk iets fout. Maar vele anderen hebben het al geprobeerd en het lukt niemand. Het is dus 1 keer wel gelukt maar doordat ik de netwerkinstelling heb gereset is ook die verbinding nu weg.

Maar vanwege werk ben ik hier soms wel heel afhankelijk van dus help!

ik hoop dat iemand de gouden tip heeft.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9
Waarschijnlijk staat je toestel niet op 'Zichtbaar'.

Ga naar Instellingen > Bluetooth.
Zet de Bluetooth aan.
Hier staat als het goed is een optie "Zichtbaar'' or 'apparaat tonen'. Waarschijnlijk staat deze op 'alleen zichtbaar voor gekoppelde apparaten' of 'Niet Zichtbaar' (De benaming wisselt nog al eens per toestel en per firmware versie.) Zet deze op 'Zichtbaar voor nieuwe apparaten.'
Probeer nu te koppelen.

Reageer