Beantwoord

Bon nieuwe Samsung Galaxy S7 Edge

• 11 januari 2017
  • 2 reacties
  • 114 Bekeken

Ik heb 28 dec. mijn contract verlengd en hierbij een galaxy s7 edge ontvangen. Hierbij was een actie voor een gratis vr bril, deze moest ik zelf via internet bestellen. Ik heb echter in de shop van t-mobile nooit een bon ontvangen en kan nu dus niet de bril bestellen. Ook heb ik mijn mail al meerdere malen doorgespit maar hij staat er niet tussen. Is het mogelijk deze alsnog te ontvangen? Er is enige haast bij aangezien je hem nog maar een paar dagen kunt bestellen. Bvd
icon

Beste antwoord door David 12 januari 2017, 11:26

Hoi Sjenkie1979,

Logisch dat je deze graag nog wilt ontvangen, maar wat apart dat je geen bon ontvangen hebt. Naar mijn weten wordt deze namelijk standaard mee gegeven. Ik kan je in dit geval alleen maar aanraden om zo snel mogelijk weer naar de T-Mobile Shop te gaan, om een bon op te vragen. Aangezien je jouw aankoop in de winkel hebt gedaan, kun je via hen dit opvragen. Zij bewaren deze doorgaans 6 maanden, dus zij zouden deze nog voor jou in hun administratie moeten hebben.

Hopelijk lukt het om snel langs te gaan, zodat je jezelf kunt aanmelden voor de Gear VR van Samsung! Laat je weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Sjenkie1979,

Logisch dat je deze graag nog wilt ontvangen, maar wat apart dat je geen bon ontvangen hebt. Naar mijn weten wordt deze namelijk standaard mee gegeven. Ik kan je in dit geval alleen maar aanraden om zo snel mogelijk weer naar de T-Mobile Shop te gaan, om een bon op te vragen. Aangezien je jouw aankoop in de winkel hebt gedaan, kun je via hen dit opvragen. Zij bewaren deze doorgaans 6 maanden, dus zij zouden deze nog voor jou in hun administratie moeten hebben.

Hopelijk lukt het om snel langs te gaan, zodat je jezelf kunt aanmelden voor de Gear VR van Samsung! Laat je weten of het gelukt is?
Ga ik doen! Bedankt en hopelijk kan ik hem dan alsnog bestellen.

Reageer