BRANDED (T-mobile) Galaxy s I9000 Update naar 2.3 (Gingerbread)

Toon eerste reactie

242 reacties

Reputatie 1
Ik vraag me wel een beetje af waar die update nou blijft. Komend weekend zijn we namelijk alweer een maand voorbij de deadline die in de rechtszaak was gesteld. Die stond zover ik weet op 13 oktober. Ik weet niet hoe het met andere mensen met een T-Mobile branded Galaxy S i9000 zit, maar ik heb nog steeds geen update via KIES hier. Het enige wat me vandaag opviel was weer een update voor het programma KIES zelf naar 2.1.0.11095_121.
Reputatie 5
@Allemaal
Ik heb navraag voor jullie gedaan wanneer de update beschikbaar zal zijn via KIES. Volgens de laatste informatie zal Gingerbread binnen enkele weken te downloaden zijn.
Ries schreef:

@Allemaal
Ik heb navraag voor jullie gedaan wanneer de update beschikbaar zal zijn via KIES. Volgens de laatste informatie zal Gingerbread binnen enkele weken te downloaden zijn.

Hoi Ries,

Er is zit WEER niets anders op, dan maar te wachten.
Reputatie 5
@Dennis0906
Ik begrijp dat het erg vervelend is dat je weer moet wachten maar het is helaas niet anders.
De frustraties lopen bij iedereen met een I9000 branded toestel van t-mobile onderhand hoog op over dit, en dit is zeker geen goede reclame voor t-mobile bij iedereen die een I9000 heeft gekregen via t-mobile (het lijkt me dat t-mobile zich dit wel beseft, maar waarom lijkt het dan alsof er absoluut geen haast achter gezet wordt om ons te helpen die software update z.s.m. te krijgen???). Er zit, ben ik bang, niks anders op dan te wachten op jouw bericht, met hopelijk de melding dat er eindelijk te updaten valt via kies! Hopelijk niet weer valse hoop, want als nu weer blijkt dat over een maand (dit valt toch wel binnen de termijn 'enkele weken?' nog steeds geen update beschikbaar is, dan ben zelfs ik (als goedgelovig persoon) niet langer overtuigt van de beloftes die vanuit t-mobile gedaan worden.
Reputatie 1
Hij zal nu wel binnenkort komen...mijn vriendin heeft een galaxy ace en die heeft gister via kies 2.3.5. geupdate 🙂
Reputatie 6
Badge +12
@All,
Ik heb misschien een MOGELIJKE manier om de firmware te update naar 2.3.3 via Samsung Kies.
Mocht iemand intresse hebben hoor ik het graag.
Ik had hem geupdate doormiddel van een andere manier, maar ik zet momenteel de firmware van Samsung erop.
Reputatie 1

@All,
Ik heb misschien een MOGELIJKE manier om de firmware te update naar 2.3.3 via Samsung Kies.
Mocht iemand intresse hebben hoor ik het graag.
Ik had hem geupdate doormiddel van een andere manier, maar ik zet momenteel de firmware van Samsung erop.

2.3.3? :O

Mijn vriendin heeft al 2.3.5. en dat op een galaxy ace!!!!!!!!!

Hoop toch echt dat we 2.3.5. krijgen van T mobile.
Reputatie 6
Badge +12
@Sanderrr83,

Dat is het hem juist :)
Ik had dus 2.3.3 op die andere manier erop gezet.
Toen kwam Samsung Kies met de melding dat ik kon update, nu heb ik 2.3.5
Reputatie 1

@Sanderrr83,

Dat is het hem juist :)
Ik had dus 2.3.3 op die andere manier erop gezet.
Toen kwam Samsung Kies met de melding dat ik kon update, nu heb ik 2.3.5

Maar dan ben je toch de volledige garantie kwijt? Dus als er dan bijv over een maand iets met mijn toestel gebeurd (software crash) , dan zal je telefoon niet meer gemaakt worden....
Reputatie 6
Badge +12
@Sanderrr83,

Jahoor word gewoon gemaakt :)
Dan erbij heb ik al 100x dat ding van software voorzien en er is nog 0x wat fout gegaan.
Reputatie 1

@Sanderrr83,

Jahoor word gewoon gemaakt :)
Dan erbij heb ik al 100x dat ding van software voorzien en er is nog 0x wat fout gegaan.

Check je pm
Ik ben over 😉
Reputatie 6
Badge +12
@Sanderrr83,
ik merk het 🙂
Heb jou een bericht teruggestuurd.
Dave zou je mij ook een bericht kunnen sturen met jouw manier om de update te krijgen? :D

Heb het gehad met op T-mobile te wachten!
Reputatie 6
Badge +12
@B.Verhoofd,

Ik heb jou PM gehad en geef jou dalijk de gegevens :)
Zit nu in de bus
Top bedankt Dave 🙂
Reputatie 3

@Sanderrr83,
ik merk het 🙂
Heb jou een bericht teruggestuurd.

hallo dave zou je mij ook een bericht kunnen sturen mijn samsung heeft al 2.3.3 maar wil ook graag de andere erop maar kies zeg dat er geen update is .

groetjes nannie
Reputatie 6
Badge +12
@Namiroda,

Ik heb jou ook van een PM voorzien 🙂
Reputatie 1
En ik ben nu dan ook eindelijk overstag gegaan.......HEB NU ANDROID 2.3.5. ZONDER ENIG TMOBILE EROP DANKZIJ DAVE!!!!

Thanks m8!!!! Cheers!

We will never surrender 😉
@Dave670

Ontzettend bedankt......!!!
2.3.5 is een feit.....!!

Woehoe!!!
Reputatie 6
Badge +12
@Sanderrr83,

Thanks voor je compliment! :)

@Dennis0906,
Thanks en gelukkig werkt alles! 🙂
hoi Dave zou je mij ook een bericht kunnen sturen met jouw manier om de update te krijgen?

want als we op t-mobile moeten wachten.

en als ik het goed begrijp als je dan 2.3.3 erop zet en naar kies gaat update deze hem naar 2.3.5 ?

alvast bedankt
Reputatie 6
Badge +12
@Rsisser,

Welkom op het forum! :)
Wat je aangeeft klopt, ik heb je de gegevens gemaild ! 🙂

@Rsisser,

Wat je aangeeft klopt, ik heb je de gegevens gemaild ! :)

Hallo @Dave670 ,

zou je mij ook zsm kunnen mailen voor de update van 2.3.3 .

Alvast heel erg bedankt. 😃
Reputatie 6
Badge +12
@Kursatua,

Je hebt van mij een PM gehad met de gegevens.

Reageer