BRANDED (T-mobile) Galaxy s I9000 Update naar 2.3 (Gingerbread)

Toon eerste reactie

242 reacties

Heej Dave zou je mij ook van deze informatie willen verschaffen
mvg Sparco
Ohh ja en hallo forum

Reputatie 6
Badge +12
@Sparco,

Je krijgt de gegevens z.s.m.
Dave,

via deze weg bedankt, 2.3.3 loopt als een tierelier.

Ik merk nu al dat hij vlugger reageerd.

Kies is ook helamaal gelukkig en is nu bezig met een update, ik vermoed 2.3.5

het ontdekken van 2.3.3 sla ik maar over.

Nogmaals bedankt.

Gr. Belgske
Reputatie 2
Hmm...als ik je wat vragen mag, Dave,

Ik heb de telefoon in mei aangeschaft, voorzien van versie 2.3.3, Gingerbread.XWKE2.

Wat schiet ik ermee op hem naar 2.3.5 te updaten en zo ja, hoe doe ik dat?

Ik hoor graag van je.

Groeten

Dick.
Reputatie 6
Badge +12
@Dickiedick,

Als ik jou was zou ik hem dan op 2.3.3 laten! 🙂
Reputatie 2
Dat donkerbruine vermoeden had ik al, vandaar dat ik niets heb gedaan. Bedankt!!
Dave670 schreef:

@Dickiedick,

Als ik jou was zou ik hem dan op 2.3.3 laten! :)

Hmmm een vreemde uitspraak, je legt uit in jou adviezen hoe je kunt updaten naar 2.3.3 en dat 2.3.5 mogelijk is ziet men in reacties van andere gebruikers.

Leg eens uit waarom men niet naar 2.3.5 zou moeten gaan.

En dan krijg je aansluitend de vraag kun je van 2.3.5 terug naar 2.3.3.

Gr. belgske
Reputatie 6
Badge +12
@Belgske,

Uiteraard kunnen de andere mensen gewoon naar 2.3.5. gaan :)
Maar omdat Dickiedick de 2.3.3 al heeft, heeft het geen nut dit te doen. (Via samsung zelf)

Maar voor ons is 2.3.5 uitstekend 🙂
Zou je mij ook een PM willen sturen, ik wacht er namelijk al maanden op om te upgraden.

En als ik het op de door jou gegeven manier doe, worden dan al mijn apps, foto's, contacten enz behouden?
Reputatie 6
Badge +12
@Darkchief,

Je kan het beste overal een backup van maken!
Je ontvangt z.s.m. een PM met de uitleg.
hoi Dave zou je mij ook een bericht kunnen sturen met jouw manier om de update te krijgen?ik ben het wachten zat :)
dank je, bij voorbaat
Reputatie 6
Badge +12
@Hanneman,

Je hebt inmiddels een PM mogen ontvangen van mij 🙂
@ Dave: zie dat er veel mensen blij zijn met de manier van updaten. Ik had eerder een PM van je gehad, maar hierbij zei je tegen me dat mijn garantie zou vervallen als ik deze methode zou gebruiken (dus toen niet gedaan). Is dat met deze methode anders? Want je zei eerder dat je niet je recht verliest op reparatie als er iets in de software crashed. Ik wil namelijk graag wel mijn garantie behouden voor de komende anderhalf jaar :)

Als het geen verlies van garantie betekend: kan je mij dan please ook je PM sturen hoe te upgraden naar 2.3.3? Want je methode was dus hoe je eerst naar 2.3.3 komt, en dan vanaf 2.3.3 kan je upgraden naar 2.3.5 via kies?

Alvast bedankt Dave!

Gr, Erik
Reputatie 5
@Allemaal
Het is helaas nog niet bekend wanneer de update beschikbaar zal zijn via KIES. Momenteel wachten we nog op de goedkeuring door Google. We hebben de vraag uitgezet over de release en wanneer we terugkoppeling ontvangen dan laten we jullie dit weten.

We beseffen goed dat het uitblijven van de update de nodige irritaties bij jullie opwekt. Nogmaals excuses voor het lange wachten op de update naar 2.3.4.

@Hanneman,

Je hebt inmiddels een PM mogen ontvangen van mij :)

het is perfect gelukt. dank je Dave!
Reputatie 6
Badge +12
@Ries,

2.3.4 ? volgens mij krijgt niemand de update van 2.3.3 erop dus hoe zit dit dan?

@Hanneman,

Gelukkig dat het is gelukt :)

@ErikSmits1,

Ik heb je opnieuw een PM gestuurd 😃
Bedankt Dave! Het updaten is geloof ik helemaal goed gegaan! Enige jammere was dat ik niet wist dat je je apps ook kon backuppen (wat ik pas later realiseerde dat er vast wel een mogelijkheid voor moest zijn :p). Dus dat is nu weer allemaal in orde krijgen. En dat een weer applicatie die ik erg mooi vondt helaas nu 2 euro kost en een paar maanden geleden nog gratis was 😉 Maar hartstikke bedankt dus! Ik ga genieten van de 2.3.5!
Reputatie 6
Badge +12
@Eriksmits1,

Gelukkig is het gelukt! :)
Veel succes!
Welke app bedoel je?
ik ben naar een samsung help punt gegaan die hebben voor mij firmeware versie 2.3.5 er opgezet, ik kreeg ook geen update's meer binnen.
alleen nu is mijn toestel wel met die nieuwste versie geupdate maar nu zegt hij als ik hem naan de pc aan sluit met het programma kies, dit toestel is niet geschikt om via kies software te dounlouden.
dus als je naar zo'n samsung punt gaat vraag het wel hoe dat zit verder werkt me toestel goed.
gr blusser
Reputatie 6
Badge +12
@Blusser1,

Ik vermoed dat hun dit ook via een hele andere manier doen!
Want 2.3.5 is ''Officiele'' niet eens beschikbaar via KIES.
zou je mij ook een pm kunnen sturen voor de update alvast bedankt dave
[QUOTEDave,

kun je mij ook de PM sturen voor het updaten van een I9000 buiten kies om.

bvd

Marcel[/quote]
Reputatie 6
Badge +12
@Desiree, Marcel,

Jullie krijgen z.s.m. een PM van mij !
Hoi Dave,
Kan je mij ook een PM sturen?
Ik zit nu al zo lang te wachten op gingerbread ik geeft het echt op met T mobile.
Reputatie 6
Badge +12
@Erwindewit,

Ik heb jou inmiddels een PM gestuurd.
Deze kan je echter alleen bekijken via het normale forum en niet via FB.

Reageer