Beantwoord

Browser historie wissen Samsung Galaxy S5

Hoe krijg ik de browser historie van mijn galaxy s5 gewist? Heb al vanalles geprobeerd maar niks lukt
icon

Beste antwoord door SamH 21 april 2015, 10:25

Hoi Kimmiekaze,

Wat raar dat je jouw browser geschiedenis niet kan verwijderen. Frutjuh geeft een aantal goede opties om je browser geschiedenis te verwijderen. Natuurlijk kan je ook handmatig je geschiedenis verwijderen. Hoe je dit kan doen zal ik uitleggen voor de normale internet optie en Chrome optie.

Normaal internet: Ga naar internet >> menutoets (links naar starttoets) >> instellingen >> privacy >> persoonlijke gegevens verwijderen >> vervolgens kan je kiezen wat je wilt verwijderen.

Chrome internet: Druk rechts bovenin de zoekbalk op de drie puntjes >> instellingen >> privacy >> browsergegevens wissen >> ook hier kan je kiezen wat je wilt verwijderen.

Laat je horen of het is geluk? 🙂

Mocht je vragen hebben, stel ze gerust!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +5
kimmiekaze schreef:

Heb al vanalles geprobeerd maar niks lukt

Goedemorgen kimmiekaze,

Wij medeforummers, ik, kunnen niet weten wat je geprobeerd hebt, misschien tijd voor raad een lied of niet.:D
Nu de serieuze tour.
Een app die je zou kunnen kiezen is Clean Master, deze reinigt uiterst goed.
Ook CM security werkt perfect.
Verder is het zo dat je met de CM browser, ook een app, dit probleem niet hebt en/of krijgt.

Heb ik het duidelijk uitgelegd? Laat je ff weten of jou dit helpt?
Suuk 6,
Frutjuh het hundjuh.:)
Hoi Kimmiekaze,

Wat raar dat je jouw browser geschiedenis niet kan verwijderen. Frutjuh geeft een aantal goede opties om je browser geschiedenis te verwijderen. Natuurlijk kan je ook handmatig je geschiedenis verwijderen. Hoe je dit kan doen zal ik uitleggen voor de normale internet optie en Chrome optie.

Normaal internet: Ga naar internet >> menutoets (links naar starttoets) >> instellingen >> privacy >> persoonlijke gegevens verwijderen >> vervolgens kan je kiezen wat je wilt verwijderen.

Chrome internet: Druk rechts bovenin de zoekbalk op de drie puntjes >> instellingen >> privacy >> browsergegevens wissen >> ook hier kan je kiezen wat je wilt verwijderen.

Laat je horen of het is geluk? 🙂

Mocht je vragen hebben, stel ze gerust!

Reageer