Beantwoord

Bug fixes laatste update TNL

Ik heb een vraag met betrekking op de Changelist (Samsung Galaxy S7 TNL) wat betreft de bugs die gefixt zijn. Toen Android 8 uitgerold is had hij 13438344 als changelist. Ook T-Mobile had dit nummer. Echter bij de laatste update is bij T-Mobile alleen maar de security patch geüpdatet maar jullie hebben helemaal geen bugs gefixt waardoor jullie nog steeds het zelfde changelist nummer (13438344) hebben. Waarom heeft T-Mobile niets gedaan wat betreft het herstellen van bugs in Android 8 waar de unbranded updates (bijvoorbeeld Nederland PHN) dit wel gedaan hebben wat je dan ook kunt zien aan het changelist nummer 13895453 voor de zelfde update met de security patch van 1 jul 2018. Graag zou ik hier een antwoord op willen hebben. En nee.. Ik heb deze vraag nog niet eerder gevraagd omdat daat al snel gezegd wordt als de vraag iets te moeilijk wordt.
Met vriendelijke groet Wilfred
icon

Beste antwoord door David 10 augustus 2018, 14:43

Hi Wilfred,

Ik heb het nagevraagd, maar waarom Samsung (zij maken en leveren de updates) het changelistnummer niet heeft aangepast en enkel de security patches erin heeft gedaan, is bij ons niet duidelijk. Dat is een beslissing vanuit Samsung zelf en wij krijgen over het algemeen zelf ook geen changelist. Voor het antwoord op je vraag kun je dus het beste contact met Samsung opnemen.

Als wij je ergens anders bij kunnen helpen, let us know!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Wilfred,

Ik heb het nagevraagd, maar waarom Samsung (zij maken en leveren de updates) het changelistnummer niet heeft aangepast en enkel de security patches erin heeft gedaan, is bij ons niet duidelijk. Dat is een beslissing vanuit Samsung zelf en wij krijgen over het algemeen zelf ook geen changelist. Voor het antwoord op je vraag kun je dus het beste contact met Samsung opnemen.

Als wij je ergens anders bij kunnen helpen, let us know!
Helemaal goed. Staat vreemd als je de updates volgt. Zal eens contact op nemen met Samsung Nederland. Bedankt voor je antwoord.
Grtn Wilfred

Samsung Galaxy S7 SM-G930F August 2018 OTA G930FXXU2ERH1 Firmware Features

• Upgraded to Android Oreo With Latest Security Patch Updates.
  • New Notifications Design
  • Camera Fix.
  • Improved Wifi Performance.
  • New Settings Menu Design
  • Multi-Window View
  • Notification Direct Reply
  • Custom DPI Support
  • Added Status Bar Icon Options
  • Added Quick Launch Of 3rd Party Applications
  • Improved Customization
  • Badge count of message app does not match.
  • System security does not close after finished scanning.
  • Samsung Experience force closes.
  • Camera failed to open. Recording starts a lot later after record button is pressed.
  • Battery drain issue Fixed.
  • Unable to use the scroll wheel on the mouse on Side Sync App.
  • Email app inside the secure folder does not update count.
  • Samsung Keyboard force closes Fixed.
  • Device reboots while using Direct Connect app.
  • Notification panel does not show any notifications and it is cut off on top.
  • Weather widget letters are overlapping.
  • System Ul force closed and the screen went black for a couple of seconds.
  • Samsung Cloud force closes.
  • The camera shows a black screen on a split screen and is unable to take pictures.

Reageer