Beantwoord

Buitenlandse simkaart

• 13 mei 2018
  • 5 reacties
  • 513 Bekeken

Ik ging op vkantie in Azie en om een aziatische simkaart te kunnen gebruiken moest ik een Nederlands nummer bellen.
Nu zie ik dat ik €21 moet bij betalen vanwege het bellen naar NL vanuit Azie.
Maar kan er geen uitzondering worden gemaakt qua betaling ? Want ik belde alleen maar zodat mijn telefoon ontblokt werd
icon

Beste antwoord door Jaimy 14 mei 2018, 12:50

Hoi Fantasytijger,

Wauw, Azië! Ik ben alleen nog op Bali geweest, maar wil heel graag nog veel meer van Azië zien!

Heel slim om dan een plaatselijke simkaart te gebruiken. Ik zou graag even kijken naar de kosten die je gemaakt hebt om de regiolock te verwijderen. Kun je mij vertellen om welk factuurnummer het precies gaat? Dan ga ik even uitzoeken of ik een leuke uitzondering voor je kan maken. :)

Ik zie je berichtje tegemoet!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Fantasytijger,

Wauw, Azië! Ik ben alleen nog op Bali geweest, maar wil heel graag nog veel meer van Azië zien!

Heel slim om dan een plaatselijke simkaart te gebruiken. Ik zou graag even kijken naar de kosten die je gemaakt hebt om de regiolock te verwijderen. Kun je mij vertellen om welk factuurnummer het precies gaat? Dan ga ik even uitzoeken of ik een leuke uitzondering voor je kan maken. :)

Ik zie je berichtje tegemoet!
Hi mijn factuur staat nog niet online maar zodra hij online staat zal ik je weer een bericht sturen
Reputatie 7
Badge +19
Dat is helemaal goed! 😃 Ik zie je berichtje wel verschijnen!
Hiii mijn factuurnummer is 901322159414
Reputatie 7
Badge +19
Hoi hoi,

Dankjewel voor het factuurnummer. Ik heb je zojuist een privéberichtje gestuurd! :D

Ik wens je echt héél veel plezier nog daar! Maar dat gaat vast lukken!

Reageer