Beantwoord

bundel

• 27 juni 2014
  • 3 reacties
  • 98 Bekeken

Waarom gaat me mb zo snel op? Dat is echt raar betaal je 10euro kan je niet vol internet gebruiken!
icon

Beste antwoord door Eleo-007 28 juni 2014, 01:02

Hoi Jesuie,
Dit kan je idd via je instellingen zien, wat je ook kan doen is via je instellingen je data-limiet instellen. Of als je geen gebruik maakt van internet, je mobiel data uitschakelenals je er geen gebruik van maakt. Bij mijn telefoon kan ik via instellingen dit automatisch laten doen. En zodra ik mijn telefoon ontgrendel gaat het automatisch aan. Ik weet niet of jouw telefoon dit ook kan, maar het scheelt enorm. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Hoi Jesuie,

T-Mobile kan niet zien waaraan de MB's verbruikt worden door de wet op de privacy. Je kunt het beste kijken naar de instellingen op je eigen telefoon. Bij bijna elke Android telefoon kun je via de Instellingen inzien waaraan het datagebruik te verwijten valt.

Groet,
Casper.
Hoi Jesuie,
Dit kan je idd via je instellingen zien, wat je ook kan doen is via je instellingen je data-limiet instellen. Of als je geen gebruik maakt van internet, je mobiel data uitschakelenals je er geen gebruik van maakt. Bij mijn telefoon kan ik via instellingen dit automatisch laten doen. En zodra ik mijn telefoon ontgrendel gaat het automatisch aan. Ik weet niet of jouw telefoon dit ook kan, maar het scheelt enorm. 🙂
Toevoeging,

Als je de data uitzet als je scherm uitgaat moet je natuurlijk wel zorgen dat OOK een vindje weg is gehaald bij " achtergrond synchronisatie" anders heeft heet zo goed als geen nut en blijven apps gewoon in de slaapstand controleren voor mail, updates en socialemedia berichten....

Mocht je de data (tijdelijk) helemaal uit willen zetten

Of een stap voor stap uitleg

https://forum.t-mobile.nl/overige-toestelmerken-365/mobile-data-uitzetten-voor-beginners-234748/#post1160905

Reageer