Beantwoord

Camera op Samsung S6 stelt niet scherp

Wanneer ik mijn camera opstart, stelt de camera van mijn Samsung S6 niet vanzelf scherp. Ook niet wanneer ik op het scherm tik om te focussen.
Daarnaast kraakt de camera af en toe bij het opstarten.

Is dit een probleem wat eenvoudig is op te lossen?
icon

Beste antwoord door leroy98ecker 11 augustus 2015, 18:54

Goedenavond @EstherLo

Welkom op de T-Mobile Community! 🙂

Dit probleem verscheen een week eerder ook op de Community.
De camera diafragma werkt dan niet goed meer.
Deze knarst over de lens heen waardoor deze beschadigt.
Vandaar dat geluid.

Ik denk dat dit ook bij jou het geval is. 😞

Je kan het beste even langs een Samsung Service Center gaan.
Dit valt vaak onder de garantie, aangezien het een mankement is.
Daar wordt door een Samsung erkende reparateur naar je telefoon gekeken.
Je maakt daar een afspraak. Zodra het onderdeel binnen is, heb je jouw S6 binnen 30 minuten weer gerepareerd terug.

Laat je weten of het gelukt is?

Groetjes,
Leroy

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Goedenavond @EstherLo

Welkom op de T-Mobile Community! 🙂

Dit probleem verscheen een week eerder ook op de Community.
De camera diafragma werkt dan niet goed meer.
Deze knarst over de lens heen waardoor deze beschadigt.
Vandaar dat geluid.

Ik denk dat dit ook bij jou het geval is. 😞

Je kan het beste even langs een Samsung Service Center gaan.
Dit valt vaak onder de garantie, aangezien het een mankement is.
Daar wordt door een Samsung erkende reparateur naar je telefoon gekeken.
Je maakt daar een afspraak. Zodra het onderdeel binnen is, heb je jouw S6 binnen 30 minuten weer gerepareerd terug.

Laat je weten of het gelukt is?

Groetjes,
Leroy
Ik heb een mail gestuurd, ik laat het weten! Dank
Reputatie 7
Badge +20
Hey EstherLo,

Welkom op ons Forum! 🙂

Goed om te zien dat Leroy je al heeft kunnen helpen met een diagnose en oplossing (hopelijk)! We zijn erg benieuwd naar de respons natuurlijk!

Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, laat het ons weten!
Hallo,

Ik heb een vraagje. Ik heb mijn telefoon nou een jaartje. En bij mij doet die dat al sinds het begin. Dacht dat ik de enige was. Hij stelt niet bij en echte slechte kwaliteit. Is het probleem bij u opgelost?

Groetjes
Reputatie 7
Badge +15
Hey Emma,

We hebben EstherLo helaas niet meer terug gezien op het forum dus ik durf niet te zeggen of het probleem helemaal opgelost is.

Ik wil je adviseren om de tips uit dit topic te bekijken en uit te voeren. Mocht je daarna nog steeds problemen hebben dan kun je het beste tóch even langs een Samsung Service centre of je toestel bij ons ter reparatie aanbieden. Meer informatie over reparatie vind je op deze pagina.

Houd je ons op de hoogte Emma? :8
Mijn excuses voor mijn late reactie. Het dichtstbijzijnde Samsung Service Center zit niet heel dicht in de buurt, dus moest even zorgen dat ik het gepland kreeg. Ze hebben mij daar wel goed komen helpen
Gelukkig was ik er binnen 1 jaar en viel alles in de garantie. Mijn camera werkt nu super!
Oh moet het binnen een jaar? Ik dacht namelijk dat je 2 jaar gerantie had.
Reputatie 2
Hoi EstherLo,

Fijn dat je goed geholpen bent en dat het nu allemaal weer helemaal goed werkt! Veel plezier met je toestel nog verder.

Groet,
Dennis
Samsung Webcare
Reputatie 2
Hoi Emma,

Nee hoor, onze toestellen hebben gewoon een fabrieksgarantie van 2 jaar. Dus dat zit gelukkig helemaal goed!

Groet,
Dennis
Samsung Webcare
Oh dat is zeker goed te horen. Hebben jullie nog een andere punt waar je je de telefoon kan aflveren?
Reputatie 6
Badge +16
Hi Emma,

Er zijn verschillende Samsung Service Centers. Via de site van Samsung vind je de Service Center die het dichts bij jou in de buurt is. 😉

Reageer