Beantwoord

Camera probleem met scherpstellen

• 1 juni 2017
  • 1 reactie
  • 266 Bekeken

Sinds enige tijd maakt mijn Samsung E7 onscherpe foto's. Scherpstellen doet hij niet. Heel soms maakt hij even toch weer goede foro's en even later toch weer onscherpe. Op selfiestand maakt hij wel scherpe foto's.

Ik zag een krasje op de lens dus heb deze zojuist met de hele backcover laten vervangen, maar dat heeft helaas het probleem niet opgelost :-(

Enig idee wat er aan de hand kan zijn?
icon

Beste antwoord door Issam 1 juni 2017, 19:35

Hey Saszzje,

Welkom bij de T-Mobile community! Leuk dat je hier je vraag stelt. :)

Erg vreemd zeg. Begrijpelijk dat je dit opgelost wil hebben. Heb je de focus ook al een keer handmatig ingesteld door in je scherm op het object of persoon te klikken waar je op wilt focussen? Zou je dit willen uitproberen?

Om uit te sluiten dat dit wordt veroorzaakt door de software wil ik je vragen om je toestel één keer helemaal terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Vergeet niet om eerst een back-up te maken.

Mocht je na het terugzetten van je toestel nog steeds problemen ervaren, dan kan je een kijkje nemen in dit topic.

We zijn erg benieuwd naar je reactie!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hey Saszzje,

Welkom bij de T-Mobile community! Leuk dat je hier je vraag stelt. :)

Erg vreemd zeg. Begrijpelijk dat je dit opgelost wil hebben. Heb je de focus ook al een keer handmatig ingesteld door in je scherm op het object of persoon te klikken waar je op wilt focussen? Zou je dit willen uitproberen?

Om uit te sluiten dat dit wordt veroorzaakt door de software wil ik je vragen om je toestel één keer helemaal terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Vergeet niet om eerst een back-up te maken.

Mocht je na het terugzetten van je toestel nog steeds problemen ervaren, dan kan je een kijkje nemen in dit topic.

We zijn erg benieuwd naar je reactie!

Reageer