Vraag

Camera Samsung S4 Mini klikt bij aanzetten

• 31 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 64 Bekeken

De camera stelt zich eigen niet meer scherp in hij gaat bij het aanzetten klikken en vervolgens krijg je geen scherp beeld Ik heb het vermoeden dat er een Schutter vast zit alleen ik weet het niet zeker Heeft iemand een idee moet hij gerepareerd of iets anders

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Rick,

Dat klinkt inderdaad als een hardwareprobleem met je camera. Hopelijk is dit snel op te lossen!

Heb je zelf al wat geprobeerd om het op te lossen? We hebben een topic aangemaakt met een aantal suggesties. Hiermee kun je thuis kijken of het lukt om jouw probleem alsnog op te lossen. Het lijkt echter een probleem te zijn waar jouw toestel voor moet worden gerepareerd. Toch geef ik je het topic mee, zodat we alles uitgesloten hebben voor je het toestel inlevert. Zorg er ook voor dat je eerst een back-up van je gegevens maakt voor je jouw telefoon inlevert, het eerste wat er bij de reparatiedienst gedaan wordt is een volledige reset. Als je geen back-up hebt, dan raak je de gegevens op de telefoon dus kwijt.

Ik hoor graag van je of de suggesties nog wat opgeleverd hebben. Mocht je nog meer vragen voor ons hebben, dan horen we dat natuurlijk graag van je! 🙂
Reset is niet echt een optie, herstel qua kosten... Denk niet dat het dit wordt. Sparen voor nieuw toestel dan maar. Wil al een tijd de s5 a2016 of beter de s5 Neo... Maar de prijs is nu ff nog niet haalbaar. bedankt voor je antwoord, maar helaas zal ik het er ff mee moeten doen. En heeeel misschien lost het zelf op... Je weet maar nooit.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Rick,

Soms gaan dergelijke problemen nog wel eens zomaar over, laten we het hopen. :)

Waarom is trouwens een reset niet een optie? Als je de instructies uit het topic doorneemt, dan kan er eigenlijk niets verkeerd gaan en 30% van alle reparaties kunnen voorkomen worden met een dergelijke reset. Wellicht toch het proberen waard?

Houd ons op de hoogte en als je nog iets wilt weten, dan horen we dat graag!

Reageer