Beantwoord

Cashback actie Samsung

• 16 november 2016
  • 6 reacties
  • 774 Bekeken

Vraag ik.kan in preciepe volgende week verlengen zir er nu een werk voor als ik een samsung zou nemen krijg.je geld retour de.actie geld tot.4dec maar met bestellen en verzenden ga ik.dat niet redden hoe lossen we dat op
icon

Beste antwoord door Amy 17 november 2016, 11:02

Hi Fredsita,

Tóch een Samsung? Ik dacht dat je voor de iPhone 7 zou gaan! 😉

De Samsung S7 Edge is ook een super mooi toestel en daar krijg je nu inderdaad €100,- retour op via Samsung. Voor het aanvragen van deze cashback actie moet je het toestel bestellen vóór 4 december. Vervolgens heb je tot 18 december de tijd om de gegevens door te geven. Als je het toestel dus vóór 18 december ontvangt moet het helemaal goed komen!

Op deze pagina op de website van Samsung vind je hier meer informatie over.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hi Fredsita,

Tóch een Samsung? Ik dacht dat je voor de iPhone 7 zou gaan! 😉

De Samsung S7 Edge is ook een super mooi toestel en daar krijg je nu inderdaad €100,- retour op via Samsung. Voor het aanvragen van deze cashback actie moet je het toestel bestellen vóór 4 december. Vervolgens heb je tot 18 december de tijd om de gegevens door te geven. Als je het toestel dus vóór 18 december ontvangt moet het helemaal goed komen!

Op deze pagina op de website van Samsung vind je hier meer informatie over.
Ifone is ook mooi maar betaal.ik meer.dan nu betaal nu 26 euro
Reputatie 7
Badge +15
Hey Fredsita,

Ja ik snap dat de keuze natuurlijk ook een leuke keuze voor de portemonnee moet zijn! 😉
Heb net ede gehad roze
Andere.keuze.dus
Reputatie 7
Badge +15
Hey Fredsita,

Bedoel je de Edge in het Roze? :8 Ook super mooi! Mochten wij je nog kunnen helpen ergens mee dan weet je ons te vinden.

Reageer