Beantwoord

Cashback actie Samsung

• 25 december 2016
  • 5 reacties
  • 195 Bekeken

Beste t mobile.
Ik heb een nieuwe abo afgesloten omdat ik op tv de cashback actie zag, jullie gebeld om mijn abonnement te verlengen. Werd er aan de telefoon ook nog gezegd je kunt 50 euro terug krijgen, dus alles ingevuld bij samsung. Krijg ik email dat ik buiten de actie zit? Hoe kan dit? mvg Penny
icon

Beste antwoord door Rosan 25 december 2016, 12:45

Beste Penny het is een actie van Samsung en alleen zei kunnen je vertellen waarom je buiten de actie valt.
T Mobile heeft namelijk totaal geen inzicht hierin en zal je ook niet kunnen helpen.

Is er in de mail niet aangegeven waarom je buiten de actie viel?
Misschien klopt je bon niet (datum) of heb je iets niet toegevoegd?
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +13
Beste Penny het is een actie van Samsung en alleen zei kunnen je vertellen waarom je buiten de actie valt.
T Mobile heeft namelijk totaal geen inzicht hierin en zal je ook niet kunnen helpen.

Is er in de mail niet aangegeven waarom je buiten de actie viel?
Misschien klopt je bon niet (datum) of heb je iets niet toegevoegd?
nee, ze zeiden dat ik qua datum buiten de actie viel.. dus dat ik de abo/gsm na de sluitingsdatum heb aangeschaft, wat niet zo is. Het werd me namelijk door t mobile verteld.
Daarmee bedoel ik dat toen ik de abo afsloot de telefonische verkoper me erop wees dat er momenteel een actie was van samsung. Als je dan voor een samsung gaat daardoor, neem ik aan dat de actie gewoon geld?
Badge +13
Samsung is degene van de actie en zei hebben de datum gecommuniceerd.
Kreeg je het toestel vrij snel na het verlengen of gingen er een paar dagen over heen?
Want dan zou het kunnen dat toen je belde je wel in de actie viel maar omdat je toestel later kwam de actie al was afgelopen?
Verder zou je als bon ook kunnen proberen of je je bevestiging die je direct na telefoontje kreeg als bon kan gebruiken.

Om welk toestel en welke actie ging het?
En wanneer deed je de bestelling en wanneer kreeg je het toestel?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Penny,

Bevalt jouw nieuwe telefoon wel goed, buiten dit probleem om?

Het klopt inderdaad wat onze Klantexpert hierboven heeft aangegeven. Deze acties komen vanuit Samsung zelf en zij bepalen dan ook de voorwaarden en regels voor de promotie. Je vindt de promoties van Samsung, en bijbehorende voorwaarden, op deze pagina. Je kunt dan ook het beste direct met hen contact opnemen als je vindt dat je ten onrechte afgewezen bent voor de actie. In dit topic vind je nog wat meer informatie over de acties van Samsung.

Mocht er nog iets zijn waar wij je bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je.

Reageer