Beantwoord

Cashback actie Samsung S7

• 10 mei 2017
  • 3 reacties
  • 212 Bekeken

Reputatie 2
Heb abonnement weer laten verlengen met de Galaxy s7 daar zou ik volgens medewerker van T-Mobile via Samsung 75 euro cashback krijgen nou vandaag eindelijk ergens geweest om de aankoopbon te scannen heb zelf namelijk geen scanner blijkt dat ik daarvoor 4 dagen te laat voor ben mij is niet verteld dat ik dat voor een bepaalde tijd moest doen heb Samsung gebeld maar daar wordt gezegd je moet een klacht indienen bij t-Mobile zover wil ik niet gaan maar heb wel de vraag of jullie nog iets voor me kunnen .vind het vervelend jammer en onnodig tijd ervoor besteed. Hoor het graag.
Met vriendelijke groet
Willem
icon

Beste antwoord door David 11 mei 2017, 10:27

Hoi Willem,

Erg jammer dat je te laat bent voor het aanmelden voor de actie! :S

Allereerst is dit echt een actie vanuit Samsung zelf, waarvan zij ook de voorwaarden en periode bepalen. Ik begrijp dan ook niet waarom zij jou doorverwijzen naar ons, want zij zijn uiteindelijk degene die kunnen kijken of er nog iets aan te doen is. Ik heb overigens even gekeken en zie dat de bestelling al op 14 april gedaan is en dat de actie op 24 april afgelopen is. Ik begrijp dat je niet direct kon scannen, maar je had uiteindelijk 10 dagen om dit te doen. Aangezien de actie tot 24 april liep, was je gister 16 dagen te laat met het indienen van jouw aanvraag bij Samsung, dat is een behoorlijke tijd na de actie. Je kunt nog contact met ze opnemen om de situatie uit te leggen, maar ik zou daar niet al te hoge verwachtingen van hebben, gezien het feit dat de actie al een flinke tijd voorbij is.

Dit staat verder los van jouw vraag, maar ik zie dat je nog geen lid bent van een T-Mobile Samen groep. Hiermee kun je maandelijks toch weer een extra korting opstrijken! :)

Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je, Willem!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Willem,

Erg jammer dat je te laat bent voor het aanmelden voor de actie! :S

Allereerst is dit echt een actie vanuit Samsung zelf, waarvan zij ook de voorwaarden en periode bepalen. Ik begrijp dan ook niet waarom zij jou doorverwijzen naar ons, want zij zijn uiteindelijk degene die kunnen kijken of er nog iets aan te doen is. Ik heb overigens even gekeken en zie dat de bestelling al op 14 april gedaan is en dat de actie op 24 april afgelopen is. Ik begrijp dat je niet direct kon scannen, maar je had uiteindelijk 10 dagen om dit te doen. Aangezien de actie tot 24 april liep, was je gister 16 dagen te laat met het indienen van jouw aanvraag bij Samsung, dat is een behoorlijke tijd na de actie. Je kunt nog contact met ze opnemen om de situatie uit te leggen, maar ik zou daar niet al te hoge verwachtingen van hebben, gezien het feit dat de actie al een flinke tijd voorbij is.

Dit staat verder los van jouw vraag, maar ik zie dat je nog geen lid bent van een T-Mobile Samen groep. Hiermee kun je maandelijks toch weer een extra korting opstrijken! :)

Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je, Willem!
Reputatie 2
Bedankt voor je reactie dat in eerste plaats,echter dit soort reclame methodes vindt ik misleidend!Heb namelijk een Samsung ! via jullie mooi verhaal in jullie shop .super geholpen dat dan weer wel.maar 16 dagen te laat voor aanmelden voor cashback hoezo te laat!regeltjes wat iedereen niet kent en niet kenbaar is gemaakt! En dan ook nog antwoord t-Mobile samen groep! wat heb ik daar aan heb abonnement onbeperkt!zie ook vragen wanneer krijg ik de cashback antwoord is kan wel 6 week duren grr ik die geen scanner bij de hand had en niet wetende dat jullie daardoor mij 75 euro door de neus boort!zat in twijfel of iPhone of Samsung baal hier van als consument!hoop dat jullie een oplossing bieden anders ben ik genoodzaakt om een brief hierover bij het televisieprogramma Kassa te verzenden met de koude douche of het gehele onderwerp in programma! Hopelijk komt het nog goed.
Groet van Willem
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Willem,

Ik begrijp heel goed dat dit even rauw op je dak valt!

Zoals ik al had aangegeven is dit echt een actie vanuit Samsung zelf en geen actie van ons. Ik wil je natuurlijk liever niet doorsturen, maar in dit geval ben je aangewezen op de hulp en service van Samsung. Wij kunnen hier verder niets mee, omdat het dus geen actie vanuit onszelf is. Ik had je graag aan een goede oplossing geholpen, maar in dit geval kan ik verder niets voor je betekenen.

Als wij nog ergens anders bij kunnen assisteren, dan horen we dat natuurlijk graag!

Reageer