Beantwoord

Cashback actie Samsung S7 / S7 Edge

• 23 december 2016
  • 3 reacties
  • 417 Bekeken

Beste,

Ik ben opzoek naar mensen die ook problemen hebben met de cashback actie van Samsung. Het gaat om mensen die een Samsung S7 of S7 Edge hebben gekocht in de periode van 07-11-2016 tot en met 04-12-2016 bij T-Mobile. Het gaat om het feit dat T-Mobile aangeeft dat je de bevestigingsmail moet aanleveren als bewijs, Samsung accepteert dit document echter niet. Samsung geeft aan dat het probleem bij T-Mobile ligt, echter wijst T-Mobile naar Samsung terwijl aan alle actievoorwaarden is voldaan.

Kortom, beiden proberen klanten te trekken met een actie, echter als de 100,- euro betaald moet worden wordt het opeens heel ingewikkeld..

Ik hoor graag, vriendelijke groet,

Martijn
icon

Beste antwoord door Thalina 23 december 2016, 15:40

Hoi Martijn,

Wat jammer om te horen dat je hier problemen mee ervaart! Ik begrijp heel goed dat je gewoon gebruik wilt kunnen maken van deze actie. Ik heb daarom ook gelijk contact opgenomen met Samsung om te vragen wat er precies aan de hand is. Zij hebben jouw aanvraag voor de cashback actie opgezocht en geven aan dat jouw aanvraag op 16 december is goedgekeurd. Diezelfde dag heb je hierover ook een e-mail ontvangen. Ze geven zelfs aan dat er twee cashbacks zijn goedgekeurd op jouw adres. Kan het zijn dat je deze mail van Samsung over het hoofd hebt gezien? Staat 'ie misschien in jouw spambox? Je ontvangt het geld binnen 6 weken, dus het is onderweg! Dat is weer goed nieuws zo vlak voor de kerstdagen toch! :)

Ik wens je hele fijne feestdagen toe en als ik nog ergens anders bij kan helpen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Martijn,

Wat jammer om te horen dat je hier problemen mee ervaart! Ik begrijp heel goed dat je gewoon gebruik wilt kunnen maken van deze actie. Ik heb daarom ook gelijk contact opgenomen met Samsung om te vragen wat er precies aan de hand is. Zij hebben jouw aanvraag voor de cashback actie opgezocht en geven aan dat jouw aanvraag op 16 december is goedgekeurd. Diezelfde dag heb je hierover ook een e-mail ontvangen. Ze geven zelfs aan dat er twee cashbacks zijn goedgekeurd op jouw adres. Kan het zijn dat je deze mail van Samsung over het hoofd hebt gezien? Staat 'ie misschien in jouw spambox? Je ontvangt het geld binnen 6 weken, dus het is onderweg! Dat is weer goed nieuws zo vlak voor de kerstdagen toch! :)

Ik wens je hele fijne feestdagen toe en als ik nog ergens anders bij kan helpen, laat het gerust weten!
Hoi Thalina,

Bedankt voor je snelle reactie.
Het klopt inderdaad dat er twee telefoons zijn besteld. Echter ontving ik voor de ene telefoon wel een akkoord en voor de andere niet. Terwijl voor beide telefoons alles exact hetzelfde is verlopen en aangeleverd. Gelukkig is de 2e telefoon na heel veel telefoontjes en mailtjes vandaag eindelijk goedgekeurd.

Jullie ook fijne dagen toegewenst, vriendelijke groet,

Martijn
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Martijn,

Ahha, vandaar 🙂 Gelukkig is nu alles in orde en goedgekeurd! Geniet van de komende dagen en natuurlijk ook van jullie mooie toestellen!

Reageer