Beantwoord

Cashback na vernieuwing mobiel abonnement met Samsung telefoon

• 27 februari 2021
  • 13 reacties
  • 93 Bekeken

Goedemorgen,

T Mobile adverteere Samsung Cashback op eeigen website. Ik heb mijn contract met twee jaar verlengd. Nu Samsung wil me geen 50 euro geven (Cashback).  Nu zegt de mobiele divisie dat ze het niet kunnen helpen, omdat dat is niet problem Tmobile :drooling_face: . Als dat is niet problem Tmobile, dat waroom T mobile dat adverteere op eeigen internetpagina? Dat is ook  problem Tmobile.

icon

Beste antwoord door eric 27 februari 2021, 12:46

Hier staan de actievoorwaarden van deze Samsung promotie.

Aan welke voorwaarde voldoe je niet volgens Samsung?

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Hier staan de actievoorwaarden van deze Samsung promotie.

Aan welke voorwaarde voldoe je niet volgens Samsung?

Ik heb geen screenshot.

Reputatie 7
Badge +19

@Volgende klant 

Je zou een screenshot van de email (bevestiging) kunnen maken indien je geen aankoop bewijs hebt.

Bedankt voor de antwoorden.

Mijn vrouw en ik hebben twee Samsung A51 gekocht. Mijn vrouw eerste en ontving 50 Euro Cashback. Ik heb  mijn toestel paar dagen later gekocht. Nog steds tijdens  Cashback actie (begin februari)  Helaas heb ik geen Cashback kunnen registreren. Reden op 21-02-2021 (op laatste dag actie) Samsung website had een fout. Ik heb de telefoon gekocht tijdens de Cashback actie en voeldoe aan voorwaarden van de actie. Ik heb geen Facebook, Twitter, Massenger etc. Dus ik wilde dat melden via e-mail. Helaas  heb ik de e-mail van Samsung niet gevonden etc... Volgende dag kreeg ik een tip over hoe de QR-code kunt vinden ( Whatsapp) contact.

Ik moet bewijzen sturen hebben van hun schuld 
Maar ik heb geen idee hoe ik het moet doen. Nu ik weet. Ik moet een screenshot sturen. In voorwaarden Cashback stond niks over screenshot.
De telefoon zit nog in de doos. Als ik wist dat ik geen 50 euro zou krijgen, zou ik deze Samsung niet kopen. Ik zou mijn abonnement niet verlengen, omdat ik eerder betere omstandigheden had dan nu.

Klantenservice Samsung dat is een grapje. Ik 3 keer gevraagd, met wie ik schrijft ( achternaam ) geen antvoord. “...Er komen wel weer andere toffe acties in de toekomst waar je wel bij mee kan doen :relaxed: ...”  ( en lacht ze ? )
Tmobile heeft een telefoon met abonnement verkocht en zegt dat dit niet ons probleem is. Dat is externe bedrijf . Maar de advertentie stond op de Tmobile-website!
Hoop dat dat begrijpelijk is. Ik schrijf niet goed Nederlands. Daarom ze niet serious met mij spreken.

Reputatie 6
Badge +12

Geen probleem dat je Nederlands niet zo goed is. Maar als 1 van de voorwaarden een datum van registratie is, en daar heb je niet aan voldaan, dan houdt het op. Dit soort acties luisteren heel nauwkeurig met de opvolging van de aankoop, registratie data en de exacte bewijsstukken die je moet opsturen naar de fabrikant.

Maar als 1 van de voorwaarden een datum van registratie is, en daar heb je niet aan voldaan, dan houdt het op. 

Waarum schijft je dat? Dat heb ik niet gezegd. 
Ik schrijf tenslotte dat ik de gegevens niet kon invoeren. En ik ben het niet vergeten. In voorwaarden Cashback stond niks over screenshot, dus dat is niet wet.
 Werk je bij Tmobile he? Ik zou anders kunnen vragen. Kent u de wet, of schrijft u omdat u ervoor wordt betaald?

Als dat is niet problem Tmobile, dat waroom T mobile dat adverteere op eeigen internetpagina?

Reputatie 5
Badge +5

T-Mobile geeft het bij toestellen aan als er een actie loopt. Als de website van Samsung dan niet werkt, dan zou je dat moeten bespreken met Samsung.

Maar Samsung heeft er geen zin in. Wat ga je met ze doen? Heb je een tip, of allen zinlos kletsen?  Als ik wist dat ik geen 50 euro zou krijgen, zou ik deze Samsung niet kopen. Ik zou mijn abonnement niet verlengen, omdat ik eerder betere omstandigheden had dan nu.

De advertentie stond op de Tmobile-website. Je weet wat een aanbod is? Ik vraag het serieus.

Tmobile is een zeer grote klant / partner. Als hij een bericht naar Samsung had gestuurd, had dat veel geholpen. Bij  Tmobile dat kost niks. Een goede naam kost veel meer. Bij Samung is ook kost niks. Omdat hij 50 euro weggaf aan andere kopers-  Cashback (voor hen is het heel weinig geld). 50Euro  voor mij is heel veel.
Bv.
Koop je een nieuwe auto. Auto gaat het kapot ( motor niet starten), ga je naar de dealer of de fabrikant? De dealer zegt dat is niet ons probleem. Bel ze voor de producerd. Dit zijn jullie antwoorden.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Volgende klant,

Het is goed om te weten dat dit een klant-helpt-klant-Community is. Je zult dus andere leden spreken die ook klant bij T-Mobile zijn en anderen graag willen helpen. Wees dan ook respectvol naar je andere leden die je gewoon graag helpen met je vraag.

In de berichten hierboven zijn de juiste antwoorden al gegeven, want je moet hiervoor echt bij Samsung zijn. Zij stellen de voorwaarden op, verwerken de aanvragen en keren de promotie uiteindelijk ook uit. Vanuit T-Mobile wordt er alleen geïnformeerd dat deze acties lopen en dat je daar voor in aanmerking kunt komen, bij de fabrikant van het toestelmerk. 

Of het zin heeft weet ik niet, maar je kunt het beste nogmaals contact (telefonisch of via WhatsApp) opnemen met Samsung zelf. Als ze echter bewijs willen hebben en dat kun je niet leveren, dan zal het wel een lastig verhaal worden.

Als er andere vragen zijn waar we bij kunnen helpen dan horen we het graag van je.

Ik respecteert de antwoorden van anderen. Bedankt voor de antwoorden. Maar dit zijn geen antwoorden op mijn vragen.

U weet heel goed dat ik niets zal doen, want het is maar 50 euro
Voor mij is er één conclusie. Vaste klant dat de dumme klant. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Volgende klant,

Erg jammer om te lezen dat we je dit idee geven, want dat is zeker niet het geval. Ik begrijp dat het misschien niet de antwoorden zijn waar je op gehoopt had, maar iets anders kunnen we er in dit geval niet van maken.

Hopelijk kun je nog wat met Samsung bespreken en als er iets anders is waar we hier op de Community bij kunnen helpen, laat het gerust weten.

Reageer