Beantwoord

Chipset Galaxy S7 Edge.

• 5 september 2016
  • 3 reacties
  • 122 Bekeken

Vraagje,

De Galaxy S7 edge die geleverd word bij een abonnement, beschikt deze over een Exynos 8890 of een Snapdragon 820 chipset?
icon

Beste antwoord door Sam- 6 september 2016, 13:01

Hey Autriv,

Welkom op het T-Mobile Forum. Leuk dat je hier je vraag stelt.

Gaaf dat je hier in bent geïnteresseerd. Ben je van plan om een Galaxy S7 Edge te kopen? Neem een kijkje in dit topic voor een indruk van andermans ervaringen.

De Galaxy S7 (edge) is in Nederland via de officiële kanalen alleen met de snellere Exynos processor verkocht. Ook wij verkopen 'm dus met de Exynos processor.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hey Autriv,

Graag gedaan hoor!

Ah, altijd leuk om een nieuw toestel te ontvangen. Ik vermoed dat je 'm nu al in gebruik hebt genomen. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen!

Veel plezier ermee. 😉
Hey Issam,

Bedankt voor het beantwoorden van de vraag!
Ik zit momenteel braaf te wachten voor de deur totdat de S7 Edge wordt bezorgd :8
Reputatie 6
Badge +17
Hey Autriv,

Welkom op het T-Mobile Forum. Leuk dat je hier je vraag stelt.

Gaaf dat je hier in bent geïnteresseerd. Ben je van plan om een Galaxy S7 Edge te kopen? Neem een kijkje in dit topic voor een indruk van andermans ervaringen.

De Galaxy S7 (edge) is in Nederland via de officiële kanalen alleen met de snellere Exynos processor verkocht. Ook wij verkopen 'm dus met de Exynos processor.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het graag van je!

Reageer