Beantwoord

Code schermbeveiliger onjuist

• 27 maart 2017
  • 3 reacties
  • 119 Bekeken

Beste T-mobile,

Ik heb een samsung S7 die vannacht een update heeft gehad. Nu kan ik niet meer in mijn telefoon. Ik weet mijn pincode, maar de code van de schermbeveiliger is steeds onjuist. Helaas lukt het niet via de device manager de code van de schermbeveiliging te wijzigen omdat mijn locatie niet aan staat en die kan ik ook niet aanzetten.

Wat kan ik doen om weer in mijn telefoon te komen? Alvast bedankt. Gr.
icon

Beste antwoord door Sam- 28 maart 2017, 15:26

Hoi Mau01,

Hmm vreemd zeg. Goed dat je dit aangeeft bij ons.

Ik zie dat Knoerten1 je inmiddels van een reactie heeft voorzien. Heb je zijn suggesties al uitgeprobeerd? Anders wil ik je vragen om een kijkje te nemen op deze pagina. Hier vind je namelijk de instructies die je kan volgen wanneer je jouw ontgrendelcode bent vergeten.

Laat je ons weten of het is gelukt? We zijn erg benieuwd. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
ff opnieuw opstarten misschien?
Reputatie 1
Als je apparaat niet meer reageert, houd je tegelijkertijd de aan/uit-toets en de volumetoets ruim 7 seconden ingedrukt om te herstarten.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Mau01,

Hmm vreemd zeg. Goed dat je dit aangeeft bij ons.

Ik zie dat Knoerten1 je inmiddels van een reactie heeft voorzien. Heb je zijn suggesties al uitgeprobeerd? Anders wil ik je vragen om een kijkje te nemen op deze pagina. Hier vind je namelijk de instructies die je kan volgen wanneer je jouw ontgrendelcode bent vergeten.

Laat je ons weten of het is gelukt? We zijn erg benieuwd. 🙂

Reageer