Contact over mobiel internet wat niet werkt

• 16 september 2019
  • 1 reactie
  • 1213 Bekeken

Ik heb al meer dan een week geen internet op mijn telefoon samsung 9 met als nummer: [Telefoonnummer verwijderd en username aangepast door moderator. Plaats geen privégegevens in openbare berichten!]
Ik heb eerst gewacht omdat het vaak terug komt, maar deze keer is het opvallend aanhoudelijk lang. Van alles geprobeerd, niets helpt. Op 4september 2019 heb ik uw medewerkster gesproken, een uitermate vriendelijke dame. Die meldde dat er met mij contact zou worden opgenomen waarvan zij een case heeft aangemaakt.
Echter in deze 4 dagen niets gehoord en daarom vandaag wederom gebeld.

Een zekere Marjan, die haar achternaam niet wilde bekend maken, dat hoefde niet van T-Mobile maar die wel zo schreeuwend liet weten dat ze niks kan doen nadat zij vond dat ik geen genoegen nam met haar abtwoord. Erg dwingend ! Voel ik mij geholpen? en of begrepen?
Ik moest van haar naar een winkel om geloof ik sim te verwijderen en opnieuw etc. Aangezien ik full time werk, maar vooral tot laat werk is dat niet haalbaar, en als wel moet ik dan daarvoor nog 7 dagen wachten zonder internet op mijn mobiel die ik nodig heb voor mijn toezicht camera thuis en veel andere belangrijke zaken?

Ik betaal wel volle pond,
Ik weet dat ik niet de enige ben, maar is dat een probleem vd klant?
En als je mij niet kan helpen zul je in ieder geval minder gaan schreeuwen? Hoe voelt het ?
Niet kunnen helpen en staan blazen?

Ik ben al heel lang klant van T-Mobile 1-12 jaar als het niet langer is;. Ik heb niet eerder klacht ingediend.
Ik wil nu graag ,met enige spoed van mijn probleem af en daar boven op verwacht ik een compensatie van T Mobile en niet alleen van af komen door te zeggen sorry maar u bent niet de enige, we hebben meerdere klanten.Mooie service, mooie dienst zeg?

Graag hoor ik van u iets terug.

Vreindelijke groet r.Sewbalaking.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi @r.Sewbalaking,

Ik wil natuurlijk graag voor je uitzoeken hoe het komt dat je geen internet op jouw aansluiting hebt! Op dit moment kan ik echter geen gegevens inzien, omdat je op onze community niet bent geregistreerd. Zou je via een privébericht (via mijn profiel, dus niet als reactie in dit topic) jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Dan kan en mag ik je verder helpen!

Reageer