De laatse maand heb ik iedere dag, maar dan ook echt iedere dag, dat ik op een gegeven moment geen ontvangst heb. Het gebeurt niet op een bepaald tijdstip en het gebeurt ongeacht ik bezig ben op mobiel of niet. De ene keer wil ik de mobiel gebruiken en dan zie ik al boven in de display de teken van geen ontvangst, en andere keer ben ik al met een game bezig of Netflix/Youtube als de ontvangst het begeeft. In de display boven geeft de mobiel dan echter alles in orde aan. Mobiel uit en weer aanzetten verhelpt het probleem altijd. Het is een probleem waar ik mee kan leven, maar het is wel irritant. Zeker met een mobiel die nog maar paar maanden oud is.
Ik weet niet of dit met T-mobile te maken heeft of met de toestel.
Hebben jullie enig idee wat er aan de hand kan wezen?
Beste antwoord door Yolazzy
Even een update van mijn kant.
Het schijnt dat het resetten van Netwerkinstellingen heeft gewerkt. In de afgelopen 24 uur is de ontvangst verlies niet voorgekomen. Dus de kans is groot dat het gewoon aan de toestel lag en niet aan de sim.
T-mobile en