Beantwoord

Dagelijkse problemen met ontvangst

• 26 februari 2021
  • 4 reacties
  • 30 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

De laatse maand heb ik iedere dag, maar dan ook echt iedere dag, dat ik op een gegeven moment geen ontvangst heb. Het gebeurt niet op een bepaald tijdstip en het gebeurt ongeacht ik bezig ben op mobiel of niet. De ene keer wil ik de mobiel gebruiken en dan zie ik al boven in de display de teken van geen ontvangst, en andere keer ben ik al met een game bezig of Netflix/Youtube als de ontvangst het begeeft. In de display boven geeft de mobiel dan echter alles in orde aan. Mobiel uit en weer aanzetten verhelpt het probleem altijd. Het is een probleem waar ik mee kan leven, maar het is wel irritant. Zeker met een mobiel die nog maar paar maanden oud is. 

Ik weet niet of dit met T-mobile te maken heeft of met de toestel. 

Hebben jullie enig idee wat er aan de hand kan wezen?

icon

Beste antwoord door Yolazzy 27 februari 2021, 16:13

Even een update van mijn kant. 

Het schijnt dat het resetten van Netwerkinstellingen heeft gewerkt. In de afgelopen 24 uur is de ontvangst verlies niet voorgekomen. Dus de kans is groot dat het gewoon aan de toestel lag en niet aan de sim.

T-mobile en @Hajar bedankt voor jullie hulp. Wordt reuze gewaardeerd!!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Yolazzy 

Gebeurt dit op een specifieke locatie of overal? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Dan kun je achterhalen of het aan je simkaart of toestel ligt. 

Ik hoor graag wat er uitkomt.

Hey @Hajar 

Bedankt voor je reactie. Er zit heel veel logica in wat je voorstelt en waarschijnlijk zou ik op die manier zeker achter kunnen komen of het aan de sim of de toestel ligt. Nee, het heeft denk ik niet met de locatie te maken, het gebeurt zowel thuis als onderweg. Helaas ben ik in bezit van maar één toestel en kan ik het niet direct uittesten. Zodra ik de mogelijkheid heb om het uit te testen ga ik het doen op jouw voorgestelde manier. 

Ik heb ondertussen ook contact opgenomen met Samsung en zij hadden een netwerk beheer reset voorgesteld en die heb ik ook gedaan. Aangezien het probleem zich 1x per dag aandient op een willekeurige moment zal ik 24 uur moeten wachten om te zien of de reset en jouw voorstelling wat uithalen.

Jullie horen nog van me. Thanks @Hajar .

Even een update van mijn kant. 

Het schijnt dat het resetten van Netwerkinstellingen heeft gewerkt. In de afgelopen 24 uur is de ontvangst verlies niet voorgekomen. Dus de kans is groot dat het gewoon aan de toestel lag en niet aan de sim.

T-mobile en @Hajar bedankt voor jullie hulp. Wordt reuze gewaardeerd!!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Yolazzy 

Heel fijn dat het nu goed gaat! Mocht je in de toekomst weer vragen hebben, dan weet je ons te vinden!

Reageer