Beantwoord

Datum bestelling

• 3 oktober 2018
  • 6 reacties
  • 1332 Bekeken

Ik heb een afschrift nodig van mijn bestelling van een S9 plus met daarop de datum 23 september om in aanmerking te komen van de 100 euro teruggave bij Samsung
icon

Beste antwoord door Jaimy 4 oktober 2018, 14:33

Hoi Allywest,

Oehh ben je blij met jouw S9 Plus? Is een mooi toestel!

En ik snap dat je graag gebruik maakt van de actie van Samsung! Om deel te nemen aan die promotie kun je de bevestigingsmail die je na de order hebt ontvangen bijvoegen, óf de pakbon die bij ontvangst van het pakketje toegevoegd is! Dan moet het helemaal goedkomen!

Laat je het weten als je nog meer vragen hebt? Ik help je graag als er nog iets is waarmee ik je verder kan helpen!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Allywest,

Oehh ben je blij met jouw S9 Plus? Is een mooi toestel!

En ik snap dat je graag gebruik maakt van de actie van Samsung! Om deel te nemen aan die promotie kun je de bevestigingsmail die je na de order hebt ontvangen bijvoegen, óf de pakbon die bij ontvangst van het pakketje toegevoegd is! Dan moet het helemaal goedkomen!

Laat je het weten als je nog meer vragen hebt? Ik help je graag als er nog iets is waarmee ik je verder kan helpen!
Ik heb de bevestigingsmail nodig met datum 23 september. Deze is door T mobile , waarom weet ik niet, naar een emailadres van mijn echtgenote gezonden, mariucova@hotmail.com, die zij nooit meer gebruikt.Zij kreeg wel een paar sms berichten op haar telefoon, omdat het over een vervanging van haar telefoon gaat. Dus nogmaals er moet in Uw systeem een manier zijn om mij de bevestigingsmail van en met datum 23 september 2018 nogmaals toe te sturen, zodat ik gebruik kan maken van de aangeboden kortingsteruggave bij Samsung.

Reputatie 7
Badge +20
Hi Allywest,

Ik zie dat de bestelling op een ander telefoon- en klantnummer is gedaan, dan het nummer waar je mee bent geregistreerd op onze Community. Om de bevestigingsmail opnieuw te mogen versturen moet ik daarom een ID-controle doen. Kun je mij in een privébericht, via mijn profiel, de volgende gegevens van de contractant sturen: Telefoon- en klantnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Daarnaast heb ik dan het e-mailadres nodig waar je het bericht naartoe zou willen laten sturen, dan pak ik dit zo spoedig mogelijk op!
Heb je mijn gegevens ontvangen?
Reputatie 7
Badge +18
Heb je mijn gegevens ontvangen?

Heb je de gegevens alsnog in een privé bericht naar David gestuurd? David had ze van het forum af gehaald omdat dit een openbaar forum is.

Nu even wachten tot na het weekend...
Ja sorry. Daarna zag ik zijn profiel pas. Dank.

Reageer