Vraag

De nieuwe Samsung Galaxy S7!

• 21 februari 2016
  • 160 reacties
  • 18251 Bekeken

Reputatie 6
Badge +16
  • T-Mobile Moderator
  • 12353 reacties
Het is eindelijk zover. Samsung heeft de nieuwe Samsung Galaxy S7 (Edge) geïntroduceerd! Een waardige opvolger van de Samsung Galaxy S6 (Edge).

Bezoek onze website voor de specificaties, prijzen en de actie in combinatie met de Gear VR. ;)

Voor een uitgebreid verhaal over de nieuwe functionaliteiten van de Samsung Galaxy S7 kan je ons blog lezen.

Wat vind jij van de nieuwe Galaxy S7? Ga jij de overstap maken? Heb jij vragen over dit nieuwe toestel? Laat het ons weten in dit topic!

Let op: Bestel je de S7 tot en met 10 maart in de pre-sale, vergeet dan niet om je vóór 24 maart te registreren op de website van Samsung om in aanmerking te komen voor de Gear VR. Dit is een actie van Samsung, je krijgt de Gear VR niet door T-Mobile bij je toestel geleverd. Meer informatie hierover is te vinden in de voorwaarden.

160 reacties

Wanneer kun je de s7 via t-mobile met abonnement krijgen? Wacht er al sinds november vol ongeduld op! Toestel ziet er trouwens fantastisch uit!!!
Reputatie 6
Badge +16
Hi Tim,

Leuk dat je geïnteresseerd bent in de nieuwe Samsung Galaxy S7! Ja, hij ziet er echt gaaf uit. De Galaxy S modellen worden elk jaar mooier. ;)

Goed nieuws, want de telefoon is nu al te bestellen. Als je kan vernieuwen of een nieuw contract wilt afsluiten dan kan je een kijkje nemen op onze website.
Ik weet nog niet hoe hij er uit ziet. Dat ga ik zeker naar kijken. Maar wat ik wel weet is dat ik hem ga nemen als ik mijn abonnement kan vernieuwen. Dat is wel 3 juli pas, maar ach.
De Samsung s7 en edge kun je bekijken op de site van samsung.nl.
Bedankt issam voor je snelle reactie! Ik heb de s7 edge al besteld! Kan niet wachten tot begin maart! Nog even afspraak met de bezorgdienst afwachten :))))
Reputatie 7
Badge +9
Samsung gaat eindelijk weer de goede kant op!

> Hij heeft weer een MicroSD! De directeur ging flink door het stof met zijn verontschuldinging, over "Wij zijn niet alles wetend, we zijn mensen en maken fouten".

> De Galaxy S7 en S7 Edge zijn ontwikkeld in samenwerking met Epic Games. Jawel, het bedrijf achter de Unreal Engine. De S7 en S7 Edge zijn de allereerste smartphones die de Unreal Engine vloeiend kunnen draaien! Non-gamers zegt dit misschien weinig, maar als je gamed, is dit een feestje waard!

> De camera krijgt een f1.7 aperture en een dual pixel autofocus systeem. f1.7 laat betere foto's in het donker toe. Ze lieten een vergelijking zien tussen de S7 en de iPhone 6S... Dat verschil is vergelijkbaar met het erschil tussen een DSLR en een compact camera. Het is natuurlijk even wachten op de praktijktesten.

> De Samsung is een samenwerking aangegaan met niemand minder dan Facebook, de eigenaar van de Oculus Rift. De Gear VR wordt ontwikkeld met Oculus tech, samen met het Oculus team. Facebook founder Mark Zuckerberg kwam zijn verhaal doen tijdens de Unpacked Event.

Gamers, bedenk je dat eens even icm de Unreal Engine en Android's native Xbox controller support....!

> Er zitten nu een reeks functies in om de softkeys, knoppen evenals de notificaties uit te schakelen tijdens fullscreen gebruik. Nooit meer per ongeluk op de Vorige knop tikken tijdens het gamen! Tevens zit hier ook de optie voor Screenshots tussen.

> Er komt een Gear 360 camera, waarmee je in 360º kunt filmen. Deze is direct te beheren via de S7 en S7 Edge.

De verdere specs zijn:

S7 Edge:
Metaal & Glas body
IP68 rating (1.5m voor 30 minuten.) Nee, dit valt nog steeds niet onder de garantie!
5.5" 2,560 x 1,440px 534ppi
12MP Dual Pixel, f/1.7, Smart OIS; 2160p video capture;
5MP, f/1.7 selfie camera
Snapdragon 820 or Exynos 8890; (Welke voor welk werelddeel staat nog steeds niet op Samsung's site)
4GB RAM
32GB
microSD slot
3,600mAh
Vingerafdrukscanner
€ 799,00

S7
Metaal & Glas body
IP68 rating (1.5m voor 30 minuten.) Nee, dit valt nog steeds niet onder de garantie!
5.1" 2,560 x 1,440px 577ppi
12MP Dual Pixel, f/1.7, Smart OIS; 2160p video capture;
5MP, f/1.7 selfie camera
Snapdragon 820 or Exynos 8890; (Welke voor welk werelddeel staat nog steeds niet op Samsung's site)
4GB RAM
32GB
microSD slot
3,000mAh
Vingerafdrukscanner
€ 699,00

De kleuren voor Nederland zijn volgens Samsung.nl Zwart, Wit en Goud. De titanium grijze kan ik niets over vinden.

Klanten die hun pre-order registreren op Samsung.nl komen in aanmerking voor een gratis GEAR VR bij hun S7 en S7 Edge.

Als je je niet vóór 10 maart registreert op Samsung.nl's specifieke S7 pre-order pagina kom je NIET in aanmerking voor de gratis VR.

Alleen maar pre-orderen, en kopen bij de provider of de winkel is NIET voldoende om in aanmerking te komen. Je MOET je registreren op Samsung.nl. Ongeacht waar je hem koopt. T-Mobile doet dit NIET voor je, dit moet je ZELF doen.

En vervolgens MOET je de IMEI en de streepjescode en het aankoopbewijs opsturen zodra je het toestel hebt ontvangen, dus pas op als je je doos als een barbaar openscheurt!
Reputatie 6
Badge +16
Hi Lotje,

Nog eventjes geduld dus! Heb je 'm inmiddels al gezien? Anders kan je een kijkje nemen op deze pagina. :)

Hi hi Tim.

Ohh, ik ben een beetje jaloers haha! Welke kleur is het geworden? Heb je trouwens al een keer een Gear VR uitgeprobeerd? Erg gaaf! Check ook onze review van de Gear VR!

Bedankt voor de aanvulling ShadowLea!
Reputatie 6
De zilveren variant zal helaas in Nederland niet officieel uitkomen.
Ik heb hem zojuist besteld dmv contractvernieuwing. Krijg je er dan ook een aankoopbewijs bij om deze op te sturen?
Reputatie 6
Excuses, het lijkt er op dat de zilveren versie toch leverbaar is/wordt. Vraag me alleen af of dat dan een officieel Nederlands model is of niet. Even afwachten.
Reputatie 7
Badge +9
Excuses, het lijkt er op dat de zilveren versie toch leverbaar is/wordt. Vraag me alleen af of dat dan een officieel Nederlands model is of niet. Even afwachten.

Belsimpel zeker? Nee, dan is het geen Nederlands model. Waarschijnlijk een Belgische; tot dusver de enige in de EU die ik kan vinden waar Samsung officieel de Zilveren versie aanbied. (Ipv de Witte).

Niet dat het wat uitmaakt, EU firmware is vrij uitwisselbaar. Er is niet zoiets als een 'Officieel Nederlands Toestel' waar het Samsung betreft; het is een EEG/EU toestel met een Nederlands stukje software. 😉

Men neme een Belgisch toestel, flashed er PHN op, reset en voila, 'Nederlands toestel'. 😉 And the fun part: Samsung bied je die mogelijkheid zelf, met hun eigen software. 🙂 (ODIN is een officiële Samsung development tool)
Reputatie 7
Badge +9
Voor wie de Unpacked Event heeft gemist en graag wil terugkijken, Samsung heeft de hele Video op Youtube gezet:

(Alles voor 32:00 is wachtperiode, dus dat kun je beter even doorspoelen.)

Nee, er is geen Nederlandse ondertiteling beschikbaar, don't bother asking.

Ik heb hem bekeken. En de samsung S7 is bloedmooi.
Reputatie 4
Badge +4
https://youtu.be/uCgYnoIN9BM

Samsung Galaxy S7 of LG G5? (Lol)

Beide telefoons onderhuids indrukwekkend...
maar dat design van LG: Het lijkt wel een gerecyclede Nexus! Ziet er niet uit om €600 op stuk te slaan, zodoende voorspel ik topverkopen voor de S7/ S7 Edge!
Met de Gear VR erbij... mooi hoor!
Reputatie 3
Badge +2
Hoi Darthoka,

Welkom op het forum van T-Mobile! Leuk om te lezen dat je gaat verlengen! Ik heb net even een review gelezen van de S7. Gaaf toestel hoor! Je ontvangt geen apart aankoopbewijs. Het toestel staat op je contract. Als het toestel onverhoopt een keer gerepareerd dient te worden dan kunnen wij zien wanneer deze is gekocht door jou. Geen zorgen dus. 🙂

Als je in de tussentijd nog vragen hebt, horen we het graag.
Hey mitch jullie verhaal klopt niet helemaal. Als je je nu aanmeld voor de actie bij samsung moet je een bestelbon uploaden. Enigste wat ik heb gekregen is een bevestiging via de mail, hier staan een hoop gegevens maar niet de datum. Ik heb de mail maar opgeslagen als pdf en deze geupload en hoop dat mijn aanvraag door samsung word goedgekeurd. Je kan namelijk niet wachten op de bon uit de winkel want je moet je voor 10 maart hebben aangemeld, en voor aanmelding moet je een bestelbon uploaden. Ik hoop dat het allemaal goed verloopt.
Reputatie 2
Hallo,

Ook ik heb interesse in de Samsung Galaxy S7, mooie telefoon, goede specificaties.
Eind maart kan ik mijn huidige abonnement verlengen.
Ik heb 2 opties:
Optie 1: Verlengen bij T-mobile: 44,50 per maand zonder aansluitkosten. Ik krijg daarbij 120 belminuten en 3 GB aan internet.
Optie 2: Een nieuw abonnement afsluiten bij Tele2 omdat ik hier meer voor minder geld krijg. Onbeperkt bellen en 4 GB aan internet voor maar €39 + aansluitkosten (ik ben dan nog steeds voordeliger uit).

Mijn vraag: is er een mogelijkheid om hetzelfde bedrag als bij Tele2 te betalen als ik bij T-mobile blijf? En is er een mogelijkheid om de Gear VR er wel bij te krijgen als ik laat weten dat ik 24 maart wel wil verlengen?
Gaaf ding! Ga hem denk wel bestellen, want ook ik kan verlengen 😉. Goede timing!

Alleen wel bij studentmobiel, omdat:

De stel samen combi (6 gb, 120 min/sms & 17,50 toestelservice) bij student mobiel de bijbetaling 127 euro is, en bij T-mobile 169,19! Kleine tip dus voor degene die deze telefoon ook bij verlenging willen.
Ik hoop bij verlenging ook op een betere deal zoals hier boven.Mag nu ook verlengen en shop ook al een beetje rond voor de s7.
Reputatie 1
Zo, na de Note 3 wordt het nu overstappen naar de Galaxy S7 edge.
Redelijk waardige opvolger voor mijn Note (beste telefoon tot dusver)

Waar ik niet zo blij mee ben is dat hele Facebook gemekker. Ik zie het al weer gebeuren dat de Facebook app zo'n niet verwijderbare app gaat worden vanwege de samenwerking.
Reputatie 7
Badge +9

Waar ik niet zo blij mee ben is dat hele Facebook gemekker. Ik zie het al weer gebeuren dat de Facebook app zo'n niet verwijderbare app gaat worden vanwege de samenwerking.

Ik wacht de Note 6 af, want ik kan echt niet zonder Spen. De Note 3 is krachtiger dan de meeste huidige toestellen, dus hij houd het sowieso nog wel 2 jaar vol op high-end niveau.

De samenwerking is met Oculus, niet met Facebook zelf. 😉
[- ''En vervolgens MOET je de IMEI en de streepjescode en het aankoopbewijs opsturen zodra je het toestel hebt ontvangen, dus pas op als je je doos als een barbaar openscheurt!'' ]

Hoe kan je dat voor 10 maart doen, als je de telefoon in doos pas op 11 maart krijgt ? Dan ben je 1 dag te laat met registreren bij samsung !

Graag uitleg, want ik wil wel optijd zijn om de Gear Vr gratis bestellen
[- ''En vervolgens MOET je de IMEI en de streepjescode en het aankoopbewijs opsturen zodra je het toestel hebt ontvangen, dus pas op als je je doos als een barbaar openscheurt!'' ]

Hoe kan je dat voor 10 maart doen, als je de telefoon in doos pas op 11 maart krijgt ? Dan ben je 1 dag te laat met registreren bij samsung !

Ja dat probeer ik aan ze uit te leggen dat hun uitleg niet klopt, ik heb een aanvraag ingediend, neem misschien nog wel contact op met samsung zelf. Afloop zal ik hier posten
Reputatie 7
Badge +9

Dat lijkt mij, met een beetje logisch nadenken, toch vrij duidelijk.

Alle pre-order gift processen zijn al 30 jaar hetzelfde, of het nou gaat om telefoons, games, auto's of boeken.

Je meld je eerst aan als pre-order. (Op Samsung.com dus)
Hiervan krijg je een bevestiging. (Meestal per email.) Daar staan de resterende stappen in.
Dan wacht je tot de release.
Zodra je het toestel hebt, ná de release, ga je naar de website die vermeld staat op je bevestiging. (En anders gewoon de Promoties tab op Samsung.com)
Daar volg je vervolgens de rest van de stappen om het pre-order gift daadwerkelijk te bestellen.
Onder deze bestelling valt dus ook het uitknippen van de codes op de doos.
Vervolgens kan het tot 4 tot 8 weken duren tot je deze binnen hebt.
Reputatie 1

Ik wacht de Note 6 af, want ik kan echt niet zonder Spen. De Note 3 is krachtiger dan de meeste huidige toestellen, dus hij houd het sowieso nog wel 2 jaar vol op high-end niveau.

De samenwerking is met Oculus, niet met Facebook zelf. ;)

Nou das dan al weer een hele geruststelling.....
Ik heb hem trouwens net besteld al ga ik mijn note 3 serieus missen. Te vaak heb ik hem laten vallen, gps werkt niet meer, camera frontje zit een scheur in en aan alle kanten deuken en krassen.....hij doet het nog wel maar is serieus aan vervanging toe.
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

Het klopt inderdaad wat ShadowLea hierboven aangeeft over de promotie en hoe je jezelf moet aanmelden voor de pre-order. Dit wordt op de pagina van Samsung overigens ook nog uitgelegd. Zolang je de bestelbon vóór 24 maart opstuurt, is er dus niets aan de hand! :)

Je kunt het verlengingsaanbod inzien via je My T-Mobile en je kunt er vanuit gaan dat dit ook leidend is. We kunnen wel een terugbelafspraak inplannen, zodat een verkoopadviseur je kan voorzien van advies en diegene kan ook met je meedenken over je bundels en dergelijken. Als iemand hier interesse in heeft, dan vernemen we dat graag!

Reageer