Vraag

De nieuwe Samsung Galaxy S7!

• 21 februari 2016
  • 160 reacties
  • 18268 Bekeken

Toon eerste reactie

160 reacties

Reputatie 2
Ik heb wel interesse in een belafspraak, ik wil namelijk graag weten wat mijn opties zijn.
Onwijs gaaf ding, het viel me wel op dat hij bij jullie duurder is als bij de concurrent. Daarbij kan je hem via diverse internet sites ook goedkoper krijgen dan via de T-Mobile site zelf, doen jullie dit met een reden of is dit een foutje? Scheelt zomaar 60 euro, maandbedrag is verder hetzelfde.
Ik wou ook graag verlengen maar moet dan 49 betalen voor het toestel.
Heb via een verkoopadviseur op de chat gevraag of het ook zonder bijbetaling mogelijk is.
Ik ben al vele jaren klant met 2 abonnementen.
Waar is het voordeel dan dat je al lang klant bent.
Zij gaf aan dat het niet mogelijk is...
Jan68, er zijn genoeg alternatieve sites waar je je T-Mobile Abbonoment kan verlegen, zelfde Abbonoment geen bijbetalen 🙂
Reputatie 4
Badge +4
https://youtu.be/aw0OZ7wZm6U

Te grappig! 😉
Reputatie 7
Badge +9

Nou das dan al weer een hele geruststelling.....
Ik heb hem trouwens net besteld al ga ik mijn note 3 serieus missen. Te vaak heb ik hem laten vallen, gps werkt niet meer, camera frontje zit een scheur in en aan alle kanten deuken en krassen.....hij doet het nog wel maar is serieus aan vervanging toe.

Dáárom heb ik sinds de 3e maand mijn Note 3 in een Otterbox Commuter ziiten. 😉

Hij's al zo vaak gevallen in het OV, thuis (katten) en met fotograferen (EOS Remote)... Gelukkig hoef ik mij daar niet druk om te maken, dit ding kan overreden worden met een tank en het nog overleven XD (Ze worden ontwikkeld en getest in samenwerking met het Amerikaanse leger).

Tempered Glass screen protector erop en die van mij kan alles aan :p

Dat zou ik mensen ook echt wel aanraden als ze hem kopen: denk na over een Tempered Glass screen protector (Duurt even voor die uit zijn). Dat is echt glas, zo bewerkt dat het vrijwel onbreekbaar is.

I know, I know, "hij hoort al vanuit de fabriek, blablabla". Dit is de echte wereld.

Persoonlijk gebruik ik de Spartan van XtremeGuard, die hebben geregeld 90% korting, en dan betaal je zo'n 2 euro voor zo'n ding (+verzendkosten, obviously)
Reputatie 7
Badge +15
@Rash0

Leuk om te zien dat je geïnteresseerd bent. Nou kunnen wij alleen een belafspraak maken met de sales-afdeling wanneer het mogelijk is om te verlengen. In jouw geval kun je verlengen vanaf 24 maart, dus je moet nog even een maandje wachten. Als we tegen die tijd een belafspraak voor je kunnen maken, let me know! :)

@All,

De prijzen tussen ons en andere externe dealers (zoals bijvoorbeeld Studentmobiel) kunnen inderdaad verschillen. Dit komt doordat de andere aanbieders zelf hun toestelprijzen kunnen bepalen, wij hebben hier verder geen invloed op.
Ik wil ook de s7 edge gold maar wie weet een site waar je de s7 edge met t-mobile provider kan vinden zonder bijbetaling.
Dat lijkt mij, met een beetje logisch nadenken, toch vrij duidelijk.

Alle pre-order gift processen zijn al 30 jaar hetzelfde, of het nou gaat om telefoons, games, auto's of boeken.

Je meld je eerst aan als pre-order. (Op Samsung.com dus)
Hiervan krijg je een bevestiging. (Meestal per email.) Daar staan de resterende stappen in.
Dan wacht je tot de release.
Zodra je het toestel hebt, ná de release, ga je naar de website die vermeld staat op je bevestiging. (En anders gewoon de Promoties tab op Samsung.com)
Daar volg je vervolgens de rest van de stappen om het pre-order gift daadwerkelijk te bestellen.
Onder deze bestelling valt dus ook het uitknippen van de codes op de doos.
Vervolgens kan het tot 4 tot 8 weken duren tot je deze binnen hebt.

Knap dat iemand met 25 levensjaren, 30 jaar pre-order ervaring heeft.
Reputatie 7
Badge +9

Knap dat iemand met 25 levensjaren, 30 jaar pre-order ervaring heeft.

Cute. Je ouders zijn vast trots op jouw geweldige capaciteit voor logisch nadenken...

Want er bestaat natuurlijk niet zoiets als internet, geschiedenis, of, oh, ik weet niet, een oudere generatie met spraak capaciteit?

Of bestaat voor jou de 2e wereldoorlog ook niet omdat je hem niet persoonlijk hebt meegemaakt?
Good banter woman!
Als ik mijn gegevens invul bij samsung.com dan vraagd die nog steeds om de bestelbon te uploaden maar die heb ik niet bij een pre order bij de t-mobile shop. Het veld is verplicht...
Hoi jan, waarschijnlijk heb je wel een bevestigings email gehad. Wat ik heb gedaan is deze opgeslagen als pdf en geupload als bestelbon. Ik moet echter nog van samsung horen of dit voldoende is.
Ok dat zal ik ook doen...
Reputatie 2
Hoi Jan,

Het is de bedoeling dat je een bestelbon uploadt of iets wat daarop lijkt. Op de bestelbon moet duidelijk het order-, bestel- of klantnummer staan.

We horen graag of het gelukt is. Fijne weekend alvast!

Groet,
Dennis
Samsung Webcare
Als ik mijn gegevens invul bij samsung.com dan vraagd die nog steeds om de bestelbon te uploaden maar die heb ik niet bij een pre order bij de t-mobile shop. Het veld is verplicht...

Je krijgt de bestelbon samen met je telefoon geleverd op 11 maart.
Ik had het met mijn spelletjes account op twitter gevraagd aan t-mobile. (zie screenshot)

Daarna kan je t/m 24 maart de bestelbon uploaden bij samsung.com voor de Gear Vr. Na 24 maart kan het niet meer
Reputatie 7
Badge +20
@Edwin;

Dankjewel dat je die informatie ook met ons deelt op het Forum. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe Samsung 7! 🙂
Dank jullie voor de info...
Ik kan haast niet wachten tot 11 maart...
Reputatie 7
Badge +20
Dank jullie voor de info...
Ik kan haast niet wachten tot 11 maart...

Graag gedaan! Laat je ons straks weten wat je ervan vindt? :8
Ik heb mijn abbo verlengt met de S7, maar kan ik ook nog kiezen voor een nieuw nummer of kan dat niet ?

Ik heb echt zin in de S7, echt een leuke mooie nieuwe telefoon, ben benieuwd hoe die in het echt is als ik hem vast heb :)

Ik wil graag een nieuwe start maken, mijn telefoon staat vol met mensen die ik nooit meer spreek, en nieuw nummer is altijd makkelijk. Dan kan je nooit lastig gevallen worden en dan heeft niemand je nieuwe nummer, dus allleen familie en Vrienden die je nu nog hebt.

Op dit moment wordt ik niet lastig gevallen ofzo,maar is een vraag of ik kan kiezen voor een nieuw nummer 🙂 En of er kosten aan verbonden zit.
Reputatie 4
Badge +7
@xEdwin. Als je een nieuw nummer neemt heb je aansluitkosten.
@xEdwin. Als je een nieuw nummer neemt heb je aansluitkosten.

Ok bedankt voor je reactie, dan hou ik toch liever dit nummer 🙂
Issam, heb een zwarte besteld. Maar zat wel erg te twijfelen aangezien de goude, witte (en metaalkleurige )ook me erg mooi leken.
Ok mijn enthousiasme begint om te slaan in frustratie. Hoe moet ik mijn bestelbon? Uploaded bij mijn aanvraag voor de gear vr op de Samsung site? Ik heb helemaal geen bestelbon aangezien ik online verlengd heb. Ook kan ik geen adres wijzigen bij samsung account. Heb hier al een mail naar samsung over gestuurd. Ik zou zeggen, maak geen reclame met gratis gear vr!!! Als ik hier niet nog 's had gekeken had ik niet geweten dat je ineens nog moest registreren bij samsung. Bovendien kan ik dat dus niet..
Ok mijn enthousiasme begint om te slaan in frustratie. Hoe moet ik mijn bestelbon? Uploaded bij mijn aanvraag voor de gear vr op de Samsung site? Ik heb helemaal geen bestelbon aangezien ik online verlengd heb. Ook kan ik geen adres wijzigen bij samsung account. Heb hier al een mail naar samsung over gestuurd. Ik zou zeggen, maak geen reclame met gratis gear vr!!! Als ik hier niet nog 's had gekeken had ik niet geweten dat je ineens nog moest registreren bij samsung. Bovendien kan ik dat dus niet..

Je krijgt de bestelbon samen met je telefoon geleverd op 11 maart.

Daarna kan je t/m 24 maart de bestelbon uploaden bij samsung.com voor de Gear Vr. Na 24 maart kan het niet meer

Reageer