Vraag

De nieuwe Samsung Galaxy S7!

• 21 februari 2016
  • 160 reacties
  • 18271 Bekeken

Toon eerste reactie

160 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Timr76,

Het antwoord van xEdwin klopt helemaal, zorg dus dat je enthousiasme weer terugkomt! 😉

Let op: Bestel je de S7 tot en met 10 maart in de pre-sale, vergeet dan niet om je vóór 24 maart te registreren op de website van Samsung om in aanmerking te komen voor de Gear VR. Dit is een actie van Samsung, je krijgt de Gear VR niet door T-Mobile bij je toestel geleverd. Meer informatie hierover is te vinden in de voorwaarden.
Ok dus als ik 't goed begrijp, wachten tot toestel en bon geleverd worden en dan pas registreren en aanvragen bij samsung.
Kijk zo staat het op de samsung site, als je het leest, lijkt 't alsof je je dus al moet registreren voor 10 maart...

'Registreer je Galaxy S7 pre-order en ontvang de Gear VR
Deze actie loopt van 21-02-2016 t/m 10-03-2016'

We wachten af, bedankt voor het antwoord.
Reputatie 7
Badge +9
Na 10 maart bestaat het registratieformulier en die pagina niet meer, dus ja, je moet je voor die tijd registreren.
Reputatie 6
Badge +16
Korte aanvulling:

De Gear VR actie van Samsung loopt van 21 februari t/m 10 maart. In deze periode moet je de telefoon dus hebben besteld. Je hebt daarna tot 24 maart de tijd om de bestelbon te uploaden.

Zie ook de voorwaarden van de actie.
Goedemiddag,
Ik heb de S7 edge besteld en weet dat deze vanaf 11 maart beschikbaar zal worden.
Wordt de bestelling dan de 11e geleverd? of verzonden?
Voor diegene die het aangaat,

Na het invullen en opsturen van het aanmeldformulier met de bevestigings-email als bestelbon, heb ik vandaag een mail terug gehad van samsung (heeft ong een week geduurd) met het volgende:

"Goed nieuws! Je deelname aan onze Samsung Galaxy S7 (edge) pre-order promotie is goedgekeurd. Binnen 8 weken ontvang je de Gear VR.

Wij sturen je een bericht zodra wij de Gear VR naar je versturen."

Er word tot nu toe nog niet gesproken over het opsturen van de imei of ean of andere codes/bonnetjes. We wachten maar weer af.
Reputatie 7
Badge +9

Er word tot nu toe nog niet gesproken over het opsturen van de imei of ean of andere codes/bonnetjes. We wachten maar weer af.

Laten we het hopen, want dat scheelt een hoop gedoe! 🙂 (Vorig jaar scheurde iedereen de IMEI sticker kapot)
Reputatie 7
Badge +15
Goedemiddag,
Ik heb de S7 edge besteld en weet dat deze vanaf 11 maart beschikbaar zal worden.
Wordt de bestelling dan de 11e geleverd? of verzonden?

Hey AlekzAnder,

Vanaf de 11e is het toestel inderdaad beschikbaar. We zullen dan de bestellingen afronden en je ontvangt vervolgens een e-mail van AMP, onze bezorgdienst, om een afleverafspraak te maken. Het is natuurlijk een gewild toestel en het is dus niet helemaal zeker of het toestel op de 11e al jouw kant op zal komen, dit is natuurlijk ook afhankelijk van de leverancier. Zodra je 'aan de beurt' bent krijg je hier een mail over en komt het toestel jouw kant op! Dit kan dus op de 11e zijn maar kan helaas ook iets langer duren. Ik durf hier verder nog geen uitspraken over te doen. Het is nog even afwachten tot de 11e 🙂.

Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?
Reputatie 1
Ja tevens een bericht van samsung gekregen dat alles was goedgekeurd en het wordt opgestuurd.....was best simpel 😃
Ook ik heb het bericht gehad dat het is goedgekeurd en de VR binnen 8 weken wordt opgestuurd.
Other people already getting new s7 s7edge. Or will be getting from march 8. It will be nice if we get earlier then march 11. Because its like go to the store ir buy it. Its same 🙂 Can't wait for new phone
Reputatie 7
Badge +20
@debraam: Super dat het goed is gegaan! Ik wens je alvast veel plezier met je toestel! :)

@Jan68: Nice, nog even wachten en dan kun je ook gebruik maken van de Gear VR. Ik wens jou ook alvast veel plezier met je nieuwe Samsung S7! :)

@Tomakas; I understand you want to receive your new phone as soon as possible. However, I cannot tell you when exactly your phone will be delivered. As you can see this phone is on popular demand and the delivery depends on our supply. So hopefully your phone will be delivered very soon! :8
Ik heb nu vandaag deze sms ontvangen.

Beste klant, bedankt voor je bestelling
van de Samsung Galaxy S7 of S7 edge.
Vergeet niet voor 24 maart 2016 je
gegevens achter te laten op
www.samsung.com/nl/promotions voor de
Gear VR! Groet, T-Mobile

Ik neem aan dat ik hiermee niks hoef te doen aangezien ik het mailtje heb ontvangen dat het was goedgekeurd
Reputatie 7
Badge +15
Hey Jan,

Ik lees hier dat je de Gear VR inderdaad al hebt aangevraagd. Je kunt dit sms'je negeren, het is een reminder vanuit T-Mobile om er voor te zorgen dat klanten dit niet vergeten! 😃
Ok vriendelijk bedankt voor de reactie...
Reputatie 4
Badge +7
Voor degene die niet kunnen wachten, www.gsmeasy.nl heeft ze op voorraad zeggen ze, de S7 en S7 edge.
Mijn registratie is ook goedgekeurd. ! Nu is het wachten op de telefoon en Gear Vr. 😃
Reputatie 7
Badge +20
Hi Edwin,

Super dat je registratie is goedgekeurd. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe telefoon en de Gear Vr! 😃
Hi Edwin,

Super dat je registratie is goedgekeurd. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe telefoon en de Gear Vr! :D

dankje Hajar! :)

Komt vandaag de mail van de bezorger ?
Ik heb de S7 goud besteld, niet de Edge.
Ik heb de bezorg mail net binnen gekregen en meteen afspraak gemaakt. Maandag 14 maart komt mijn telefoon. Helaas kon deze zaterdag niet zonder kosten, als je zaterdag wel wilt hebben moet je 9,95 betalen ofzoiets.
Jeej zaterdag tussen half 11 en 2 me s7 binnen
Ziet er goed uit, echter vind ik Samsung S7 Edge mooier
Vandaag mijn bevestiging ook gekregen dat hij word opgestuurd, met T&T nummer erbij
Ik heb hem sinds vrijdag binnen een hutten gelijk een vraag voor degene die hem ook al heeft.
Het altijd aan scherm laat de klok zien maar ik krijg het niet voor elkaar dat die een melding geeft als er een bericht binnen komt.
Iemand een idee welke instell ik nog daarvoor is?

Reageer