Vraag

De nieuwe Samsung Galaxy S7!

• 21 februari 2016
  • 160 reacties
  • 18319 Bekeken

Toon eerste reactie

160 reacties

Ik heb ook de vraag sinds vrijdag binnen.
Die valt me tegen.
Bij de neus te weinig ruimte en daardoor sluit die de neus af.
Verder vind ik het beeld behoorlijk flikkeren en niet scherp.
Als ik de bril verder naar beneden doe dan sluit die niet meer af maar word de textiel onderin beter.
Kan ik mijn text niet bewerken want ik zie een paar foutjes.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Jan,

Om in te stellen wat er wordt weergegeven op je Always on screen kan je de volgende stappen volgen:

1 ► Ga naar ‘Instellingen’

2 ► Selecteer ‘Display’

3 ► Kies ‘Always On Display’

4 ► Zet de toggle op ‘aan’

5 ► Kies vervolgens de content die je wilt weergeven zoals de klok, de kalender of een afbeelding.

Wat wil je precies aangepast hebben aan je berichten? Het is na een tijdje (circa 30 minuten) niet meer mogelijk om je bericht aan te passen.
Het valt me nu op dat als ik kies voor kalender dat ik dan geen melding krijg op het always on display voor nieuwe berichten of gemist telefoontje.
Heb ik alleen de klok dan werkt het wel.

Nu heb ik een nieuw probleem.
Als ik mail krijg dan zie ik dat alleen als ik de gmail open.
Ik krijg geen geluid en het komt ook niet in het scherm te staan.
Reputatie 2
Hoi Jan,

Je kunt er inderdaad voor kiezen om een klok, naast gegevens (nieuwe berichten) te tonen. Maar je kunt er ook voor kiezen om je agenda weer te geven. Wat betreft Gmail, kun je bij Instellingen> Geluiden en Meldingen kijken of notificaties aanstaat?

Groetjes,

Nouzha
Samsung Webcare
Hallo,
Ik heb een vraag over het always on dislay, kan je ook instellen dat er een icoontje komt als er een whatsapp bericht binnenkomt?
Groetjes
Karin
Nee dat kan niet ,word nog niet ondersteund,alleen sms en gemiste oproepen.
Hoi,

Ik heb sinds vrijdag de galaxy s7. Vandaag had ik nog 19% batterij en opeens viel hij uit . Nu heb ik al vanalles geprobeerd, maar hij blijft hangen bij het startscherm en valt dan weer uit... iemand dit probleem ook? Of enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Svw1,

O,jee dat is natuurlijk niet de bedoeling met zo'n gloednieuw toestel! :S

Wat heb je allemaal al geprobeerd? Kom je helemaal niet verder dan het startscherm? Zou je de tips uit dit topic even door willen nemen?

Wanneer je toestel minder dan 8 dagen geleden gekocht is en direct na aankoop defect raakt door een fabrieksfout dan ruilen we je toestel om voor een nieuw exemplaar. Meer informatie hierover vind je op deze pagina.

Houd je ons op de hoogte hier?
Ik word binnen 24 uur terug gebeld om te kijken wat ze kunnen doen. Mijn toestel is 8 dagen geleden geleverd. Ben dus benieuwd of ik een nieuwe krijg...
Ik vindt het ook een super toestel Samsung S7 Edge goud platinum via Tmobile aangeschaft. Groetjes
Reputatie 7
Badge +20
@Svw1,

Heb je al wat gehoord?

@Emiel:

Wat leuk om te lezen dat je er zo blij mee bent! Ik wens je heel veel plezier met je coole toestel! 😃
Ik heb de Samsung S7 Edge 10 maart besteld in de Tmobile shop. Daar krijg ik te horen dat hij er 20 maart zou zijn, daarna was het 25 maart. Nu nog steeds niks gehad! Zelfs Tmobile kan mij niks vertellen hoe en wat. Belachelijk! Jullie maken een afspraak met een klant, daar horen jullie ook aan te houden. Mijn aanvraag bij Samsung voor de Gear VR is afgewezen, omdat ik geen bestelbon heb. Ja, die krijg ik pas als mijn telefoon wordt afgeleverd! Dat kan ook pas in april zijn, van Samsung moet ik het voor 31 maart opsturen. Ik ben al jaren klant bij Tmobile, maar dit vind ik niet netjes. Hoe wij maandelijks onze factuur dienen te betalen, verwacht ik dat jullie ook aan jullie afspraak houden! Dus mijn grote vraag nu! WANNEER KRIJG IK DE TELEFOON? ??!!!!!
Jaaaa vrijdag wordt hij gebracht...s7 edge goud..pre order van 9 maart!!
Lina14.. Ik heb de bril wel goedgekeurd gekregen met bon van online bestelling... Toestel krijg ik vrijdag dus miet met afleveren aangemeld.
Als gestruude gegevens niet goed zou zijn zou ik nog 2 weken hebben om juiste gegeven op te sturen volgens mail... Zou nog ff contact opnemen!!
Reputatie 7
Badge +20
Hi lina14,

Welkom op ons Forum!

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je binnen 3 werkdagen een mail van AMP gaat ontvangen. Je kan dan een bezorgafspraak inplannen. Je kan met je online bestelling al registreren voor de Samsung Gear.

Ik wil je alvast veel plezier toewensen met je nieuwe toestel en hoop dat je ook in aanmerking komt voor de Samsung Gear V.

Als je nog andere vragen hebt, let me know!

@Lin1973,

Ik wens je ook alvast veel plezier met je toestel. Nog twee nachtjes slapen en dan heb je hem in handen! 🙂
Ben echt benieuwd hoe hij gaat bevallen
Reputatie 7
Badge +20
Ben echt benieuwd hoe hij gaat bevallen

Spannend!!! Laat ons weten wat je ervaringen zijn. 🙂
Nog 1 dagje... Gelukkig lang weekend kan ik hem goed uitproberen/ instellen etc
3 dagen verder....en ik ben erg blij met.m'n s7
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Lin1973,

Goed om te horen! 😃 Dit weekend heerlijk de tijd gehad om alles rustig in te stellen en uit te vogelen? Wat vind je het leukste aan de S7 in vergelijking met je vorige toestel?
Oh zie nu dat m'n berichtje er niet compleet op staat... het toestel ligt erg fijn in de hand. Reageert lekker snel. Mooie foto's, ook 's avonds buiten! Hoefde ik met m'n andereigen niet te proberen.... lekker groot scherm.
Moet nog wel wennen aan de edge... af en toe komt onbedoeld het edge scherm ervoor tijdens een spelletje of mail kijken
Reputatie 7
Badge +15
Hey Lin,

We vonden je vorige berichtje al wat aan de korte kant 😉!

Fijn om te zien dat je blij bent met het toestel! Wennen hoort er altijd een beetje bij, ik moet zeggen dat ik het ook een prachtig toestel vind, voornamelijk het mooie scherm! En de camera schijnt inderdaad heel goed te zijn, ook in het donker.

Heel veel plezier nog met je nieuwe pareltje! 😃
En weg is de tekst????

Nogmaals dan maar

Reageer