Vraag

De nieuwe Samsung Galaxy S7!

• 21 februari 2016
  • 160 reacties
  • 18281 Bekeken

Toon eerste reactie

160 reacties

Bedankt, gaat zeker goedkomen.
Aanrader vd twijfelaars.
Ik ben erg tevreden over m'n nieuwe Samsung. Hij is supersnel. Batterij gaat ruim 2 dagen mee en de foon is in een uur volledig opgeladen. De camera maakt haarscherpe foto's. Ook heb ik de VRAAG bril geprobeerd hetgeen een leuke aanvulling is. Het enige nadeel wat ik ondervind is het dubbele scherm dat om de haverklap opplopt. Ik zie hier geen meerwaarde van. Voor de rest een prettig in de hand liggend toestel. Erg mooi vormgegeven.
Reputatie 2
Hoi JannaBin,

Super om te horen dat je er zo blij mee bent 😃 Wat heb je op de Gear VR uitgeprobeerd?

Groetjes,

Jaimy
Samsung Webcare
Hallo.
Ik heb onder andere korte filmpjes gezien via de Oculus bibliotheek. Het voelt echt of je er midden in staat. Je kunt helemaal om je heen kijken. De makkelijkste manier van kijken is volgens mij een ronddraaiende stoel. Er is zoveel te zien. Erg leuk.
Reputatie 2
Haha, op een draaiende stoel is inderdaad slim. Ik voel me wel altijd een beetje raar als ik de bril op heb terwijl er andere mensen in de ruimte zijn :P

Leuk dat het je bevalt!

Groetjes,

Jaimy
Samsung Webcare
Jammer dat zilver niet is uitgekomen
Reputatie 7
Badge +15
Hey Fatiha,

We hebben hem tot nu toe alleen in zwart, wit en goud en inderdaad niet in Zilver. Maar als je bijvoorbeeld via Studentmobiel zou verlengen dan kun je hem wel in de zilverkleur kiezen. 🙂
Ik was heel blij met mij S7. Ik heb de telefoon al sinds 11 maart. Helaas liep hij toch af en toe vast, en dan moest ik 'm opnieuw opstarten, of dat deed hij zelf na een paar minuten(som pas na een half uur!)
Vandaag liep hij weer vast, maar nu staat hij uit en krijg ik 'm niet meer aan.
Is dit een bekend probleem?

Gr Inge
Reputatie 7
Badge +9
Ik was heel blij met mij S7. Ik heb de telefoon al sinds 11 maart. Helaas liep hij toch af en toe vast, en dan moest ik 'm opnieuw opstarten, of dat deed hij zelf na een paar minuten(som pas na een half uur!)
Vandaag liep hij weer vast, maar nu staat hij uit en krijg ik 'm niet meer aan.
Is dit een bekend probleem?

Gr Inge

Probeer even de fixed-battery variant can een battery pull.

Doe je zo: Druk de Aan/Uit en Volume Omlaag toetsen tegelijkertijd 10 seconden in. Hierdoor start de telefoon opnieuw op.
Reputatie 4
Badge +7
De S7 serie nu te pre-orderen in het zilver bij verschillende webwinkels.
Ik heb geen problemen met het vastlopen van m'n telefoon. Hetgeen ik wel irritant vindt is het gesplitste scherm dat te pas en te onpas opplopt. Ik heb nog niet gevonden waar ik dit uit kan zitten.

Als ik jou was zou ik teruggaan naar de winkel. Continue vastlopen bij een nieuwe telefoon zou niet mogen.
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb geen problemen met het vastlopen van m'n telefoon. Hetgeen ik wel irritant vindt is het gesplitste scherm dat te pas en te onpas opplopt. Ik heb nog niet gevonden waar ik dit uit kan zitten.

Sleep de notificatiebalk met twee vingers naar beneden en zet MultiWindow uit.
Reputatie 2
Binnen 2 maanden mij goude Samsung s7 egde kapot doet niks meer donderdag in de winkel van tmobile gegaan alles uit gelegd binnen 24 uur zou ik een mail krijgen niet gebeurd vandaag zaterdag nog steeds geen mail..aspraak maken voor een nieuwe telefoon ik wacht nog steeds op de mail..
Reputatie 6
Badge +16
Hoi lilo,

Wat balen dat je Galaxy S7 defect is geraakt. Goed dat je inmiddels langs één van onze T-Mobile Shops bent geweest.

Bij een omruiling van een telefoon krijg je inderdaad een e-mail van ons om een afspraak in te plannen. Dit gebeurt doorgaans binnen 2 werkdagen. Echter komt het in sommige gevallen voor dat het desbetreffende toestel niet op voorraad is. Hierdoor kan het wat langer duren voordat je een e-mail krijgt van ons. Mocht het te lang duren (meer dan 2 weken) dan nemen onze collega's contact met je op voor een andere oplossing.

Wil je hier niet op wachten, dan kan je jouw toestel ook ter reparatie aanbieden in de T-Mobile Shop. Je kan er dan ook gelijk voor kiezen om tegen een lager tarief een smartphone aan te schaffen. Is dit voor jou een optie?

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Reputatie 2
Hallo Issam

Bedankt voor het reageren
Maar ik ga morgen langs de T-Mobile Shop om te kijken wat ze kunnen voor me doen het kan toch niet zo zijn binnen 2 maanden de Galaxy S7 Edge kapot gaat
Vind het echt jammer hoop dat ik snel een nieuwe krijgt.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Lilo,

Ik begrijp dat dit een vervelende situatie is! Heb je vandaag al tijd gehad om naar de T-Mobile Shop te gaan? Houd je ons op de hoogte?
Vanaf mei kan ik mijn abonnement verlengen..
Ik wilde voor de S7 gaan..
Maar waarschijnlijk kan ik hem niet eens nemen..
Ivm mijn auto peugeot 108..
Die heeft een mirror screen.. en heb nog niet gelezen dat op de S7 ook Mirror link te downloaden is. Als dat dus niet kan.. is hij nutteloos voor mij 😞
Reputatie 2
Hoi DenSa!

Tof dat je voor de S7 wilt gaan! Uiteraard heeft hij ook MirrorLink. Je kunt dit op het toestel vinden onder Apps - Instellingen - Meer verbindingsinstellingen - MirrorLink. De S7 is een prachtig toestel. Ik denk dat het een super investering zal zijn waar je geen spijt van zult krijgen
Bedankt voor de reactie!
Dan is mijn keus heel makkelijk!

Ik ga voor de S7!
*doet vreugdesdansje*
Reputatie 2
Fijn dat ik je keus wat makkelijker heb kunnen maken!
Je weet wat ze zeggen: "één S7 in de hand is beter dan elk ander toestel in het land!" #ofzo

*doet vreugdedansje mee*

Alvast gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Ik heb hier dus ook last van. Gisteren terug gezet naar fabrieksinstellingen, op advies van een T-mobile medewerker, maar dit heeft niet geholpen. En vandaag kun je natuurlijk niemand bereiken! Ik heb hem vandaag precies 14 dagen!
Is het nu bij jou al opgelost?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Kudelcity,

Jammer om te horen dat je hier ook last van hebt! Samsung heeft inmiddels op jouw andere bericht gereageerd, kun je daar eens naar kijken?
Hoi Kudelcity,

Jammer om te horen dat je hier ook last van hebt! Samsung heeft inmiddels op jouw andere bericht gereageerd, kun je daar eens naar kijken?

Gedaan, en beantwoordt.
Reputatie 2
Hoi Lilo,

Ik begrijp dat dit een vervelende situatie is! Heb je vandaag al tijd gehad om naar de T-Mobile Shop te gaan? Houd je ons op de hoogte?

Ja sorry ik heb nu bijna twee weken me nieuwe toestel tot nu toe blij mee 😳
Reputatie 7
Badge +20
Hey Lilo,

Goed te lezen! We gaan er dan natuurlijk ook vanuit dat dit zo blijft! 😉

Reageer