Vraag

De nieuwe Samsung Galaxy S7!

• 21 februari 2016
  • 160 reacties
  • 18277 Bekeken

Toon eerste reactie

160 reacties

Jammer dat je bij de EDGE bij moet betalen. Bij andere providers hoeft dat niet..
Reputatie 6
Badge +16
Hi DenSa,

Leuk dat je geïnteresseerd bent in de Samsung Galaxy S7 Edge.

Bij dit toestel betaal je inderdaad minimaal een bedrag van €49,95 als eenmalige betaling. Heb je naast de eenmalige betaling ook de maandkosten en de bundels die je daarvoor terug krijgt vergeleken met de andere providers? Het Stel Samen & Stel Bij abonnement biedt namelijk erg veel voordelen. Je kan bijvoorbeeld binnen je bundel bellen in en naar het buitenland, onbeperkt sms'en in de EU en tot 250MB van je Nederlandse internet bundel gebruiken in de EU.

Mocht je gebeld willen worden door één van onze adviseurs voor een persoonlijk aanbod, dan horen we dat graag. Ik ben ervan overtuigd dat jullie er samen uit gaan komen. Laat ons weten op welke dagen en tijdstippen je het best telefonisch bereikbaar bent. Onze collega's kunnen je vanaf dinsdag bellen. 🙂
Ik vind de glas aan de acbterkant wat minder. Zonder hoesje breekt hij supersnel
Reputatie 6
Badge +17
Hoi zein_AD14,

Leuk dat je langskomt op het forum en hier je mening deelt over de Samsung S7! Zo te lezen heb jij dan in ieder geval een hoesje eromheen gedaan? 😉 Wat vind je verder van het toestel?
Reputatie 7
Badge +20
Lijkt het jou leuk om de Samsung Experience day mee te maken? Meld je dan snel aan in dit topic! Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.
Ik heb hem nu ook. Het is een geweldig toestel. Ik heb alleen een probleempje. Ik wil andere ringtones instaleren. Ik heb zedge geselecteerd voor de geluiden, maar daar heb ik geen ringtones of notificatiegeluiden in staan. Nu het probleem: Ik kan niet een andere optie selecteren. Ik wil namelijk nu via een andere weg mijn geluiden instellen. Hoe kan ik het veranderen naar een andere optie?
Reputatie 7
Badge +15
Hi Lotje,

Ik zag in dit topic dat het ondertussen gelukt is! 😉
Ik heb op 3 juli mijn abonnement verlengt bij t-mobile en op de Website stond dat je t/m 3 Juli een 64 GB geheugenkaart bij krijgt maar die heb ik niet ontvangen bij mijn s7. Hoe kan dat?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Nika92,

Welkom op ons Forum!

Wat leuk dat je jouw abonnement hebt verlengd. Je hebt ook voor een super gaaf toestel gekozen! De 64GB geheugenkaart is een actie van Samsung zelf en dus worden ze ook apart door Samsung geleverd. Samsung streeft ernaar de Micro SD EVO+ 64GB kaart met adapter binnen 6 weken na het indienen van een volledige en geldige registratie af te leveren.

Heb je je wel geregistreerd voor de geheugenkaart volgens deze registratieproces?

Ik wens je in ieder geval veel plezier met je nieuwe telefoon. 🙂
Reputatie 6
Momenteel is de nieuwe S7 te verkrijgen in een superdeal bij de Mediamarkt!

Icm een T-Mobile abonnement betaal je €35,- per maand en krijg je het toestel én de Gear VR gratis erbij!

Klik hier!
Goedemorgen T-mobile

Ik heb sinds kort de Samsung Galaxy S7 Edge en heb er nu al problemen mee, want ik kan mn touche onderin me telefoon niet meer gebruiken .. wat kan ik hier aan doen? Terug na de winkel of kan ik het zelf verhelpen? Ik hoor graag van jullie
Reputatie 7
Badge +15
Hey Nickinho_,

Ik heb zojuist in dit topic op je gereageerd. Zou je er op willen letten dat het volgens de huisregels niet toegestaan is om berichten dubbel te posten? Alvast bedankt!

In het andere topic zie ik je reactie graag tegemoet. 🙂
Mooie aanbieding prachtig! Let er wel op dat uw Samsung na een week of 4 defect gaat en moet opsturen voor een reparatie zie: https://forum.t-mobile.nl/samsung-362/samsung-7-edge-belachelijk-269024
Reputatie 4
Badge +7
Leesvoer: https://www.consuwijzer.nl/elektronica/garantie/telefoonabonnement-inclusief-mobiele-telefoon-rechten-bij-kapot-toestel
Hoi allemaal,
even een klein vraagje met betrekking tot mijn Samsung Galaxy S7. Ik heb hem nu een paar dagen en ben er ontzettend blij mee. Wat ik wel jammer vind is het harde geluid van T-mobile bij het opstarten. Je schrikt best als dit afgaat. Dit wil ik graat uitzetten, en heb het al geprobeerd door systeeminstellingen op mute te zetten en apps te gebruiken als silent boot en android assistant. Deze werken helaas niet. In verband met de garantie heb ik niet zoveel zin om de telefoon te booten om zo het geluid handmatig uit te zetten. Hebben jullie nog tips? 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Hoi allemaal,
even een klein vraagje met betrekking tot mijn Samsung Galaxy S7. Ik heb hem nu een paar dagen en ben er ontzettend blij mee. Wat ik wel jammer vind is het harde geluid van T-mobile bij het opstarten. Je schrikt best als dit afgaat. Dit wil ik graat uitzetten, en heb het al geprobeerd door systeeminstellingen op mute te zetten en apps te gebruiken als silent boot en android assistant. Deze werken helaas niet. In verband met de garantie heb ik niet zoveel zin om de telefoon te booten om zo het geluid handmatig uit te zetten. Hebben jullie nog tips? :)

Ah, lang leve de branded firmware... Not.

Ik neem aan dat je Rooten bedoeld ipv Booten. 🙂 (Booten = Opstarten.)

Je hebt 2 opties. De moeilijkere en de makkelijkere.

Rooten is de moeilijkere optie. Dan kun je met Root Explorer or ES File Explorer de .ogg file weggooien.
Voordelen: Je hebt voortaan Root Access.
Nadelen: Niet voor beginners. Risico's om je toestel te bricken. Veel Nederlandse apps werken niet op een geroot toestel, waaronder Horizon Go, HBO, ABN AMRO, ING en dergelijke. Je moet tevens op de permissions van apps gaan letten voor je ze installeert, want malware heeft dan dus ook root access.

De makkelijkere optie is om gewoon de Unbranded firmware te flashen. (Installeren.) Dan is hij er meteen uit, inclusief alle andere T-Mobile zooi.
Voordelen: Vrij simpel. Kost je (zonder download tijd) 15 minuten. Weinig risico's. Al je data blijft behouden. Je krijgt voortaan de Unbranded updates.
Nadelen: Om die updates te ontvangen, moet je een keer resetten. (hoeft niet meteen, mag ook over een maand ofzo.). Downloaden duurt wat langer.

Beiden hebben geen effect op de garantie. Onder de EU wetgeving hebben software wijzigingen geen effect op de garantie, tenzij deze wijzigingen fysieke schade veroorzaken. (Zoals oververhitting door overclocking.)

Je kan het beste gewoon de unbranded versie eroverheen zetten. Dit kunnen ze overigens ook voor je doen bij een Samsung Service Center als je het liever laat doen.

Als je de firmware eroverheen wil zetten, hier vind je de guide en het programma:

Guide
ODIN

Als je naar *#1234# belt en hier noteert welke 3 regels er verschijnen, kunnen wij je linken naar de juiste firmware. 🙂
Reputatie 2
Nu ook sinds een maand de S7 Edge, mooi degelijk toestel wat lekker in de hand ligt.
Maar toch mis ik mijn LG, het mooie ronde klokje en de mooiere standaard geluidjes.
De S7 Edge is meer gemaakt richting een I-Phone zegt mijn gevoel.
Dat is een + punt denk ik.
Verder zeer tevreden, al vind ik hem stevig aan de prijs want zoveel meer dit er nu ook weer niet op dan mijn oude LG G3, behalve geheugen en snelheid.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi c6user,

Leuk dat je jouw ervaringen deelt met ons over de Samsung S7 Edge! En natuurlijk goed om te lezen dat je zo tevreden bent met het toestel 🙂 Dat wordt in ieder geval mooie foto's maken tijdens Kerst en Oud & Nieuw met dit mooie toestel! Alvast fijne feestdagen toegewenst!
Hoi, ik heb net 2 iets meer dan 2 maanden een s7, maar de batterij gaat super snel leeg. Wat kan ik hiermee doen?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Merrrlot,

Dat klinkt niet best! :S Zou je kunnen aangeven hoe snel "super snel" is? Het is ook handig als je daarbij aangeeft hoe intensief je het toestel dan gebruikt. Zit je er bijvoorbeeld heel de tijd op, met verschillende apps en dergelijken?

Je kunt de suggesties ook uit dit topic eens proberen, maar het kan ook een hardwareprobleem zijn. Dan wordt het een probleem dat je thuis niet direct kunt oplossen.

We zien je reactie graag tegemoet, zodat we kunnen kijken wat we met jouw probleem kunnen!
Hoi David,

Hij is soms zo snel leeg dat ik nog 5% heb, de telefoon een uur niet gebruik en deze wel een uur later leeg is.
ik heb al zo min mogelijk apps erop laten staan, maar dit helpt niet.
mijn vorige S5 houd het nog steeds qua batterij langer vol dan deze S7.
Ik gebruik hem redelijk intensief, maar ik kan meestal niet eens een half uur de volgeladen telefoon gebruiken of hij is alweer leeg.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Merrrlot,

Heel vreemd. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Heb je toevallig al een kijkje genomen in dit topic? Hier vind je veel tips en instructies om de batterijduur van je Android toestel te verbeteren. Mocht je met behulp van deze tips en na een fabrieksreset nog steeds problemen ervaren met je accu dan kan je jouw toestel ter reparatie aanbieden bij ons.

Laat je ons weten of je verbeteringen merkt na het volgen van de tips in het bovenstaande topic?
Reputatie 1
Kan het kloppen dat ik mijn Samsung S7 niet kan installeren zonder simkaart?

Moment dat ik mijn telefoon aanzet, dan krijg ik de melding dat ik mijn simkaart moet plaatsen en kan ik mij telefoon niet instellen....klopt dit?
Even een vraag over de apps (zal wel in de verkeerde topic zitten )
Heb sinds gister de s7 edge
Maar waarom staat game launcher van Samsung er niet op kan hem nergens vinden
Reputatie 7
Badge +15
@sanderrr83

Als het goed is moet je het toestel ook kunnen installeren zonder simkaart. Krijg je geen optie om deze stap over te slaan? Zou je anders eens een screenshot kunnen sturen van wat je te zien krijgt?:8

Ik ben benieuwd naar je reactie!

@HenkCarp

De Game Launcher zou wel op de Galaxy S7 Edge moeten zitten. Ik was even rond aan het zoeken en kwam op deze pagina terecht met meer informatie over de Game Launcher. Op deze pagina kun je vervolgens lezen hoe je de Game Launcher moet gebruiken.

Wil je laten weten of je daar mee uit de voeten kunt? 🙂

Reageer