Vraag

De nieuwe Samsung Galaxy S7!

• 21 februari 2016
  • 160 reacties
  • 18271 Bekeken

Toon eerste reactie

160 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Galaxy apps staat op je mobiel en daar kun je het vinden
Reputatie 1
Hoi Amy!

Ik heb met mijn S6 even een screenshot gemaakt van de melding op mijn nieuwe S7.

Als ik op start druk of op toegankelijkheid, dan krijg ik deze melding en kan daar met geen mogelijkheid omheen....
Reputatie 1
Echt niemand?
Reputatie 7
Badge +9
Echt niemand?

Zet je WiFi aan. Je toestel moet ingesteld worden via het internet ivm de Google account. In principe kan dat ook gewoon via WiFi ipv Mobiele Data.

Hou er alleen rekening mee dat hij wil resetten zodra je de T-Mobile SIM plaatst (Lang leve FOC, not), dus mogelijk een beter idee dit gewoon nu te doen vóór je al het werk verricht.
Reputatie 1
Ja hoe dan? ;)

Ik krijg geeneens die 'balk' waar ik Wi-Fi kan aanzetten naar beneden geswyped.....

Ben ik echt de enige met dit probleem?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sander,

Kun je wifi ook niet aanzetten via instellingen menu? Op deze pagina vind je daar meer uitleg over.
Reputatie 1
Hoi Hajar,

Heel lief van je meegedacht hoor, maar ik weet wel hoe een Samsung werkt, heb nu nog de S6 ;)

Mijn probleem is meer dat ik graag de S7 helemaal kan en wil instellen zonder dat ik mijn simkaart erin hoef te doen, dat kon ik toen ook bij de S6.....

Maar als ik mijn telefoon aanzet, krijg ik dus gelijk de melding dat mijn simkaart erin moet (zie eerdere foto)

Snap je? 🙂
Hoi Sander.

Stop dan de simkaart er maar in, grote kans, zoals Lea al zei, dat je de FOC update gedwongen gaat krijgen, al dan niet met een bericht dat je het moet installeren.

Geloof me, je baalt als je net de hele telefoon hebt ingesteld, de simkaart in het toestel steekt en daarna direct een gedwongen FOC update krijgt, dan reset je telefoon zich en kun je weer opnieuw beginnen.
Reputatie 1
Nou heb de S7 helemaal in gebruik en heb zelfs als flink gebruik gemaakt van de Gear VR bril!
Kan de bril helaas niet te lang op, want je wordt en toch best misselijk van valt mij op....

Ook nog even een vraag m.b.t. de installatie van de S7.
Voordat ik mijn T-Mobile simkaart erin deed was mijn telefoon nog niet T-Mobile branded. Na ik de T-Mobile simkaart erin heb gedaan, kwam de telefoon met de melding dat er nieuwe software gevonden was en geïnstalleerd moest worden....dus ik dacht dat het Android Nougat zou zijn, maar het bleek hier dus om T-Mobile software te gaan, want opeens kreeg ik na het opnieuw opstarten een T-Mobile opstartdeuntje en scherm.

Hoe kan dit? En kan ik dit nog verwijderen?
@Sander
We hebben je al verteld dat de kans groot was dat de telefoon gedwongen zou gaan updaten en resetten, het heet FOC en alles daarover vind je in dit topic.

De enige manier om van de branded versie weer een unbranded versie te maken, is door unbranded firmware op je telefoon te flashen. Hoe je dat doet lees je in dit bericht van ShadowLea. Niet zomaar elke firmware gebruiken, maar ff kijken welke jij nodig hebt, als je er niet uitkomt, laat het dan maar weten.

(Ik kan je verder niet garanderen dat 'ie unbranded blijft als je de simkaart eens besluit te verwisselen, heb nog nooit zo'n update gehad.)
Reputatie 1
Nou, dan laat ik het wel bij de Branded versie, ga liever niet aan mijn mooie S7 klooien 😉

Reageer