Beantwoord

de samsung galaxy s10 plus 128 GB los kopen

• 7 juli 2019
  • 6 reacties
  • 1172 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 53 reacties
hallo ik had Een vraagje over de de samsung galaxy s10 plus 128 GB ik wil hem hier kopen https://www.telefoonwereld.nl/samsung-galaxy-s10-plus-128gb-zwart hier is hij het goedkoops ik kan geen ABO nemen dus moet het hem los kopen ik was vrijdag in de .t-mobile winkel in zeist geweest maar daar kost hij los een heel stuk duurder dan deze https://www.telefoonwereld.nl/samsung-galaxy-s10-plus-128gb-zwart maar heb ook gehoord dat telefoonwereld.en belsimpel deze toestelen uit het buitenland hallen uit europese landen dus de kans is groot dat je een toestel krijgt uit 1 van die landen krijgt dus bijvoorbeeld 1 uit polen dus dan heb je ook een polse rom er op zit van android krijgt. maar heb ook gehoord dat je er voor kan kiesen om erggens een nederlanze rom er op kan je moet wel de kassa bon tonen heb ik gehoord.maar is dit waar ??? .Dus ik kan dit toestel aleen loskopen ik kan Geen abo nemen ook geen Simoly en vindt hem los kopen bij .t-mobile. veelste duur
icon

Beste antwoord door Folkert 7 juli 2019, 23:39

Beste @huis

Ik heb bij Belsimpel.nl afgelopen jaren 5 telefoons van 4 verschillende merken gekocht en die zijn allemaal 100% Europees en dus ook Nederlands.
Er bestaan soms enkel verschillen tussen Europa, VS/Canada en Azie maar niet tussen landen onderling.

Het is wel zo dat je bij Belsimpel korting krijgt als je de telefoon combineert met een sim only (nieuw of verlengen), die korting loop je dan mis.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @huis

Ik heb bij Belsimpel.nl afgelopen jaren 5 telefoons van 4 verschillende merken gekocht en die zijn allemaal 100% Europees en dus ook Nederlands.
Er bestaan soms enkel verschillen tussen Europa, VS/Canada en Azie maar niet tussen landen onderling.

Het is wel zo dat je bij Belsimpel korting krijgt als je de telefoon combineert met een sim only (nieuw of verlengen), die korting loop je dan mis.
zo alls ik all eerder zei ik kan hem aleen loskopen ik kan geen ABO nemen
Reputatie 6
@huis Belangrijkste is of de telefoon de frequenties van de provider ondersteund, de Android is voor heel de wereld zo'n beetje hetzelfde alleen China bijvoorbeeld heeft er geen Google Play-store en dergelijke op staan en moet je die er op zien te krijgen, zonder Play-store doe je er hier weinig mee, kan alleen zijn dat de updates op android wat eerder of later komen dan de NL versie, die lopen niet altijd gelijk op.

Krijg je het EU model kloppen de frequenties altijd wel, een Aziatisch of Amerikaans toestel wil nog wel eens een paar banden missen die in de EU veel worden gebruikt.

Een andere rom er op kost je de garantie, dat zou ik pas na die 2 jaar ens gaan overwegen, bijvoorbeeld de rom van LineageOS waar je veel meer mee kan en de meuk ook niet hebt.
Reputatie 6
Badge +3
@huis Het klopt wel wat je zegt. Lees het veel op tweakers. Als je een telefoon koopt moet je gewoon even nakijken of je wel de PHN versie hebt, dan heb je de goeie. Die aanduiding heeft gewoon mee te maken welke software-update je krijgt.

@Doornekamp33 Een custom ROM kost niet je garantie. Bij een Samsung gaat de knox naar 0x1 ofzo, maar zelfs als je daar de originele ROM er weer opzet, heb je gewoon garantie. Alleen Dynafix det moeilijk. Maar daar regent het ook klachten over.

Bij een andere merk telefoon zet je gewoon de originele firmware terug en niemand die je hoort.

Maar er is zelfs ergens jurispidentie, effe geen zin om te zoeken, dat als je je telefoon root of wat dan ook, dat je gewoon garantie moet houden. Want rooten sloopt je telefoon niet.
HUISSSSSSSS!!!!!!!!!!!
@huis de originele firmware kan je idd bij een samsung store gratis ter plekke over laten flashen ik had op mijn note 8 een duitse versie ik heb de Nederlandse PHN firmware bij de samsung experience store in Utrecht erop laten zetten en idd je moet wel de aankoop bon meenemen maar zitten geen kosten aan verbonden op de auto /openbaar vervoer na was een goede ervaring daar! mvg patrick

Reageer