Deel hier jouw info en speculaties over de Samsung Galaxy S8

• 27 februari 2017
  • 36 reacties
  • 2928 Bekeken

Deel hier al jouw informatie en speculaties over de nieuwe Samsung Galaxy S8! Ga jij de Samsung Galaxy S8 ook kopen?

36 reacties

Of ik de Samsung Galaxy S8 ook ga kopen... Antwoord is nee!
Heb een iPhone en daar ben ik zeer over te spreken, dus een Samsung komt er niet in :)

Heb op deze site gelezen wat voor een toestel het gaat worden, moet wel eerlijk bekennen dat het een mooi toestel is 🆒. Maar ik ga toch niet overstappen... sorry

Fijne dag nog!
Wat een leuk artikel, bedankt voor het delen! De nieuwe Samsung Galaxy S8 is inderdaad een super toestel! Wie weet maak je ooit nog de overstap naar Samsung 😉 Ben benieuwd wie er wel gaan overstappen en wat de redenen hiervoor zijn! 🙂
Reputatie 4
Badge +6
Heb altijd samsung gehad, alleen was niet te spreken over de bouw en de kwaliteit van de s7.
Ben er is mee inslaap gevallen lag ie naast mn bed is dat ding nog warmer geworden dan een kachel.

Ook ben ik niet te spreken over software updates, en ben dus over naar iPhone 7, veel beter en het besturingssysteem is zeker beter i.v.m android
Jammer om te horen dat je geen fijne ervaringen had met de Samsung Galaxy S7. Wellicht ben je meer te spreken over de nieuwe Samsung Galaxy S8! 😉
Reputatie 4
Badge +7
Massaproductie begonnen.

Bron: allaboutphones.nl
Reputatie 4
Badge +7
Levering S8 waarschijnlijk een week opgeschoven, van 21 naar 28 april.
Bedankt voor je reactie!
Ik wacht nog heel even met verlengen, maar mijn s7 edge bevalt tot dusver (na een dikke maand) erg goed. Ik denk niet dat het voor mij de upgrade waard gaat zijn.
Goed om te horen dat de Samsung Galaxy S7 Edge jou goed bevalt, het is ook gewoon een top toestel! Zelf ben ik wel erg benieuwd naar alle nieuwe specs van de Samsung Galaxy S8, misschien zijn deze wel het upgraden waard 😉
@PaulineT
Dat heb ik dus ook, daarom verleng ik nog even niet. Ik wil eerst even weten wat de nieuwe modellen gaan doen, en de S7 edge is heel fijn in gebruik, dat had ik vooraf niet verwacht.
Ik mag op 27-04 verlegen precies op tijd voor de S8. Ik heb op mijn xperia x10 na alleen maar samsung gehad nooit problemen gehad. Ik zie wel dat ik nu ook naar zo unlimitied abo kan gaan weet dus niet of ik erna nog kan verlegen met toestel.
@MrTHorDUde
Als je contact nog doorloopt kun je inderdaad overstappen (als dat wordt aangegeven) naar unlimitied.
Dit heb ik zelf ook gedaan voordat ik kon verlengen. Dit kon via myt-mobile.
Reputatie 4
Badge +9
Altijd een Android gebruiker geweest, maar of ik over ga stappen naar de S8 volgend jaar valt nog te zien. Zulke nieuwe toestellen vallen altijd zwaar in de prijs, dus ook de maandelijkse kosten. Dus misschien is de S8 iets voor mij als de prijzen dalen.

Sorry voor de iPhone gebruikers 😛, Android is meer 'open source', en kan makkelijk aangepast worden. Hou persoonlijk niet van dichtgetimmerde OS.
Dat kan ik goed begrijpen! Ben benieuwd of je de Samsung Galaxy S8 uiteindelijk toch gaat aanschaffen... Keep me updated! 😉
Reputatie 7
Badge +9
Er komen twéé S8's...

De 5.7 inch S8, en de 6.2 inch S8 Plus.

Beide hebben hoogstwaarschijnlijk verder dezelfde specs:
  • QHD AMOLED 2960x1440 Gorilla Glass 5 Dualedge display
  • 3000mAh in de S8, 3500mAH in de S8+
  • Exynos 8895 octa-core 64-bit processor
  • Mali-G71 MP20 GPU
  • 4GB RAM
  • 64GB interne opslag
  • MicroSD slot
  • 12MP dual-pixel camera + 8MP front camera
  • USB C
  • IP68 water & stof resistent
  • AKG headphones
  • Android 7.0 Nougat
  • Geen fysieke homebutton

De verwachte prijs van de S8 is €799,-, en de S8 Plus €899,-

China krijgt waarschijnlijk 6GB of zelfs 8GB RAM. De VS krijgt een Snapdragon 835 processor met een Adreno 540 GPU. Wij krijgen het afdankertje dat vroeger alleen naar India en Afrika ging.

Sorry, maar ik kan er niet om heen: Dit is een S6 met een wat groter scherm en een gigantische prijs die nergens op slaat.

Mijn advies?

Vind je de buitenkant het belangrijkste, en wil je meedoen met wat er populair is, dan is de S8 een prachtig mooi toestel.

Als je geeft om hardware specs, wacht op de OnePlus 5. (5.5" QHD AMOLED, Snapdragon 835, Adreno 540, 8GB RAM, 256GB interne opslag, 4,000 mAh, +-500 euro.......)

Gelekte foto's (Oke, hij's wel heel mooi!):

Reputatie 6
Badge +17
We hebben samen met Samsung een super gave actie voor jullie: je kunt een roadtrip naar Londen winnen! 😃 En je kunt dit winnen via Tweakers. Je gaat samen met drie andere tweakers naar Londen, onderweg ben je natuurlijk online via ons 4G-netwerk, vervolgens bezoek je het Samsung Unpacked-evenement waar hun nieuwste smartphone aangekondigd wordt. En dat is niet alles: achteraf ga je naar huis met een nieuwe telefoon!

Wil je weten hoe je kans kunt maken op deze gave prijs? Check dan deze pagina van Tweakers!
Reputatie 4
Badge +7
404 Not Found

De pagina 'https://tweakers.net/plan/1165/de-unlimited-tweakers-roadtrip-met-samsung-en-t-mobile-naar-londen.html/' kon helaas niet gevonden worden.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Toetsie,

Ik zie dat ik een '/' aan het eind van de link had laten staan. Die is nu weggehaald en hij doet 't! 🙂 Ga je meedoen met de actie?
Reputatie 1
shadowlea neem aan dat je geen fan bent van Exynos processors dat je daarom de complete s8 telefoon gelijk niks meer vind ondanks de vorm
vind dat toch een beetje slap van je die specs zijn nog steeds gewoon maar een gerucht zullen ongetwijfeld dingen bij zitten die er inderdaad in zitten maar goed
Heb hier btw de Note4 nog steeds met de Exynos processor die dus sneller is en blijft dan de nederlandse versie van de note4 dus weet niet waar jij je op baseert maar die eigen processors waren misschien 10 jaar geleden goed voor de markt in india tegenwoordig zijn ze dus nagenoeg het zelfde als de snapdragon of misschien zelfs wel beter dus trek niet conclusies met info uit 1990
En ja als de specs mij bevallen ga ik voor de S8+ (en dus niet S8 Plus)

check de feiten voor dat je oordeelt zie de afbeelding

Reputatie 1
dit zijn de vermoedelijke kleuren voor de S8 en S8

+
Reputatie 3
Badge
Wow samsung S8 komt in omloop.. Kan mogelijk Galaxy S6 en Galaxy S6 Edge de prijs zakken ?
Reputatie 7
Badge +9
@Knoerten1 Leestekens aub. We doen hier aan punten en comma's.

De Exynos is niet sterker, sneller of beter dan de Snapdragon. Ze hebben allebei hun krachten.

De Snapdragon heeft een hogere clock speed en is per core krachtiger. Dit houd in dat hij dus zware processen beter kan draaien. Hij heeft alleen meer moeite met multitasken, omdat hij minder cores heeft.

De Exynos is per individuele core zwakker, en kan zware processen niet goed draaien. Daarentegen heeft hij wel méér cores, en kan dus beter meerdere processen tegelijk draaien.

De Snapdragon komt met een Adreno GPU, die zeer geschikt is voor 3D rendering. De Mali die bij de Exynos hoort, is gemaakt voor gewoon gebruik, en heeft moeite met renderen van zware grafische beelden.

Ik persoonlijk gebruik mijn telefoon voor gaming, films en zware processen. Voor mij is de Exynos dus een totale prul waar ik nog geen 5 euro voor over heb.

En als je een beetje hebt opgelet, dan weet je ondertussen wel dat ik veel waarde hecht aan custom firmware. Mocht je het nog niet hebben meegekregen, de Exynos is semi-gesloten en een nachtmerrie als het aan komt op custom firmware.

De Note 4 Exynos krachiger dan de Note 4 Snapdragon? Ieder zijn eigen mening. XDA denkt er anders over, maar he, jij bent de expert.

Wat betreft + vs plus, gefeliciteerd, je krijgt de "De mijne is groter" award. Een gouden lineaal.
Ik kan vanaf 24 april verlengen en neem dan zeer zeker de S8. Tenminste, ik hoop dat het toestel dan al verkrijgbaar is. Is dat al bekend bij T mobile?
Reputatie 7
Badge +9
Een officiële datum is nog niet bekend, die horen we op 29 maart. De verwachtte release datum is 21 April.
mmmm dan ben ik benieuwd wat ik voor mijn s7 edge terug krijg INRUIL???

Reageer