Deel hier jouw info en speculaties over de Samsung Galaxy S8

• 27 februari 2017
  • 36 reacties
  • 2931 Bekeken

Toon eerste reactie

36 reacties

Hi Firefighter1965,

Je zou even op deze pagina kunnen kijken wat ongeveer de inruilwaarde zou zijn voor jou toestel:
https://www.t-mobile.nl/toestelinruil

Groetjes! 🙂
Ok, bedankt voor de reactie, dan wacht ik nog ff af tot 29 maart.
Reputatie 2
Badge
I hope that Tmobile together with Samsung will prepare special offer for Galaxy S8 (with previous Galaxy S models it was the case)
Reputatie 4
Badge +7
Samsung treft naar verluidt vrij ingrijpende maatregelen om het vertrouwen van de consument terug te winnen. De Samsung Galaxy S8 kan naar verluidt tot drie maanden na de aankoop onvoorwaardelijk weer teruggebracht worden.

Bron: allaboutphones.nl
Reputatie 6
Badge +17
Spannend! 😃 Het is bijna zover! Over een paar uur weten we alles over de S8, want dan kondigt Samsung haar nieuwste toestel aan. Dit gebeurt tijdens het Unpacked-evenement in Londen én in New York. En super tof: T-Mobile is hierbij aanwezig en houdt je natuurlijk op de hoogte van al het nieuws. Check deze pagina om live mee te kijken met het Unpacked event en vind hier alle nieuwtjes!

Ga jij straks kijken naar het Unpacked event? :8
Reputatie 4
Badge +7
Vertragingen en problemen

Het lijkt er namelijk sterk op dat er een tekort zal ontstaan. Koreaanse publicaties melden dat chipmaker niet genoeg exemplaren van de Snapdragon 835 kan produceren om te voldoen aan de planning van Samsung. Bovendien kampt Samsung’s eigen Exynos 8895 chipset ook met vertragingen. Dat is de chipset die je in de Europese variant van het vlaggenschip zal vinden. In Amerika gebruikt Samsung de chipset van Qualcomm. Beide chips worden geproduceerd met het nieuwe 10nm-procedé. Dat verklaart gedeeltelijk het vertraagde proces.

Bron: allaboutphones
Reputatie 6
Badge +17
Hoi allemaal,

Goed nieuws: de Samsung Galaxy S8 en Samsung Galaxy S8+ zijn te bestellen! 😃 Check dit algemene topic voor meer informatie!
Ik kan vanaf 23 april mijn contract verlengen. Kunnen jullie alvast een S8 voor me wegleggen 😍
Reputatie 1
Leuke toestellen
Ik heb alleen 1 probleem er mee.
Geen verwisselbare accu.
Reputatie 2
Ik ben een van de velen die een note7 had pre ordered. Na de cancell had ik besloten om op de S8 te wachten. Ik werd gebeld met de vraag of ik de S7 wilde maar ik bedankte daarvoor. Dus kan wel stellen dat ik al heeel vroeg de S8 had gereserveerd. Ik heb voor de S8+ zwart gekozen. Vol spanning wacht ik af.
Reputatie 4
Badge +7
Rode gloed scherm S8: Aantal Samsung Galaxy S8-gebruikers heeft rode gloed op beeldscherm https://androidworld.nl/nieuws/aantal-samsung-galaxy-s8-gebruikers-heeft-rode-gloed-op-beeldscherm/ via @Androidworld

Reageer