Vraag

Defect samsung note9

Hoi vrijdag 24 Augustus heb ik de galaxy note 9 aangeschaft in de winkel ivm verlenging van mijn abbonement. Vrijwel direct had ik er alweer super veel spijt van dat ik dit (weer) in de winkel ben gaan doen.

Hou toch een keer op met al die verkooppraatjes.
Ik wilde een bundel nemen met 5+3 gb gratis en onbeperkt bellen (als ik mij niet vergis), de verkoper bleef er maarliefst 15 minuten op doorhameren dat ik meer verbruik en dat ik liever wat anders kan nemen(20GB), waarna hij het opgaf en mij vervolgens weer wilde misleiden door verder door te hameren met het verkopen van de 10GB bundel ipv van de 5 die ik wilde.
Krijgen ze daar een gouden telefoon als ze hun target/bonus behalen ofzo sjonge jonge...

Nou heb ik de note9 uit de verpakking gehaald en helaas zag ik in de nacht dat er aan de rechterkant van het scherm er wat licht doorscheen van de lcd, het scherm sluit als het ware niet goed aan op het toestel waardoor je iets krijgt wat ze "light bleeding" noemen. Na wat googlen zag ik dat dit een algemeen bekend probleem is bij galaxy schermen met gebogen zijkanten ( belachelijk voor zo een duur toestel) maar daar kunnen jullie natuurlijk niets aan doen.

Nu wil ik het toestel in de winkel ruilen. Volgens de klantenservice en een medewerker kan deze direct ter plekke worden omgeruild voor een nieuw toestel binnen 8 dagen. Helaas is het toestel helemaal nergens meer op voorraad in Amsterdam en ben ik de volgende voor niets naar een filiaal gegaan waar het volgens een medewerker van de klantenservice RUIM op voorraad zou moeten zijn, helaas kon de winkelmedewerkster niets voor me betekenen aangezien alles wat op voorraad was gereserveerd was.

Mijn vraag ik nu wat is de gang van zaken kan ik het nou wel of niet binnen 8 dagen ter plekke in de winkel ruilen voor een goed toestel of komt hier weer een langdradige procedure aan te pas waar niemand op zit te wachten?
En hoe kan ik het ruilen als het overal uitverkocht is of op reservering staat... ik ben het namelijk een beetje zat dat iedereen mij steeds wat anders verteld.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14
Hoi @jorra10935 geen fijn begin met zo’n mooie telefoon.
mijn neefje heeft een S8+ die gelijk stuk was, gekocht bij mobiel.nl de verkoper heeft Samsung gebeld en die hebben het toestel onmiddellijk omgeruild omdat we binnen de 5 dagen zaten.
Dus laat de verkopende partij (Tmobile) dit ook even voor jou doen.
Of bel Samsung zelf even misschien kunnen die iets voor je doen!

Samsung

En ja verkopers proberen je altijd meer te verkopen, maar daar ben je zelf bij toch.👍🏻

#klantenservice

Reageer