Beantwoord

Defect scherm ter reparatie

• 10 december 2017
  • 1 reactie
  • 95 Bekeken

Hallo,

M'n moeder heeft sinds 31 augustus 2016 een abonnement aangenomen van een s7 edge toestel voor mij. Het ging allemaal perfect, totdat ik rare vreemde oranje dingen zag op me beeldscherm. Ook 3 zichtbare oranje streepjes. Ik speelde een spel clash royale , er is een chat icon. Wanneer ik de app sluit zie ik dat icoontje nog steeds op de telefoon. En ook de toetsenbord van de telefoon is zichtbaar wanneer ik een wit pagina open. Dus vandaag gebeurde iets heel raars, wanneer ik de helderheid lager zette ging de beeldscherm helemaal trippen naar groenachtig en gloedjes. Wanneer ik de helderheid verhoogd gaat het weer weg maar zie je nog zichtbare streepjes heelas en oranje dingen. Dit is heel jammer want het is een prachtig toestel. Nu vraag ik me af kan deze s7 edge een reparatie krijgen of ingeruild worden voor een nieuwe s7 edge? De beeldscherm is serieus helemaal naar de klote en het werd erger in de avond. Bij full helderheid zijn de strepen zichtbaarder geworden. Dus ik hoop dat we een garantie kunnen krijgen. We hebben het toestel op 31 augustus 2016 gekregen, en de abonnement verloopt 30 augustus 2018.

Met vriendelijke groeten, Jordy
icon

Beste antwoord door Jaimy 11 december 2017, 14:05

Hoi Jordy,

Goed dat je jouw vraag op het forum stelt! Ik denk namelijk graag met je mee; het is nooit leuk als je toestel het niet helemaal goed meer doet!

Het lijkt inderdaad of het toestel defect is, maar ik ben uiteraard geen monteur, dus het blijft lastig om dat op afstand te bepalen. Wat je eerst nog kunt doen om echt alles uit te sluiten, is de stappen in dit topic doorlopen. Wie weet zit daar nog een wonderlijke tip tussen!

Mocht dat niet zo zijn, dan kun je inderdaad denken aan een reparatie. Je hebt 24 maanden garantie over jouw toestel, maar als er sprake is van gebruikersschade dan kunnen er wel kosten in rekening worden gebracht, zie ook de reparatievoorwaarden. Denk trouwens vooral nog even aan een back-up voordat je het toestel ter reparatie opstuurt! Het zou zonde zijn als je bijvoorbeeld foto's kwijtraakt. :)

Zijn al jouw vragen nu beantwoord? Zo niet, dan hoor ik het graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Jordy,

Goed dat je jouw vraag op het forum stelt! Ik denk namelijk graag met je mee; het is nooit leuk als je toestel het niet helemaal goed meer doet!

Het lijkt inderdaad of het toestel defect is, maar ik ben uiteraard geen monteur, dus het blijft lastig om dat op afstand te bepalen. Wat je eerst nog kunt doen om echt alles uit te sluiten, is de stappen in dit topic doorlopen. Wie weet zit daar nog een wonderlijke tip tussen!

Mocht dat niet zo zijn, dan kun je inderdaad denken aan een reparatie. Je hebt 24 maanden garantie over jouw toestel, maar als er sprake is van gebruikersschade dan kunnen er wel kosten in rekening worden gebracht, zie ook de reparatievoorwaarden. Denk trouwens vooral nog even aan een back-up voordat je het toestel ter reparatie opstuurt! Het zou zonde zijn als je bijvoorbeeld foto's kwijtraakt. :)

Zijn al jouw vragen nu beantwoord? Zo niet, dan hoor ik het graag!

Reageer