Beantwoord

Doorschakelen kan ik niet uitzetten

Hi T-mobile,

Ik heb mijn telefoon doorgeschakeld bij bezet of geen antwoord, echter wil ik die doorschakeling eraf halen, maar krijg een foutmelding dat dat niet mag... Actie wordt niet ondersteund door de operator...

Enig idee hoe ik dit kan oplossen?
icon

Beste antwoord door David 22 januari 2019, 11:29

Hi Macloune,

Ik heb het natuurlijk voor je gecontroleerd, maar ook aan onze kant staan er geen doorschakelingen actief op jouw aansluiting. Dit zal ook de reden zijn waarom je een foutmelding krijgt wanneer je het probeert uit te zetten. Kun je het anders eens eerst inschakelen en vervolgens proberen uit te zetten?

Ik ben daarnaast ook benieuwd of de doorschakeling nog wel daadwerkelijk actief is? Krijgen anderen ook jouw andere nummer aan de lijn of wordt dit onderbroken, bijvoorbeeld met een melding?

We horen het graag van je!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hoi @macloune,

Om wat voor toestel gaat het?
Samsung S8.

Ik heb de code al geprobeerd ##002# maar dat werkt niet.
Ik krijg dan een melding dat alle doorschakelingen zijn gewist, maar als ik dan bij de instellingen ga kijken dan staan ze er nog gewoon.
Reputatie 5
Badge +6
Na even googelen kwam ik bij de volgende instructies uit.
Zou je dit eens kunnen proberen?

1. Open ‘telefoon’ (groene hoorn)
  2. Klik op de 3 stippen rechtsboven
  3. Klik op ‘Instellingen’
  4. Ga naar ‘meer instellingen’
  5. Ga naar ‘Oproepen doorschakelen’
  6. Kies voor ‘Spraakoproep’
  7. Klik op een van deze opties:
  • altijd doorschakelen
  • indien bezet
  • bij geen antwoord
  • niet bereikbaar
  1. Kies voor ‘Uitzetten’.
Ik hoor graag of het gelukt is, of dat we nog even verder moeten zoeken.
Hi dankjewel voor het meedenken. :)

Ja dat heb ik gedaan, alleen dan krijg ik de melding dat dat door de operator niet ondersteund wordt... en blijft de doorschakeling erin staan.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Macloune,

Ik heb het natuurlijk voor je gecontroleerd, maar ook aan onze kant staan er geen doorschakelingen actief op jouw aansluiting. Dit zal ook de reden zijn waarom je een foutmelding krijgt wanneer je het probeert uit te zetten. Kun je het anders eens eerst inschakelen en vervolgens proberen uit te zetten?

Ik ben daarnaast ook benieuwd of de doorschakeling nog wel daadwerkelijk actief is? Krijgen anderen ook jouw andere nummer aan de lijn of wordt dit onderbroken, bijvoorbeeld met een melding?

We horen het graag van je!
Hi David, Ik heb het even laten testen en inderdaad als iemand mij nu belt en ik neem niet op wordt hij niet doorgeschakeld. Mar krijgt een melding dat "diegene die u probeert te bellen neemt niet op".

Dus de doorschakeling is inderdaad niet meer actief. Maar wel vreemd dat in de instellingen van mijn telefoon die nog wel steeds staat aangeduid.

En.... volgende vraag; kan ik die melding ook aanpassen? ik wil geen voicemail waar mensen iets kunnen inspreken maar wel een andere melding dat men mij kan mailen of appen... Is dat mogelijk?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @macloune,

Top dat het probleem is opgelost!

Het is niet mogelijk om de automatische melding zelf in te stellen. Als je zelf een bericht zou willen invoeren, dan zou de voicemail aan moeten staan, waarin je dit zou kunnen aangeven. Via het automatische bericht kun je niet zelf kiezen wat er ingesproken wordt.

Mochten we je nog ergens anders bij kunnen helpen, let us know!

Reageer