Vraag

Downloaden op Samsung S5

• 22 mei 2017
  • 5 reacties
  • 439 Bekeken

Ik kan niet meer downloaden en updaten op mobiel Samsung 5s
Help

5 reacties

Kan niet meer downloaden en updaten op mijn d
Samsung s5 help
Reputatie 4
Badge +5
Hoi,

Het is tegen de huisregels om je topic te 'bumpen'. Dit is een klant-helpt-klant forum. Zou je er in de toekomst rekening mee houden.

Wat kan je niet downloaden en updaten?
Je vraag is niet duidelijk.

- Snotaapje;)
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Barbara,

Snotaapje gaf het al aan over de huisregels en dat jouw vraag nu niet geheel duidelijk is. Iets meer info helpt ons al een stuk verder! :)

Ik zie geen actieve blokkade of iets dergelijks op jouw abonnement staan. Daarnaast heb je nog meer dan genoeg MB's over om te kunnen internetten. Wat ik wel zie is dat jij vandaag jouw nieuwe bundel hebt gekregen. Ik kan jouw verbruik van mei niet inzien, maar zou het kunnen dat je jouw volledige databundel had verbruikt en dat je daardoor op een lagere snelheid werkte? Daarmee is downloaden en updaten nagenoeg onmogelijk, via mobiele data.

Als je het probleem nu nog hebt, laat dan even weten welke apps er niet werken en of je dit op mobiel internet of WiFi probeert. We kunnen je dan wat gerichter verder helpen met het probleem!

We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet, zodat wij je verder kunnen helpen! 🙂
Hoi allemaal
Ik wist niet dat ik op forum zat bijde ze excuses.
Ik heb een probleem met het niet kunnen updaten van bestaande apps. En ik kan geen apps meer downlaoden vanaf de playboy store. Er wordt aan gegeven bezig met installeren. En verder niks.
Wat kan ik nu doen om dat goed te krijgen.
Reputatie 7
Badge +9
Heb je nog genoeg ruimte vrij in het geheugen?

Gebruik je een antivirus programma? Die willen soms nog wel eens installaties blokkeren zonder reden.

Reageer