Beantwoord

Draadloos opladen met Samsung S5 Neo

• 24 november 2016
  • 12 reacties
  • 3765 Bekeken

'Goedemiddag,ik heb een Samsung Galaxy S5 Neo is hier een aanpassing voor om hem draadloos op te laden?'
icon

Beste antwoord door Thalina 25 november 2016, 09:44

Hoi Dikkertje,

Welkom op het forum! :)

Leuk dat je hier jouw vraag stelt! Draadloos opladen is inderdaad een toffe functie, dus begrijpelijk dat je wilt weten of dat ook bij jouw toestel mogelijk is.
De Samsung Galaxy S5 Neo heeft standaard geen QI ondersteuning, de functie waarmee je draadloos kunt opladen. Maar je kunt wel een externe ontvanger kopen om dan alsnog draadloos te kunnen opladen. Is dat misschien een idee?

Ik wens je alvast een fijn weekend toe! En als je aanvullende vragen hebt, hoor ik het graag!
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Dikkertje,

Welkom op het forum! :)

Leuk dat je hier jouw vraag stelt! Draadloos opladen is inderdaad een toffe functie, dus begrijpelijk dat je wilt weten of dat ook bij jouw toestel mogelijk is.
De Samsung Galaxy S5 Neo heeft standaard geen QI ondersteuning, de functie waarmee je draadloos kunt opladen. Maar je kunt wel een externe ontvanger kopen om dan alsnog draadloos te kunnen opladen. Is dat misschien een idee?

Ik wens je alvast een fijn weekend toe! En als je aanvullende vragen hebt, hoor ik het graag!
Dank je wel,Thalina
Ook voor de link naar de site,dit heeft mij erg geholpen.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Dikkertje,

Alsjeblieft, fijn om te horen dat dit heeft geholpen! 🙂 Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen met het draadloos opladen. Laat je weten hoe het bevalt als je besluit het aan te schaffen?
Nou sorry ik denk niet dat ik dat doe,heb van een kennis een Soundlogic draadloos oplaadstation,gekregen omdat hij dacht dat ik een Samsung Galaxy S6 heb ,maar helaas heb dus een s5 neo zoals ik al melde.En dat ding wat erbij moet is op het ogenblik helaas boven mijn butget.Maar zal toch ooit wel een s6 of s7 krijgen,dus word helaas nog even gewoon met draad opladen,maar nogmaals bedankt.:8
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Dikkertje,

Jammer dat het boven budget is! Maar opladen met draad is natuurlijk ook te doen 🙂 Wie weet leuk om op je verlanglijstje te zetten voor Sint of Kerst of voor je verjaardag! En anders inderdaad nog even wachten totdat je de Samsung S6 of S7 kunt aanschaffen.
Nogmaals ,dank voor de reactie,en ga zeker in overweging nemen om mijn volgende telefoon de Samsung S6 of S7 word.Was ik toch al stiekum van plan.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Dikkertje,

Ik heb zelf de Samsung S6 en die bevalt prima 🙂 Maar de S7 is zeker ook de moeite waard, mooi toestel! Misschien een idee om ze even in de T-Mobile Shop in het echt te bekijken, dat vind ik persoonlijk altijd wel prettig. Als we je kunnen helpen bij je keuze tegen die tijd, laat het gerust weten!
Gisteren toch weer van een vriend een iq aanpassing gehad voor mijn s5 neo,helaas word de telefoon heel heet als ik hem draadloos oplaad,leek mij dus geen goed plan gouw de iq aan passing uit mijn telefoon gehaald vond het een beetje eng.Nu toch maar wachten op abonnement verlengen.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi dikkertje,

Oei, dat klinkt inderdaad niet goed! Verstandig om 'm weer snel uit jouw toestel te halen! Inderdaad maar even wachten totdat je kunt verlengen. Ik zie dat je vanaf 12 maart 2017 mag verlengen, dus nog heel even afwachten 🙂 Vergeet trouwens niet dat je al een hoop T-Mobile Extra punten hebt gespaard en deze kunt inleveren voor een leuk cadeautje. In de catalogus vind je alle mogelijkheden. Je kunt je punten ook inwisselen in de T-Mobile Shop.

Heb je je trouwens al voorgesteld in het voorstel topic? 🙂 We vinden het leuk om je beter te leren kennen!
Hartelijk dank weer voor je berichtje,maar met mijn 63 jaar zitten jullie niet echt op mij in een topic te wachten.Dat is namelijk ook zo als ik mij inschrijf om bv een nieuwe telefoon te testen of een tablet,men denkt dan wat moet dat oude mens met zo een nieuw model .Maar ik ben nou eenmaal gek op nieuwe snufjes omdat uit te proberen,zo nu weet je toch een beetje wie en hoe ik ben.Fijne dag nog.
Ach welnee, technologie en alles eromheen is voor alle leeftijden. Waarom zouden de oudere generaties niet met de jongere generaties mogen meebewegen? Wanneer er interesse is, maakt de leeftijd toch helemaal niet uit? Dat zijn ten eerste maar een paar nummertjes die je ook maar gewoon gekregen hebt, ten tweede ben je zo jong en hip als je jezelf voelt! Gewoon lekker doen waar jij zin in hebt. ;)

Als voorbeeldje: ik heb zelf ooit eens World of Warcraft gespeeld met een meneer van (toendertijd) 89 jaar aan de andere kant van het scherm. Daar heb ik echt maar 1 woord voor over: "respect!" :D

Op dit klantenforum zitten mensen van alle leeftijden, jongeren van onder de achttien, volwassenen die al een groot deel van het leven achter zich hebben en alles daartussen. Iedereen heeft hier evenveel recht om zijn/haar mening of ervaring te delen, leeftijd is daarbij echt niet van belang. Voel je s.v.p. gewoon welkom om een berichtje achter te laten op het forum wanneer je dat wilt. 🙂
Reputatie 6
Badge +17
Ik sluit mij helemaal aan bij Kaassausje! Het maakt niet uit hoeveel of hoe weinig kennis je hebt van technologie of hoe oud of jong je bent, op ons forum is iedereen welkom! 😃 We vinden het juist leuk als er afwisseling is qua leeftijden, interesses en kennis. Dan kunnen we elkaar verder helpen en van elkaar leren! Dus net als Kaassausje zou ik willen zeggen: voel je vooral welkom om een berichtje te plaatsen als je een vraag hebt of een leuk nieuwe hebt over nieuwe snufjes, alleen maar leuk!

Reageer