Vraag

Dubbel klikken Samsung S7 edge na nougat installatie

• 7 maart 2017
  • 7 reacties
  • 5729 Bekeken

Ik ben inmiddels heel erg gefrustreerd aan het raken door die update van Android. Na de update kwam ik er bij toeval achter dat ik alles moet dubbelklikken of standaard twee vingers tegelijk moet gebruiken om het menu te bedienen. En werkelijk nergens kan ik vinden hoe dat uit te zetten en sta bijna op het punt dat ding het raam uit te smijten en terug te gaan naar de good old Nokia 3310:@

Ik zal er door alle frustratie waarschijnlijk wel overheen kijken, maar kan iemand mij zsm hiermee helpen?

Kna ik de upgrade ongedaan maken wellicht?

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Renald,

Aah balen dat je toestel vreemd doet na de software update. Maakt je toestel ook geluid? Heb je Voice Assistant aan staan? Zo ja, zou je deze uit kunnen zetten? Dat doe je als volgt Instellingen > Toegankelijkheid > Zicht.

Als je nog steeds problemen ervaart dan kun je jouw toestel opstarten in veilige modus. Zo kunnen we controleren of het toestel beter functioneert zonder zelf geïnstalleerde applicaties. Mocht dat ook geen resultaat opleveren dan kun je jouw toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen. Dit lost vaak problemen op na een software update. Maak wel eerst een back-up van je gegevens zodat je deze niet kwijt raakt.

Laat je even weten of dit heeft geholpen?
Reputatie 7
Badge +9
Zou je onder Instellingen > Toegankelijkheid > Talkback eens willen uitschakelen? Die heeft een functie/bug(de meningen verschillen) met exact dit probleem.
Is nougat al wel voor de s7 uitgegeven? Dacht dat dit samen zou gaan met s6? Op zich niet zo erg hoor. Wel benieuwd wanneer hij dan wel voor de s6 komt
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Laurens,

De update naar Nougat voor de Galaxy S6 (edge) wordt in week 12 (deze week dus) getest. Als deze door ons en daarna internationaal wordt goedgekeurd dan verwachten we dat de software in week 14-15 beschikbaar zal zijn. Mochten er updates beschikbaar zijn dan delen we dat altijd in het algemene Samsung software update topic. Houd dit topic goed in de gaten voor meer informatie 🙂
Ok. Deze week test in nederland. Internationaal is het al goedgekeurd. Tmobile.com geeft al aan dat de s6 edge de update heeft. Iig bedankt voor de indicatie. Helaase wel wat traaaaag ten opzichte van andere providers en losse toestwl houders.
Hoi Laurens.

In dit bericht heeft ShadowLea je ook al uitgelegd waarom het even duurt. Het is niet de bedoeling dat je hierover in meerdere topics post, zou je met dit soort vragen gewoon in het gelinkte topic willen blijven? Dank je.
aangezien het meer dan een dag duurde voordat er antwoord kwam heb ik dit dus blijkbaar ook hier gevraagt. Ik zal verder mn comments daar plaatsen

Reageer