Beantwoord

E-mail en wachtwoord vergeten op Samsung

• 20 september 2015
  • 16 reacties
  • 2394 Bekeken

ik wou net te telefoon ontgrendelen maar nu heb ik het tevaak gedaan omdat het niet werkte..
en nu vraagt hij me email en wachtwoord!!
enja kheb het eens aangemeld maar nu weet ik het niet meer..

en nu??
icon

Beste antwoord door edro 20 september 2015, 18:01

Probeer met dat Google account in te loggen op Gmail op een normale pc of tablet.
Zoek dan optie wachtwoord vergeten.
Vaak komt er dan een herstelmogelijkheid.
Als
Dat niet werkt, dan lees ik je weer
Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Anddreklmm,

Dankjewel voor je reactie. Je kan proberen om via Android Apparaatbeheer te ontgrendelen. Op deze pagina vind je hier meer informatie over. Mocht dat niet werken dan lijkt een fabrieksreset toch wel de oplossing.

Laat je ons weten of het lukt?
Nee heb een acer en heb dit in het vorige bericht ook vermeld........
Reputatie 2
Ai Andrea, heb je een Samsung toestel? Indat geval kun je wellicht via Find My Mobile jouw toestel weer ontgrendelen!

Groetjes,

Lot
Samsung WebCare
Dat is ook heel erg baen, want kan er nu nix meer mee...maar heb gelukkig nog een huistelefoon en kan ook whatsappen via laptop/tablet dus daar ben ik wel blij mee....Als ik klik op patroon vergeten rechts onder in beeld voer ik mijn google account in en krijg de melding gebruikersnaam/wachtwoord onbekend maar log ik vervolgens op pc in dan kan ik wel op mijn google account......Heb trouwens een acer liquid z4 duo
Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi addreaklmm,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wat balen dat je jouw patroon bent vergeten. Dat kan gebeuren natuurlijk. We kijken graag met je mee voor een oplossing.

Zou je kunnen aangeven welke foutmelding je te zien krijgt? Welk toestel gebruik je? Dan kunnen wij gerichter op zoek gaan naar een oplossing. 🙂
Hallo, ik heb precies hetzelfde probleem, want ik ben mijn vergrendelings patroon vergeten.....had hem gewijzigd maar niet goed onthouden....grrr.....wou via google account inloggen maar dat werkt op de pc/laptop wel maar op telefoon krijg ik fout melding als ik dat wil doen....Heeft er iemand nog een tip voordat ik mijn telefoon moet terug zetten naar fabrieksinstellingen???? heb dat liever niet, want er staat veel bijzonders op mijn telefoon....
Reputatie 7
Badge +20
Hoi JOhan,

Gelukkig werkt alles weer! :D

Als je nog verdere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!
kheb het nu via me nieuwe telefoon geprobeerd maar hij werd weer pfff.. gelukkig :D
dankje voor de moeite

mvg johan
Reputatie 5
Wat heb je allemaal gedaan?
ik krijg het niet voor elkaar 😞
goedenavond ik ga het zometeen ff proberen. ik laat het sebiet wel weten..
ja ik baal er ook zeer van.. maar daarnet nog bij de winkel geweest en die konden ook niets doen
hij zei. resetten en dan weer wel maja dan ben ik alles kwijt

ik laat het zo weten

mvg johan

TYPE TELEFOON:

samsung galaxy S advance
GT19070
goedenavond ik ga het zometeen ff proberen. ik laat het sebiet wel weten..
ja ik baal er ook zeer van.. maar daarnet nog bij de winkel geweest en die konden ook niets doen
hij zei. resetten en dan weer wel maja dan ben ik alles kwijt

ik laat het zo weten

mvg johan
Reputatie 7
Badge +20
Hi Wannes18,

Wat balen dat je toestel is vergrendeld!

Heb je de mogelijke oplossing van edro al uitgeprobeerd?

Laat het ons weten! Wij zijn namelijk ook benieuwd naar het resultaat! 🙂
Reputatie 5
Probeer met dat Google account in te loggen op Gmail op een normale pc of tablet.
Zoek dan optie wachtwoord vergeten.
Vaak komt er dan een herstelmogelijkheid.
Als
Dat niet werkt, dan lees ik je weer
samsung galaxy s hij is wel dik 2 -3 jaar oud
ik heb de swype ontgrendeling maar hij deed niet wat hij moest doen,
en een paar x gedaan en toen gaf hij ineens dit
kheb er een paar geprobeerd maar die werken niet. staat wel de google account boven. maar die van de telefoon weet ik niet meer. en kan ik niet trugvinden beetje jammer dit:S
Reputatie 5
Wat voor toestel?
Bij een iphone klopt het dat je soms je mail-wachtwoord nieuw moet invoeren na een herstel.
Waar bij jouw toestel deze vraag door komt, begrijp ik niet helemaal.

Kun je iets meer info geven?
Merk/type
Wat heb je precies gedaan waardoor dit ontstond?
Pincode van je simkaart gaat wel oké?
Toestelcode bij vergrendeling werkt wel?

Reageer