Beantwoord

E mail registreren als spam lukt niet

• 26 juni 2017
  • 9 reacties
  • 681 Bekeken

Ik krijg de laatste tijd veel spam. Deze adressen wil ik registeren als spam maar dit lukt maar niet. Als ik voor deze optie kies dan geeft hij als melding : verplaatsen is mislukt
Al de mail dr afgehaald en oma geïnstalleerd maar het lukt maar niet.
Iemand de tip!!!
icon

Beste antwoord door Kaassausje 28 juni 2017, 23:37

Hoi Teig78.

Zou je eens een andere e-mailapp willen proberen, zoals bijvoorbeeld K-9 mail? De standaard app Email werkt wel vaker niet lekker mee, dan kunnen we in ieder geval uitsluiten dat het aan de app ligt.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
We hebben iets meer informatie nodig. Elke email dienst is namelijk anders.

Welke email provider heb je? (Gmail, Outlook, Ziggo, KPN Mail, etc)
Ervaar je het probleem in de browser of in een app?
Welke browser/ welke app?
Indien het een app is, welke telefoon en welke firmware?

En wat bedoel je precies met 'oma'?
Oma = opnw
Heb een Samsung s6 edge en provider is zeelandnet.
Met pop3 als instelling heb ik helemaal de keus niet om e-mail als spam te registreren en met IMAP instelling wel die keus maar dan zegt hij dat de mail niet verplaatst kan worden.
Reputatie 7
Badge +20
Ahaaa, die oma! 😉 Gebruik je jouw mail via de browser of een app?

Ik heb even gekeken of ZeelandNet misschien zelf instructies heeft om e-mailadressen te markeren als spam. In mijn zoektocht kwam ik deze uitgebreide uitleg tegen. Zou je dat eens kunnen testen?

Ik ben benieuwd of het gelukt is om spam te markeren!
Hoi David
Spam filter stond niet aan deze via Zeelandnet aangezet. Maar helaas kan ik nog steeds geen mailtjes als spam markeren. Gebruik de standaard app die om de Samsung s6 edge zit. Vandaag al een paar keer weer opnw ingesteld maar het lukt maar niet.
Hoi Teig78.

Zou je eens een andere e-mailapp willen proberen, zoals bijvoorbeeld K-9 mail? De standaard app Email werkt wel vaker niet lekker mee, dan kunnen we in ieder geval uitsluiten dat het aan de app ligt.
Hoi kaassausje

Ja met die k-9 mail lukt het wel
Hoi Teig78.

Dan ligt het probleem in de app Email, dan zou je even kunnen aankijken of je K-9 mail fijn vindt werken, of liever een andere e-mail app wilt gebruiken. Fijn dat het met een andere app in ieder geval wel werkt. 🙂
Hoi kaassausje

Bedankt voor je antwoord heb ondertussen een andere gedownload en daar werkt het ook zoals ik het wil.
Hoi Teig78.

Mooi zo, fijn dat het zo 'simpel' op te lossen was, dan kun je de spam weer uit de inbox houden. 🙂

Reageer