Beantwoord

E-mails komen niet binnen op Samsung S5 Neo

• 25 september 2016
  • 6 reacties
  • 3614 Bekeken

Sinds ca 10 dagen ontvang ik van de ene dag op de andere geen e-mails meer op mijn Samsung S5 Neo
Ik ontvang deze wel op mijn Imac.
Wat te doen ?
icon

Beste antwoord door Worm 26 september 2016, 15:50

Hoi lissabon1,

Heb je "Schakel automatisch synchroniseren van apps uit" aanstaan in "Instellingen" ---> "Batterij" ?

Zo ja dan kan je geen nieuwe e-mails ontvangen. Zet deze gewoon weer aan.

Ga naar deze link om de handleiding te laten downloaden en vervolgens naar pagina 13: http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201609/20160902104328651/SM-G903F_UM_Open_Marshmallow_Dut_Rev.1.1_160825.pdf
Bekijk origineel

6 reacties

Hallo,
Welkom op het forum.
Staan de instellingen voor email nog goed?

email instellen
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Lissabon,

Leuk dat je weer eens langskomt op het forum! :)

Wat gek dat je opeens geen e-mails meer ontvangt op jouw telefoon! Dat is natuurlijk niet handig. Heb je misschien iets aangepast in jouw instellingen of een update geïnstalleerd? Heb je misschien iets aangepast bij de instellingen van jouw e-mail? Heb je de instellingen al gecontroleerd (waar Bobby een linkje van meestuurde)? Welke app gebruik je voor jouw e-mail? Kun je wel e-mails versturen via jouw toestel? En krijg je een foutmelding als je jouw e-mail probeert binnen te halen, zo ja welke? Wat heb je verder zelf al geprobeerd om dit op te lossen?

Laat je even weten of het controleren van jouw instellingen heeft geholpen? Anders kijk ik natuurlijk graag verder naar een oplossing!
Hoi lissabon1,

Heb je "Schakel automatisch synchroniseren van apps uit" aanstaan in "Instellingen" ---> "Batterij" ?

Zo ja dan kan je geen nieuwe e-mails ontvangen. Zet deze gewoon weer aan.

Ga naar deze link om de handleiding te laten downloaden en vervolgens naar pagina 13: http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201609/20160902104328651/SM-G903F_UM_Open_Marshmallow_Dut_Rev.1.1_160825.pdf
Hoi Lissabon,

Leuk dat je weer eens langskomt op het forum! :)

Wat gek dat je opeens geen e-mails meer ontvangt op jouw telefoon! Dat is natuurlijk niet handig. Heb je misschien iets aangepast in jouw instellingen of een update geïnstalleerd? Heb je misschien iets aangepast bij de instellingen van jouw e-mail? Heb je de instellingen al gecontroleerd (waar Bobby een linkje van meestuurde)? Welke app gebruik je voor jouw e-mail? Kun je wel e-mails versturen via jouw toestel? En krijg je een foutmelding als je jouw e-mail probeert binnen te halen, zo ja welke? Wat heb je verder zelf al geprobeerd om dit op te lossen?

Laat je even weten of het controleren van jouw instellingen heeft geholpen? Anders kijk ik natuurlijk graag verder naar een oplossing!
Iedereen bedankt voor de oplossingen, ben voor alle zekerheid naar een T-mobile shop geweest
in Maastricht. (Spilstraat)
Daar ben ik geweldig geholpen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi lissabon1,

Jij ook bedankt voor de terugkoppeling. Super om te horen dat je geweldig bent geholpen door mijn collega's van de T-Mobile Shop. Mocht je in de toekomst weer vragen hebben dan hoor ik het graag! 😉

Reageer