Beantwoord

Eigen geluid app instellen, Samsung Galaxy S10+

• 29 maart 2019
  • 1 reactie
  • 3926 Bekeken

Hi,

Sinds ergens vorige week heb ik een Samsung S10+. Op zich ben ik er erg blij mee, maar...

Wat mij opvalt is dat de pushmeldingen vsn geïnstalleerde apps niet meer hun eigen kenmerkende geluid hebben, maar nu een nietszeggend standaard Android-geluid.
Voorbeeld: De pushmeldingen van de RTL Nieuws app zijn nu niet meer duidelijk herkenbaar, omdat zij niet meer het voor RTL Nieuws kenmerkende geluid hebben.

Mijn vorige toestel (S9+) had bij de RTL Nieuws-app nog staan "Door app geleverd geluid", maar die optie wordt op de S10+ niet geboden (althans, ik kan het niet vinden).

Zou iemand hiermee verder op weg kunnen helpen?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Jolanda_cp 29 maart 2019, 19:11

Nog even aan het puzzelen geweest, zodoende kan ik uiteindelijk mijn eigen vraag beantwoorden.

Voor zover ik heb kunnen achterhalen dien je de apps opnieuw te installeren en dan zouden de bijbehorende notificaties moeten werken. Ik zie nu in ieder geval staan "Door app geleverd geluid".

Conclusie: de overvoer van gegevens van de S9+ naar de S10+ via Smart Switch gaat niet geheel vlekkenloos.
Bekijk origineel

1 reactie

Nog even aan het puzzelen geweest, zodoende kan ik uiteindelijk mijn eigen vraag beantwoorden.

Voor zover ik heb kunnen achterhalen dien je de apps opnieuw te installeren en dan zouden de bijbehorende notificaties moeten werken. Ik zie nu in ieder geval staan "Door app geleverd geluid".

Conclusie: de overvoer van gegevens van de S9+ naar de S10+ via Smart Switch gaat niet geheel vlekkenloos.

Reageer