Vraag

Eigenaar account Google

• 2 april 2017
  • 1 reactie
  • 539 Bekeken

Goedemorgen. Wilde gisteren een smart watch installeren. Door download van de applicatie kwam er voice guide naar voren. Ik kon hierdoor niet meer inloggen. Na 2 uur besloten een harde reset te doen. Toen ik de telefoon opnieuw wilde installeren moest ik mijn Google account opnieuw aanmelden. Ik voerde gebruiknaam/wachtwoord in. Wachtwoord was onjuist dus veranderd. Kreeg toen de melding; inloggen met eigenaar account. In overzicht van Google wordt de telefoon telkens herkend als nieuw. En de juiste combi wachtwoord en gebruik naam wordt niet geaccepteerd. Wat moet ik doen?? Ben nu onbereikbaar en alle foto's van zoon kwijt 😞

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Cindy,

Dat is niet fijn inderdaad! Heb je recentelijk nog wel een back-up van jouw bestanden gemaakt? Een harde reset wist namelijk alles, dus houd daar alvast rekening mee. Hopelijk kunnen we in ieder geval helpen bij het ontgrendelen!

Ervaar je dit probleem op dit moment nog steeds? Van welke telefoon maak je gebruik en welke softwareversie stond op het toestel? Kan het zijn dat je niet de eerste eigenaar van de telefoon bent? Als dat zo is, dan kun je de inloggegevens even vragen aan de 1e eigenaar, want het toestel vraagt in dit geval om de inlog van de eerste account die ingesteld is. Had je het wachtwoord toevallig aangepast vlak voor het resetten? Dan kun je namelijk 24 uur na de reset niet opnieuw inloggen. Ondertussen zou het dan echter wel moeten lukken!

Laat je ons weten of je er met bovenstaande suggesties uit weet te komen? Als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we dat graag van je! 🙂

Reageer