Beantwoord

Email niet krijgen op telefoon

Ik krijg mijn emails niet meer op mijn telefoon te zien hoe kan dat als ik hier mijn wachtwoord intik (laptop) krijg ik mijn mails wel te zien
icon

Beste antwoord door Lodan 21 augustus 2018, 22:03

Beste Joostenlaan11,

Ik zou je heel graag van een antwoord willen voorzien, maar ik heb helaas veel te weinig informatie om een goed antwoord te kunnen geven.

• Wat voor toestel heb je?
  • Wat voor emailadres is het (werk/privé)?
  • Wat staat er ACHTER het @ in het emailadres?
  • Gebruik je op de telefoon een specifieke applicatie (de standaard geïnstalleerde mail app, een outlook app)
  • Gebruik je op de computer een specifieke applicatie of lees je deze in de browser?

Dit is informatie welke we minimaal nodig hebben om te kunnen kijken waarom je email niet op je telefoon zichtbaar is.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Beste Joostenlaan11,

Ik zou je heel graag van een antwoord willen voorzien, maar ik heb helaas veel te weinig informatie om een goed antwoord te kunnen geven.
  • Wat voor toestel heb je?
  • Wat voor emailadres is het (werk/privé)?
  • Wat staat er ACHTER het @ in het emailadres?
  • Gebruik je op de telefoon een specifieke applicatie (de standaard geïnstalleerde mail app, een outlook app)
  • Gebruik je op de computer een specifieke applicatie of lees je deze in de browser?

Dit is informatie welke we minimaal nodig hebben om te kunnen kijken waarom je email niet op je telefoon zichtbaar is.
Ik heb een Samson Galaxy Core, emailadres; **********@hotmail.com, ik gebruik een standaart email app, heb geen specifieke applicatie op laptop
Reputatie 7
Badge +9
Hoe krijg je ze precies 'niet te zien'? Komen ze helemaal niet binnen? Komen ze wel binnen maar kun je ze niet openen?

Staat synchroniseren aan?
Zo nee, als je handmatig synchroniseerd, komen ze dan wel binnen?
Kun je wel verzenden?
Heb je voldoende geheugen ruimte vrij op het toestel?
Heb je het al eens geprobeerd in de officiele Outlook app?

Reageer