Beantwoord

Extra inruilwaarde

• 4 september 2019
  • 4 reacties
  • 1559 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Beste lezer,

Bij de pre-order van de note 10 plus, heb ik een e-mail ontvangen dat ik 100,- Euro extra inruilwaarde krijg bij het inleveren van een oud toestel.
Dit probeer ik via de link te doen, echter nergens wordt het IMEI nummer van mijn note 10 Plus gevraagd waardoor de extra inruilkorting niet weergegeven wordt.

Hoe is dit op te lossen?
icon

Beste antwoord door Gioia 6 september 2019, 16:45

Hi @WeZZeY,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Bevalt de Note 10 + een beetje?

De inruilactie kan misschien zorgen voor wat verwarring, sorry. De inruilactie verloopt gewoon via onze eigen website: https://www.t-mobile.nl/toestelinruil. Als je alle stappen doorloopt dan zie je aan het einde de melding ''Heb je een Samsung Galaxy Note 10 / Note 10+ gekocht in de periode van 7 augustus t/m 22 augustus 2019? Dan ontvang je nu €100 extra inruilwaarde op jouw oude smartphone!'' Geen zorgen dus, je ontvangt de inruilwaarde van je oude toestel en daarbij krijg je de €100,- extra vanwege de actie met de Samsung Galaxy Note 10 +.

Laat je even weten of het zo gaat lukken?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond @WeZZeY Welkom, dat is heel vreemd want ik heb net een test gedaan op Deze site
Bij stap 3 vragen ze om je imei nummer en aankoopbewijs.
Probeer het eens met een andere browser soms helpt dat.

ik lees graag of het is gelukt.
Succes en groetjes!
Hey Cristin,
Bedankt voor je reactie echter zou dit ook via de t-mobile site moeten kunnen volgens de e-mail. En is het zo dat In de t-mobile versie wel de oneplus one als inruil geaccepteerd wordt en bij Samsung is dat niet het geval helaas.
Reputatie 7
Badge +20
@WeZZeY Test het even Hier Je moet op de site van TM gelijk het IMEI nummer invullen.
Ik krijg wel de optie om het IMEI nummer in te vullen
Ik weet niet welke modellen ze wel en niet inruilen.
Groetjes.
Reputatie 2
Badge +1
Hi @WeZZeY,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Bevalt de Note 10 + een beetje?

De inruilactie kan misschien zorgen voor wat verwarring, sorry. De inruilactie verloopt gewoon via onze eigen website: https://www.t-mobile.nl/toestelinruil. Als je alle stappen doorloopt dan zie je aan het einde de melding ''Heb je een Samsung Galaxy Note 10 / Note 10+ gekocht in de periode van 7 augustus t/m 22 augustus 2019? Dan ontvang je nu €100 extra inruilwaarde op jouw oude smartphone!'' Geen zorgen dus, je ontvangt de inruilwaarde van je oude toestel en daarbij krijg je de €100,- extra vanwege de actie met de Samsung Galaxy Note 10 +.

Laat je even weten of het zo gaat lukken?

Reageer