Sticky Vraag

[FAQ] Info over de Samsung Galaxy S20, Samsung Galaxy S20+ en Samsung Galaxy S20 Ultra

  • 11 februari 2020
  • 13 reacties
  • 2002 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 8803 reacties

Hi allemaal,

De nieuwe Samsung-toestellen zijn hier: Samsung Galaxy S20, Samsung Galaxy S20+ en Samsung Galaxy S20 Ultra! Bekijk snel onze website voor alle info!

In dit topic beantwoorden we alvast een flink aantal vragen waar je eventueel mee zit en graag antwoord op wilt hebben. Als je na het lezen van de FAQ nog een brandende vraag voor ons hebt, dan kun je die ook in dit topic stellen!

Let op! Ben je op zoek naar de levertijden van de Samsung die jij hebt besteld? Ga dan naar ons levertijdentopic.
 

[Update 16 maart 2020 - De termijn waarbinnen je jouw Galaxy Buds+, van de pre-order Galaxy S20+ en S20 Ultra, kunnen claimen is verlengd t/m 1 juni. Registreer jouw aankoop op de website van Samsung.]

 

Informatie over Samsung

Hoe kan ik mijn Samsung bestellen?

Vanaf 11 februari (21:00) kun je jouw Samsung heel eenvoudig en snel bestellen!

► Verlenging: Ga snel naar jouw My T-Mobile, zodat je direct kunt verlengen!

► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe Samsung te bestellen!

► Winkel: Loop een T-Mobile Shop binnen en plaats daar jouw order. Kijk op onze website voor een winkel bij jou in de buurt en de openingstijden.

Waar vind ik meer informatie over de specificaties van de nieuwe Samsung-toestellen?

Kijk voor de specificaties op onze website. Daar kun je er ook gelijk voor kiezen om een bestelling te plaatsen!


Hoe zit het met de actie bij de pre-order van de Samsung Galaxy S20+ en Samsung Galaxy S20 Ultra?

Als je de Samsung Galaxy S20+ of Galaxy S20 Ultra bestelt in de periode van 11 februari tot en met 8 maart (zolang de voorraad strekt) krijg je hier Galaxy Buds+ (ter waarde van €169,-) bij. Deze actie kun je verzilveren via de website van Samsung.
 

Je kunt maximaal één keer deelnemen per aangekocht product en maximaal drie keer deelnemen per huishouden. Samsung streeft er naar om na het indienen van een volledige en geldige registratie de Galaxy Buds+ binnen 6 weken af te leveren.


Bestelling en levering

Hoe werkt het wanneer ik mijn toestel thuis laat bezorgen of wil ophalen in de winkel?

Wanneer jouw toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via Mijnafspraak.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel voor als na je bestelling.

 

Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS of telefoontje wanneer het toestel opgehaald kan worden.

 

Belangrijk! Als je nog geen seintje hebt gekregen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

 

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we de topics ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis.

 

Kan ik mijn huidige Samsung inwisselen voor een Samsung S20, Samsung 20+ en de Samsung S20 Ultra?

Met Toestel Inruil kun je jouw oude Samsung (of ander toestel) inruilen in de T-Mobile Shop of opsturen via een DHL Servicepunt. De inruilwaarde kun je daarna besteden aan een nieuw toestel. Je kunt echter niet bij een lopend contract een oudere Samsung inruilen voor één van de nieuwe Samsungs.


Ik mag nog niet verlengen. Kan ik een Samsung S20, Samsung 20+ of Samsung S20 Ultra met een vervroegde verlenging bestellen?

Ja, het is mogelijk om een vervroegde verlenging aan te vragen. We noemen dit ook wel een Early Renewal. Meer informatie hierover vind je op deze pagina. Lees de voorwaarden goed door, zodat je weet of je in aanmerking komt en waar je voor kiest. Als je een Early Renewal afsluit gaat het abonnement pas van start na het huidige contract, maar het toestel ontvang je wel zodra deze op voorraad is.

Als je op dit moment een Sim Only hebt kan het ook zo zijn dat je in aanmerking komt voor Toestel flexbiliteit. Lees in dit topic alle informatie over deze optie!


Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe Samsung eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld?

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type en de variant Samsung. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt besteld en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt.

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.


Ik heb een Samsung besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk volledig afhankelijk van de levertijd van jouw Samsung. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.


Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu?

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.


Ik heb een Samsung besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat?

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw Samsung in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.


Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen?

Als je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement en dan krijg je ook een nieuw klantnummer.


Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. Hoe kan ik dit regelen?

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.


Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen?

Nee, een geplaatste order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! :sunglasses:


13 reacties

Wanneer komt Samsung Galaxy S20 Ultra 512gb beschikbaar bij T-Mobile? Ik zou die wel met de galaxy buds actie overwegen.

Reputatie 7
Badge +20

@ismtest

Voorlopig verwacht ik nog geen nieuwe varianten in het assortiment en dit zal sowieso niet in de pre-orderperiode zijn. Misschien later, maar ook daar geef ik geen garantie op. Als je voor de actie met de Galaxy Buds+ zou willen gaan, dan kan dat alleen met de huidige varianten Galaxy S20+ en S20 Ultra.

Mocht je nog andere vragen hebben, let us know!

Reputatie 2

Is de S20 die wordt verkocht ook geschikt voor 5g?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @rik999 

Er is inderdaad ook een 4G models maar deze ondersteund ook 5G!

Voor alle specificaties van deze variant ga je op de website van T-mobile naar mobiel, alle telefoons en als je dan op het scherm bent om een S20 met abonnement te bestellen dan zie je helemaal onderaan alle specificaties.

Liggen de toestellen al in de winkel dat je ze wel al kunt bekijken en testen?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Keelkee,

De Samsung Galaxy S20 en Galaxy S20+ liggen al in de week en daar leggen we de Samsung Galaxy S20 Ultra vanaf dinsdag naast! :heart_eyes: Heb je al een voorkeur voor een nieuwe Samsung?

Oh Nice!

Ik neig naar de S20+. Maar ik weet niet of deze te groot is. Vandaar dat ik dit even in de winkel wil bekijken. 🙈

Reputatie 7
Badge +5

S20+ is 6,7 inch. Dat is 0,3 inch groter dan de S10+, wat neer komt op 7,6mm groter. De reguliere S20 is 6,2 inch (12,7 mm). Dat is een slag groter. Maar misschien kun je daarmee wel al een idee krijgen van de maatvoering. 

De S20+ is daarmee ongeveer even groot als bijvoorbeeld een OnePlus 7T PRO (6.67).

Reputatie 7
Badge +15

@Keelkee

De afmetingen van de Samsung S20 zijn 152 x 68 x 7.9mm. De Samsung S20+ meet 162 x 74 x 7.8mm. De Samsung S20 Ultra is de grootste met afmetingen van 167 x 76 x 8.8mm.

De Samsung S20, S20+ en S20 Ultra uitzetten kan op 2 manieren. Als je de volumeknop naar beneden indrukt en tegelijkertijd de power knop inhoudt, schakelt de telefoon uit.

Je kunt ook het topmenu naar beneden swipen. Hier vind je een aan-uitknop waarmee je de S20, S20+ en S20 Ultra uitzet

 

 

Bedankt voor jullie reacties!

 

Ik heb nu de "normale" S10. Dus qua grote is de + wel een stukje groter. Met de afmetingen kan ik me een idee geven. :)

Reputatie 7
Badge +15

@Keelkee 

 

Ik mag weer bijna verlengen alleen ik weet dat er een aardig verschil zit tussen de exynos 990 en de Snapdragon 865. Zeker als het gaat om battery life.

Helaas zag ik dat er in de specs dat de mindere exynos chip gebruikt word.

Ik zou met verlengen juist de snapdragon willen. Is er een mogelijkheid om die te krijgen zodra gaat verlengen.

Reputatie 7
Badge +15

@Jessiekusters

Op de T-mobile website en bij externe dealers als Belsimpel.nl en Mobiel.nl zien ze allemaal met de Exynos chip...

Reageer