Beantwoord

festival verziekt door note 9

• 30 juni 2019
  • 5 reacties
  • 1217 Bekeken

Goedenmorgen, Ik baal enorm ik had gister een festival in de buurt en mijn telefoon helemaal opgeladen batterij was 80% wilde een foto sturen naar het thuisfront doet hij het niet meer😫😫😫😫😲en moest bereikbaar zijn omdat me vrouw ieder moment kon bevallen dus moet mn festival afblazen en naar huis toe omdat mn telefoon het niet doet dus thuis in de lader gedaan geeft ie aan dat ie leeg was dus in 3 min tijd van 80 naar 0 % heb een note 9 hoe kan dat? Batterij stuk? Of door de hitte buiten maar dan zouden meer mensen last hebben gehad
icon

Beste antwoord door Rena_chan 30 juni 2019, 10:18

Het kan zijn dat door de hitte je telefoon is uitgeschakeld.

Het kan ook voorkomen dat je telefoon verkeerde laad informatie laat zien bij extreme temperaturen, maar dat is meestal bij lagere temperaturen, wanneer het erg koud is, kan het voorkomen dat een accu die vol is, ineens zegt dat het leeg is.

Kijk maar hoe je telefoon de komende dagen reageert, anders kun je het altijd voor reparatie sturen.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge
Het kan zijn dat door de hitte je telefoon is uitgeschakeld.

Het kan ook voorkomen dat je telefoon verkeerde laad informatie laat zien bij extreme temperaturen, maar dat is meestal bij lagere temperaturen, wanneer het erg koud is, kan het voorkomen dat een accu die vol is, ineens zegt dat het leeg is.

Kijk maar hoe je telefoon de komende dagen reageert, anders kun je het altijd voor reparatie sturen.
Oke dankje wel inmiddels doet hij het alweer ik kijk het even aan
Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag Het is niet slim om je telefoonnummer te gebruiken als inlognaam in een openbaar community
De moderators zullen je naam daarom aanpassen!

Hopelijk blijft je telefoon het nu goed doenπŸ€
Ben nu wel heel nieuwsgierig of jullie baby al is geboren😊 Groetjes!
Oke hoe en waar kan ik dit aanpassen (ben een leek in dit gevied)😁 ja is vanacht geboren een zoon
Reputatie 7
Badge +20
Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Volgens mij maakt dat alles weer goed.πŸΌβ˜€οΈ.

je kan je naam niet zelf aanpassen, dat gaan de moderator voor je doen(ik heb het al doorgegeven)morgen wordt het aangepast.πŸ‘πŸ»
Ga jij nu maar van je zoon genieten🍼alles komt goed!
Fijne kraamdagen!

Reageer