Beantwoord

fold 2 actie

• 28 januari 2021
  • 1 reactie
  • 94 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik zie dat er 6 dagen na mijn aankoop een actie is ingegaan bij samsung, nl op 20 januari 2020. 500 euro retour bij aankoop tussen 20 en 28 jan. 

Wat kunt U voor mij betekenen mbt tot deze actie, want in dit geval had ik natuurlijk als vaste klant ook graag gebruik gemaakt van een aanbieding. Uw factuurdatum geeft 23 januari aan... 

Ik heb uiteraard de rekening ingezonden naar samsung, maar verwacht om reden van aankoopdatum een afwijzing.

Zoals gevraagd wat is er bij een afwijzing mogelijk naar mij als klant? Ik zou graagook grbruik hebben gemaakt van deze compensatie

In afwachting van uw bericht,

icon

Beste antwoord door CrisTien 28 januari 2021, 20:51

Hallo @gv19  Haal even al je privé gegevens weg. Er zijn maar al te veel mensen die er misbruik van kunnen maken.

Klik op de drie puntjes rechts onder je bericht. Wil een moderator iets weten vragen ze er om via een privé bericht.

Koop in de periode van 20-1-2021 t/m 14-02-2021 de Samsung Galaxy Z Fold 2 en krijg nu €500,- retour.

• Dat betekent dat je eenmalige bijbetaling van € 499,- volledig terug ontvangt en slechts € 41,50 p/m voor dit toestel gaat betalen
  • Registreer je aankoop op deze pagina 
  • Vergeet je aankoop niet te registeren voor 28-02-2021

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @gv19  Haal even al je privé gegevens weg. Er zijn maar al te veel mensen die er misbruik van kunnen maken.

Klik op de drie puntjes rechts onder je bericht. Wil een moderator iets weten vragen ze er om via een privé bericht.

Koop in de periode van 20-1-2021 t/m 14-02-2021 de Samsung Galaxy Z Fold 2 en krijg nu €500,- retour.

• Dat betekent dat je eenmalige bijbetaling van € 499,- volledig terug ontvangt en slechts € 41,50 p/m voor dit toestel gaat betalen
  • Registreer je aankoop op deze pagina 
  • Vergeet je aankoop niet te registeren voor 28-02-2021

Reageer