Beantwoord

Foto's afhalen van kapotte samsung S4 mini

• 20 oktober 2016
  • 16 reacties
  • 2182 Bekeken

Mijn Samsung Galaxy S4 mini heeft het begeven. IK kan er helemaal niet meer inkomen. Nu staan er voor mij heel dierbare foto´s herinneringen op. Ze zitten in het interne geheugen. In de winkel van T.mobile werd gezegd dat ik nu alles kwijt ben. Dat is zo verdrietig. Is er geen enkele manier om het toch nog terug te krijgen.
Want ik dacht zo als de politie iets moet vinden kunnen ze toch een mobiel helemaal leeghalen Dus er moet toch een manier zijn. Help mij!!
icon

Beste antwoord door ShadowLea 21 oktober 2016, 05:29

Heb je al eens een andere batterij geprobeerd? De S4 mini is 4 jaar oud, en batterijen gaan meestal maar zo'n 1 tot 1.5 jaar mee.

(Vaak kun je dat in een dichtsbijzijnde T-Mobile winkel of Samsung Service Center even laten testen.)

Bij een Samsung Service Center kunnen ze misschien nog bij de data komen, maar dat kan ik je niet garanderen. Hangt af van de oorzaak. (Een los contactje kunnen ze zo weer vastzetten, maar een defect moederbord moet worden vervangen)

Zelf kun je er mogelijk nog bij als je technisch bent en weet hoe je twee toestellen kunt combineren, maar anders ben je alles kwijt.
Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Als eens geprobeerd aan te sluiten op de PC?
Nee heb ik nog niet gedaan. Wel mijn geheugenkaart geprobeerd maar niets er op.
Telefoon is helemaal zwart. Ga het proberen maar mijn zoon heeft hem even mee.
Hoop het zo. Dank je wel toetsie. Zodra ik het weet hoor je het van mij.
Toetsie ik heb het geprobeerd maar er gebeurd niets. Jammer had weer hoop. Dank je wel voor je reactie.
Reputatie 4
Badge +7
In verkenner van je PC krijg je niet te zien dat je een telefoon aangesloten hebt?
Reputatie 5
Badge +14
Toevallig niet jou foto's automatisch naar Google drive?
ik heb het aan mijn zoon gevraagd die mijn mobiel heeft momenteel. IK heb nog geen antwoord gekregen. zodra ik iets weet hoor je het van mij.oke?
Hoe kom ik daarachter? Hij gaat niet meer aan. Is het dan te redden?
Reputatie 5
Badge +14
Als je je een Google account hebt zou je op een andere pc of mobiel dat kunnen controleren in Google drive
Ik heb gekeken in Google drive op de pc maar het is helemaal leeg. Dank je wel Jan. Kan ik misschien nog iets anders doen?
Reputatie 7
Badge +9
Heb je al eens een andere batterij geprobeerd? De S4 mini is 4 jaar oud, en batterijen gaan meestal maar zo'n 1 tot 1.5 jaar mee.

(Vaak kun je dat in een dichtsbijzijnde T-Mobile winkel of Samsung Service Center even laten testen.)

Bij een Samsung Service Center kunnen ze misschien nog bij de data komen, maar dat kan ik je niet garanderen. Hangt af van de oorzaak. (Een los contactje kunnen ze zo weer vastzetten, maar een defect moederbord moet worden vervangen)

Zelf kun je er mogelijk nog bij als je technisch bent en weet hoe je twee toestellen kunt combineren, maar anders ben je alles kwijt.
Ik ben al bij een T-mobile winkel daar hebben ze het met een nieuwe batterij geprobeerd maar hij bleef zwart. Het toestel heb ik precies 2 jaar en 4 maanden.

Het begon met Google is gestopt, oke of rapport. Ik heb op oke gedrukt. en dat gebeurde steeds weer.
Toen kreeg ik iets van in de apps of chats was een fout opgetreden, ik kon drukken op herstellen of niet herstellen en doorgaan. Heb op herstellen gedrukt. Toen kreeg ik een zeg maar streep en hij begon te agclemaseren ik weet het woord niet meer maar het werd 1 van 31 en 2 van 31 enz. De streep werd dus blauw. Bij 13 van 31 apps toen ging ie uit. IK geprobeerd hem op te starten wilde wel maar ging niet tot de pincode. Op de knopjes volume/aan en home gedrukt toen kreeg ik een geel driehoek met streep en waarschuwing iets van Os en toen weer geprobeerd toen kreeg ik het poppetje van Android met turn off the target.... downloaden. en daarna even de batterij, die was goed vol. Daarna weer zwart met na 2x keer trillen Samsung Galaxy S4 mini met het nummer en dat bleef zo doorgaan. Steeds het begin opstarten. ik heb de batterij er s nachts uitgehaald. s"Morgens deed hij niets meer ook niet opstarten. In mijn gevoel is hij niet stuk Maar T.mobile winkel zegt van wel en een smartphone repair zei het ook. Het komt bij S3 en S4 veelvuldig voor. wordt er gezegd.
Jan ik heb dit opgeschreven misschien kan jij zeggen, oh dat is zo of zo.

Heet dat data? Mijn foto's enz. Dat wist ik niet. Jammer genoeg ben ik helemaal niet technisch kan Samsung dat niet 2 toestellen combineren? Kan jij dat ? Hoop het. Mijn foto's zijn zo belangrijk voor mij zo dierbaar van......die nu niet meer op aarde zijn. begrijp je.

Dank je wel Jan dat ik met mijn probleem bij jou terecht kan en jij alles zo duidelijk verteld.
O sorry Shadowlea ik dacht dat Jan dat mij geschreven had.
Misschien kan jij mij hierbij verder helpen. Ben een beetje van de kook.
Jij krijgt dit toch ook te lezen? Dank je wel dat je het zo duidelijk verteld
wat ik nog kan doen.:$
IK ben altijd zo zuinig op mijn mobieltje geweest hij is nooit gevallen gestoten of met water in aanraking geweest. Hij ziet er nog als nieuw uit.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Goudelsje,

Wat jammer dat je telefoon zulke kuren vertoont. Je kan in dit geval het beste je toestel ter reparatie aanbieden bij ons alleen dan wordt je toestel wel teruggezet naar fabrieksinstellingen en dan ben je jouw foto's kwijt. Je kan voor de zekerheid langs een Samsung Service Center gaan om te controleren of zij nog iets kunnen betekenen voor je foto's maar de kans is klein. Als je ik je een andere oplossing kon bieden dan had ik dat zeker gedaan.
Sorry Hajar dat ik nu pas reageer maar er waren prive omstandigheden.
Dank je wel voor je reactie.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Goudelsje,

Jij ook bedankt voor je reactie. Mocht ik in de toekomst iets kunnen betekenen, laat het mij dan weten! 🙂
Hoi Hajar zal ik zeker doen.
Dank je wel.:)

Reageer